КОМЕНТАРІ | Мотивація 27 жовтня 2009 р.

Як отримати найбільшу віддачу від вашого персоналу

Чарльз Хелівел (Charles Helliwell), експерт із питань поведінки та розвитку стосунків у робочому середовищі з майже 20-річним досвідом, розповідає про те, якою повинна бути справжня мотивація.

Чарльз Хелівел (Charles Helliwell)
Чарльз Хелівел
(Charles Helliwell)
Попри всі розмови про важливість мотивації, більшість організацій не сприймають цю сферу серйозно. І тому існує кілька причин. По-перше — це переконання, що мотивація вимагає занадто багато часу та зусиль, а по-друге — низький пріоритет стимулювання порівняно з іншими цілями та завданнями організації.

Максимум, на що здатні менеджери більшості компаній — це "говорити правильні речі" і "складати враження наявності мотивації". Але коли доходить до потреби скорочення чи розширення компанії (в залежності від економічного циклу), вони просто проводять формальну оцінку, звільняючи 10% найслабших і підвищуючи 20% найсильніших.

Чи можна це назвати мотивацією?

Називайте це як хочете — управління результативністю, розвиток топ-менеджерів чи оцінка персоналу — все-рівно цей процес залишатиметься максимально суб'єктивним і рідко коли виходитиме за рамки стереотипного ставлення менеджерів до свого персоналу.

Справжня мотивація починається тоді, коли співробітники дійсно сприймаються як цінність, а не як джерело витрат компанії. Кожна організація стикається з цим балансом між цінністю та витратами.

Найскладніша робота для організації полягає не в тому, щоб вигадати чергову програму мотивації. Найскладніша робота — це здатність зрозуміти, що кожен працівник, який приходить у компанію — це потенційний актив (цінність). Компанії повинні навчитись ставитись до своїх співробітників як до цінності з першого дня їх роботи.

Якщо ви, як власник чи керівник бізнесу, дійсно вірите, що ваші співробітники — це і є ваш найцінніший актив — тоді і поводитись ви починаєте відповідно. Це зміна не формальна, а реальна — у поведінці та культурі компанії. Тому що коли люди відчувають таке ставлення — вони починають працювати із зовсім іншою мотивацією і віддають компанії куди більше, ніж те, за що їм платять.

Така елементарна зміна у ставленні до свого персоналу та колег, підкріплена розумінням того, що тільки абсолютна чесність, повага та визнання здатні збудувати надійний колектив, може докорінно змінити всю вашу компанію. І якщо ви, як керівник, очікуєте, що ваші підлеглі довірятимуть і поважатимуть вас, тоді вам потрібно навчитися поступати так само щодо них.

За матеріалами "Getting the most out of your people", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Привычка к творчеству. Сделайте творчество частью своей жизниПривычка к творчеству. Сделайте творчество частью своей жизни
Великолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактовВеликолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактов
Kind Regards. Деловая переписка на английском языкеKind Regards. Деловая переписка на английском языке
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств
Стратегия успеха. Как избавиться от навязанных стереотипов и найти свой путьСтратегия успеха. Как избавиться от навязанных стереотипов и найти свой путь


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)