КОМЕНТАРІ | Зміни 28 жовтня 2008 р.

Що робити, коли зростання припиняється?

Автор статті Боб Донеллі (Bob Donnelli), будучи підприємцем, значну частину свого життя займався створенням, розвитком та продажем бізнесів. Він займав управлінські посади в IBM, Pfizer та Exxon, де отримав велетенський організаційний досвід. У статті, яка наведена нижче, Боб ділиться своїми спостереженнями щодо розвитку організацій та дає поради, що робити в ситуації, коли зростання припиняється.

Роберт Донеллі (Robert M. Donnelly)

Одна з найрозповсюдженіших скарг від керівників компаній звучить так: "Ми перестали зростати та розвиватися, і я не маю анінайменшого уявлення, що робити". І ця проблема найбільш притаманна для генеральних директорів, які звикли до того, що їхній бізнес завжди процвітає. Надприбутки сприймаються тут не як досягнення, а як норма. Бізнес перестає розвиватися — і, як наслідок — зростати.

Бізнес-преса переповнена "сумними історіями" про компанії, які не спромоглися змінюватися разом зі змінами потреб своїх споживачів і пережили крах. Втім, весь наш світ "зав'язаний" на змінах. І при цьому, з кожним роком зміни стають все швидшими та швидшими. Люди перебувають у пошуку кращих та дешевших рішень. Підприємці знаходяться на "передовій змін", будучи рушіями природної еволюції. Тим, що вони створять сьогодні — завтра буде користуватися людство.

Втім, коли компанія досягає зрілості, її здатність залишатися креативною та швидко пристосовуватися до мінливих умов середовища різко знижується. Можна сказати, що рівень креативності компанії — це показник обернено пропорційний до рівня її зрілості. Безліч причин такого "негативного зв'язку" описані в теорії життєвого циклу і вже не дивують самих керівників. Втім, проблеми зрілості не є неминучим вироком для кожної компанії. Багато організацій, малих та великих, виробили процес, який дозволяє компанії зростати протягом усього її життєвого циклу і завжди залишатися життєздатною.

Назва цього процесу — планування!

Навряд чи вам доводилося зустрічати топ-менеджера чи іншу людину, яка досягнула високого рівня в компанії і вважає, що планування не має значення. Втім, якщо продовжити дослідження, можна виявити, що дуже багато керівників та генеральних директорів не мають бізнес-плану для своєї компанії. І ніхто не може пояснити, чому?

Споживачі змінюються, технології змінюються, конкуренти також змінюються. І всі вони впливають на ваше місце на завтрашньому ринку.

Що робите ви, щоб забезпечити власний розвиток?

Якщо відповідь — нічого — тоді є сенс задуматись над необхідністю змін та почати їх.

Існує три фундаментальних запитання, які стосуються планування:

  1. Ким ми є сьогодні?
  2. Ким ми хочемо бути?
  3. Що ми робимо, щоб досягнути цієї цілі?

І не забувайте старого прислів'я: "Ніхто не планує провалу... дехто просто провалюється при плануванні".

За матеріалами "What to do when growth sputters?", Сhief Executive.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.





БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
28 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Ділові переговори: технології вашої перемоги (Ірина Головньова)
31 січня — 28 березня 2017
Онлайн-курс
On-line Школа управління: системне навчання керівників (Наталія Павлова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Бизнес в стиле Romantic. Отдавай все, не считаясь ни с чем, чтобы создать нечто более великое, чем ты самБизнес в стиле Romantic. Отдавай все, не считаясь ни с чем, чтобы создать нечто более великое, чем ты сам
Горшочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задачГоршочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задач
Второй шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мираВторой шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мира
Истинный профессионализмИстинный профессионализм
Искусство мыслить масштабноИскусство мыслить масштабно

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)