Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


КОМЕНТАРІ | Зміни 28 жовтня 2008 р.

Що робити, коли зростання припиняється?

Автор статті Боб Донеллі (Bob Donnelli), будучи підприємцем, значну частину свого життя займався створенням, розвитком та продажем бізнесів. Він займав управлінські посади в IBM, Pfizer та Exxon, де отримав велетенський організаційний досвід. У статті, яка наведена нижче, Боб ділиться своїми спостереженнями щодо розвитку організацій та дає поради, що робити в ситуації, коли зростання припиняється.

Роберт Донеллі (Robert M. Donnelly)

Одна з найрозповсюдженіших скарг від керівників компаній звучить так: "Ми перестали зростати та розвиватися, і я не маю анінайменшого уявлення, що робити". І ця проблема найбільш притаманна для генеральних директорів, які звикли до того, що їхній бізнес завжди процвітає. Надприбутки сприймаються тут не як досягнення, а як норма. Бізнес перестає розвиватися — і, як наслідок — зростати.

Бізнес-преса переповнена "сумними історіями" про компанії, які не спромоглися змінюватися разом зі змінами потреб своїх споживачів і пережили крах. Втім, весь наш світ "зав'язаний" на змінах. І при цьому, з кожним роком зміни стають все швидшими та швидшими. Люди перебувають у пошуку кращих та дешевших рішень. Підприємці знаходяться на "передовій змін", будучи рушіями природної еволюції. Тим, що вони створять сьогодні — завтра буде користуватися людство.

Втім, коли компанія досягає зрілості, її здатність залишатися креативною та швидко пристосовуватися до мінливих умов середовища різко знижується. Можна сказати, що рівень креативності компанії — це показник обернено пропорційний до рівня її зрілості. Безліч причин такого "негативного зв'язку" описані в теорії життєвого циклу і вже не дивують самих керівників. Втім, проблеми зрілості не є неминучим вироком для кожної компанії. Багато організацій, малих та великих, виробили процес, який дозволяє компанії зростати протягом усього її життєвого циклу і завжди залишатися життєздатною.

Назва цього процесу — планування!

Навряд чи вам доводилося зустрічати топ-менеджера чи іншу людину, яка досягнула високого рівня в компанії і вважає, що планування не має значення. Втім, якщо продовжити дослідження, можна виявити, що дуже багато керівників та генеральних директорів не мають бізнес-плану для своєї компанії. І ніхто не може пояснити, чому?

Споживачі змінюються, технології змінюються, конкуренти також змінюються. І всі вони впливають на ваше місце на завтрашньому ринку.

Що робите ви, щоб забезпечити власний розвиток?

Якщо відповідь — нічого — тоді є сенс задуматись над необхідністю змін та почати їх.

Існує три фундаментальних запитання, які стосуються планування:

  1. Ким ми є сьогодні?
  2. Ким ми хочемо бути?
  3. Що ми робимо, щоб досягнути цієї цілі?

І не забувайте старого прислів'я: "Ніхто не планує провалу... дехто просто провалюється при плануванні".

За матеріалами "What to do when growth sputters?", Сhief Executive.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Начни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящимНачни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящим
Зачем мы работаем. Как найти смысл и вдохновение на рабочем местеЗачем мы работаем. Как найти смысл и вдохновение на рабочем месте
Ваше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциалВаше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциал
Меньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головойМеньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головой
Эссенциализм. Путь к простотеЭссенциализм. Путь к простоте

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)