ІНСАЙТИ | Мотивація 27 жовтня 2009 р.

Як отримати найбільшу віддачу від вашого персоналу

Чарльз Хелівел (Charles Helliwell), експерт із питань поведінки та розвитку стосунків у робочому середовищі з майже 20-річним досвідом, розповідає про те, якою повинна бути справжня мотивація.

Чарльз Хелівел (Charles Helliwell)
Чарльз Хелівел
(Charles Helliwell)
Попри всі розмови про важливість мотивації, більшість організацій не сприймають цю сферу серйозно. І тому існує кілька причин. По-перше — це переконання, що мотивація вимагає занадто багато часу та зусиль, а по-друге — низький пріоритет стимулювання порівняно з іншими цілями та завданнями організації.

Максимум, на що здатні менеджери більшості компаній — це "говорити правильні речі" і "складати враження наявності мотивації". Але коли доходить до потреби скорочення чи розширення компанії (в залежності від економічного циклу), вони просто проводять формальну оцінку, звільняючи 10% найслабших і підвищуючи 20% найсильніших.

Чи можна це назвати мотивацією?

Називайте це як хочете — управління результативністю, розвиток топ-менеджерів чи оцінка персоналу — все-рівно цей процес залишатиметься максимально суб'єктивним і рідко коли виходитиме за рамки стереотипного ставлення менеджерів до свого персоналу.

Справжня мотивація починається тоді, коли співробітники дійсно сприймаються як цінність, а не як джерело витрат компанії. Кожна організація стикається з цим балансом між цінністю та витратами.

Найскладніша робота для організації полягає не в тому, щоб вигадати чергову програму мотивації. Найскладніша робота — це здатність зрозуміти, що кожен працівник, який приходить у компанію — це потенційний актив (цінність). Компанії повинні навчитись ставитись до своїх співробітників як до цінності з першого дня їх роботи.

Якщо ви, як власник чи керівник бізнесу, дійсно вірите, що ваші співробітники — це і є ваш найцінніший актив — тоді і поводитись ви починаєте відповідно. Це зміна не формальна, а реальна — у поведінці та культурі компанії. Тому що коли люди відчувають таке ставлення — вони починають працювати із зовсім іншою мотивацією і віддають компанії куди більше, ніж те, за що їм платять.

Така елементарна зміна у ставленні до свого персоналу та колег, підкріплена розумінням того, що тільки абсолютна чесність, повага та визнання здатні збудувати надійний колектив, може докорінно змінити всю вашу компанію. І якщо ви, як керівник, очікуєте, що ваші підлеглі довірятимуть і поважатимуть вас, тоді вам потрібно навчитися поступати так само щодо них.

За матеріалами "Getting the most out of your people", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіхуНалаштуйся на зміни. Нова психологія успіху
В овечій шкурі. Маніпулятор. Виявити та здолатиВ овечій шкурі. Маніпулятор. Виявити та здолати
МікромайстерністьМікромайстерність

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)