КОМЕНТАРІ | Характеристики менеджерів 29 квітня 2020 р.

Несподіване відкриття: 10 рис найкращих менеджерів від Google

Погодьтесь, не кожен день таке трапляється, що по-справжньому розумна компанія раптом вирішує довести, що менеджери не мають значення. Але саме так вирішила вчинити компанія Google, запустивши Project Oxygen. Скотт Маутц (Scott Mautz), підприємець, спікер та автор, розповідає, що врешті Google з’ясувала після провалу експерименту.

Несподіване відкриття: 10 рис найкращих менеджерів від Google

Їх гіпотеза полягала в тому, що якість менеджера не має значення і що менеджери є, у кращому випадку, вимушеним злом, а в гіршому — марним шаром бюрократії. Рання робота над Project Oxygen в 2002 році включала в себе доволі радикальний експеримент — перехід на плоску організацію без участі менеджерів.

Експеримент обернувся повним провалом. Він тривав лише кілька місяців, після яких пошуковий гігант виявив, що його співробітники були залишені напризволяще при вирішенні найбільш базових питань і потреб.

Розчарувавшись, як ніколи, представники Google вирішили приступити до широкого вивчення діаметрально протилежного питання — які загальні манери поведінки спостерігаються у їхніх найкращих менеджерів? Їм вдалося прийти до списку з восьми атрибутів, кожен з яких підкріплений як якісно, так і кількісно. У 2010 році компанія в приватному порядку опублікувала свої відкриття, щоб організація могла їх освоювати і використовувати.

Результати виявилися вражаючими.

Ласло Бок (Laszlo Bock) (на той момент віце-президент Google по роботі з персоналом) розповідав: «Ми спостерігали статистику значного поліпшення в якості менеджерів на 75% серед наших найгірших менеджерів». З тих пір подальший аналіз дозволив додати до цього списку ще два атрибути.

В кінцевому підсумку це призвело до списку з 10 характеристик, які, на переконання Google, є основою виховання найкращих менеджерів (і саме цих якостей вона очікує від своїх менеджерів). За даними Google, найкращі менеджери повинні мати наступні характеристики (доповнено думками Скотта Маутца).

1. Бути хорошим коучем

Ви або піклуєтеся про своїх співробітників, або ні. Між цими аспектами немає золотої середини. Якщо ви дбаєте про них, то ви інвестуєте в своїх співробітників час і енергію, аби всі вони стали найкращою версією самих себе. І це перші 50% хорошого коуча.

Інша половина — це знання того, що ви — посередник, а не наладчик. Задавайте хороші питання, а не просто давайте готові відповіді. Розширюйте точки зору своїх підлеглих, а не просто надавайте їм вже готові ідеї. Зрозуміло, це спрощення, але не сильне.

2. Давати командам можливості і не займатися мікроменеджментом

Ніхто не любить ставати об’єктом мікроменеджменту. Дослідження, проведене експертом в області розширення прав і можливостей Гретхен Шпрайтцер (Gretchen Spreitzer) з Університета Мічигану, продемонструвало, що співробітники, наділені більш широким спектром можливостей, відчували більше задоволення від своєї роботи і ставилися до організації з більшою обов’язковістю, що знизило показник плинності кадрів і збільшило показники продуктивності і мотивації. Крім того, керівники, які наділяють своїх підлеглих можливостями, здаються більш впливовими і вражаючими в їхніх очах.

Коли ви вмієте відпускати, перемагає кожен.

3. Створювати інклюзивне командне оточення, демонструючи турботу про успіх і благополуччя

Індивідуальне задоволення найчастіше досягається спільними зусиллями. Люди отримують величезне задоволення з того, що вони є частиною команди, що перемагає. Найкращі менеджери сприяють розвитку командного духу і взаємозалежності.

Співробітники ж реагують на менеджерів, які турбуються про перемогу, і перемагають (тим способом, який підтримує їх добробут).

4. Бути продуктивними і орієнтованими на результат

Ставтеся до продуктивності своїх співробітників серйозно і надавайте їм всі необхідні інструменти для цього, намагаючись утримувати число робочих процесів на мінімумі.

5. Бути хорошим комунікатором — слухати і ділитися інформацією

Основна проблема комунікації — це ілюзія того, що вона відбувається. Найчастіше вона відсутня через брак зусиль як від сторони, яка отримує, так і від тої, що віддає. Інвестуйте в комунікації і приділяйте увагу слуханню.

Колишній CEO компанії Procter & Gamble А.Дж. Лефлі (A.G. Lafley) одного разу сказав, що його робота — це 90% комунікації — особливо комунікації щодо наступної точки руху.

6. Мати чітку візію / стратегію для команди

Не маючи дороговказної зірки, співробітники приречені плисти прямо на скелі. Залучайте співробітників у процес побудови візії / стратегії, а не просто пропонуйте готове рішення. Що менше зв’язаність, то гірше досягається згода. І будьте готові говорити куди частіше, ніж ви могли б раніше подумати.

7. Підтримувати кар’єрний розвиток і обговорювати продуктивність

Найкращі менеджери піклуються про кар’єру своїх підлеглих і їх розвиток настільки ж, наскільки піклуються про самих себе. Люди жадають зворотного зв’язку. І ви зобов’язані його надавати.

Люди не працюють заради того, аби досягти 20% повернення вкладень або будь-якої іншої числової мети. Вони працюють, щоб привнести в своє життя сенс, а сенс приходить разом з особистісним зростанням і розвитком.

8. Володіти експертизою для обговорення рекомендацій команді

Компанія Google хоче, щоб її менеджери володіли ключовими технічними навичками (на кшталт програмування), аби вони могли розділити зі співробітниками робочий досвід. Тому знаходьте цей досвід і вибудовуйте свою експертизу, про що б не йшлося.

Слідкуйте за тенденціями в індустрії і читайте все, що тільки зможете.

9. Взаємодіяти

У світі міжнародного і розподіленого бізнесу, навички взаємодії є основоположними. Взаємодія відбувається тоді, коли кожен член команди відчуває відповідальність і взаємозалежність перед іншими учасниками команди.

Ніщо не є більш деструктивним для команди, ніж лідер, який не готовий до співпраці. Це створює настрій типу «це не наша справа», який геть вбиває культуру, продуктивність і досягнуті результати.

10. Впевнено приймати рішення

Протилежність цієї характеристики — нерішучість, яка паралізує роботу організації, провокує сумніви, невпевненість, брак концентрації і навіть почуття образи.

Міцні рішення виходять із сильного відчуття впевненості в собі і переконання в тому, що рішення — це краще, ніж нічого, навіть якщо воно виявиться невірним.

За матеріалами "Google Tried to Prove Managers Don't Matter. Instead, It Discovered 10 Traits of the Very Best Ones", Inc.

Ілюстрація: Business Insider



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 травня — 27 червня 2020
Онлайн-курс
Управління проектами за методологією PMI (базовий курс)
12 червня 2020
Київ
KPI-Мотивація. Побудова системи оплати за результатом
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР
Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!
Переваги поразокПереваги поразок

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)