КОМЕНТАРІ | Продуктивність 21 жовтня 2016 р.

Визнання персоналу — тільки продуктивність

"Чи правильно відзначати певні позитивні поведінкові прояви, якщо в цілому результативність працівника не задовольняє керівників?" — це запитання я чую практично завжди, коли консультую бізнес, — пише Пол Уайт (Paul White), психолог, котрий займається питаннями продуктивності робочих стосунків. — Є різні думки щодо того, як слід підходити до визнання людини, яка не проявляє себе однаково добре у всіх вимірах своєї діяльності.

Пол Уайт (Paul White)
Пол Уайт
(Paul White)
Отже, чи повинно визнання залежати виключно від продуктивності?

Щоб відповісти на це запитання, слід усвідомлювати дві базові речі:

  1. ціль будь-якої бізнес-діяльності — це надавати споживачам товари чи послуги, отримуючи при цьому прибутки;
  2. навіть у суто робочому контексті людина — це дещо більше, ніж «машина» для виконання виробничих завдань.

Кожну з цих тез можна підкріпити вагомими аргументами. Наприклад, хтось скаже, що мудрий бос ніколи не хвататиме підлеглого, не врахувавши всіх аспектів його робочої поведінки. Скажімо, чи запропонували б ви якесь заохочення підлеглому, котрий систематично запізнюється на роботу? А якщо індивід отримує позитивний зворотний зв'язок виключно в ситуаціях, коли робить значно більше, ніж очікувалось — чи не відчуватиме він, що його добросовісність відверто експлуатується?

А коли в колективі з’являються нові люди — то як найкраще підходити до їхнього заохочення? Тут можна провести паралель із дитячою спортивною командою. Коли дитина починає опановувати певний вид спорту, хороший тренер не карає її за те, що не все виходить відразу. Швидше коуч заохочує намагання наблизитись до поведінкових моделей, які прагне прищепити. Так крок за кроком спортсмен-початківець наближається до бажаної цілі. Якщо ж всю увагу сконцентровано на тому, що новий член команди робить не так, він може зневіритись у собі і тоді, швидше всього, попри найкращі наміри, діятиме незграбно і, не виключено, що загалом відмовиться від будь-яких спроб, чогось навчитись.

З працівниками, які тільки намагаються оволодіти новою для себе роллю — все аналогічно. Їхні боси повинні заохочувати ті поведінкові прояви, котрі показують, що індивід рухається у правильному напрямі. Якщо доцільно, скажіть коректно людині, що є певні критично важливі навички, над якими їй ще потрібно попрацювати.

І, нарешті, визнання може стосуватись якостей, котрі не обов’язково пов’язані з продуктивністю. Особисто мені більше подобається працювати з привітними дружелюбними людьми, а не з вічно чимось незадоволеними індивідами, байдужими до всіх. Тож я можу подякувати колезі за вияв теплоти, дотепний коментар, приязну посмішку — навіть якщо він не є найкращим виконавцем у команді.

За матеріалами "Should Employee Appreciation Be Entirely Performance-Based?", Switch & Shift.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25-26 жовтня 2018
Київ
Оцінка персоналу від А до Я
26 жовтня 2018
Київ
Ощадливе виробництво
30 жовтня 2018
Київ
Найкращі психологічні техніки для успішних продажів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мой продуктивный год. Как я проверил самые известные методики личной эффективности на себеМой продуктивный год. Как я проверил самые известные методики личной эффективности на себе
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець
Здесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизниЗдесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизни
Харизма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатлениеХаризма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатление
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)