КОМЕНТАРІ | Зворотний зв'язок 13 квітня 2016 р.

Що відрізняє лідера від боса

«Слово “лідер” вживається в бізнесі настільки часто, що з нього вже повністю вихолощено істинний зміст; сьогодні так називають всіх: керівників, засновників, підприємців — при цьому те, чи спроможні вони вести за собою хоча б когось, немає жодного значення», — пише Грег Харріс (Greg Harris), генеральний директор Quantum Workplace, компанії, що пропонує рішення з підвищення рівня залученості персоналу.

Грег Харріс (Greg Harris)
Грег Харріс
(Greg Harris)
Що ж відрізняє лідерів від решти управлінців? В першу чергу — це вміння працювати зі зворотним зв’язком від підлеглих. Проте щоб зробити таку інформацію стратегічним інструментом, недостатньо проводити опитування раз на рік. Ви мусите демонструвати на власному прикладі, якими б хотіли бачити людей, котрі працюють у вашій організації. Перефразовуючи відомий вислів Махатми Ганді: якщо хочете, щоб компанія змінилась — самі станьте цією зміною.

Ось три рекомендації, які можуть допомогти зробити зворотний зв'язок від персоналу інструментом реалізації змін.

1. Частіше просіть підлеглих надавати вам зворотний зв'язок

Не маючи актуальної інформації про те, як сприймають працівники компанію, що їх у ній приваблює, а що спонукає шукати інше місце праці — ви все одно, що сліпець, який веде за собою інших сліпців.

Відповідно до даних звіту «The State of Employee Feedback» («Стан зворотного зв’язку від персоналу»), опублікованого Quantum Workplace, хоча 65,5% компаній вивчають рівень залученості кадрів, лише 33,9% — опитують щойноприйнятих працівників, тільки 25% — вивчають думку тих, хто звільнюється, і всього лише 17,8% — систематично проводять бліц-опитування з якихось проблемних питань.

Отже, багато керівників, жаліючись на те, що їхні підлеглі намагаються працювати з мінімальними зусиллями, нічого не роблять, аби запитати людей — чому ж це так.

Цілком зрозуміло, що якщо в управлінця немає цінної інформації ані про підлеглих, ані про себе, навряд чи йому вдасться стати ефективним лідером. Для цього потрібно якнайчастіше цікавитись думкою працівників. І пам’ятайте, що зворотний зв'язок, який ви одержуєте «на ходу», є не менш цінним, ніж відомості, здобуті через формальні опитування. Тому зробіть так, щоб підлеглі могли без будь-яких вагань й перешкод заходити до вашого кабінету відразу, коли виникає проблема.

2. Втілюйте інформацію в дії

Зрештою, можна скільки завгодно надавати людям можливість висловити свою думку — це не обов’язково означає, що її буде прийнято до уваги. Дослідження, проведене 2015-го року компанією Motivosity, показало: 98% керівників дивляться на результати опитування персоналу лише один раз, а потім ніколи більше до них не повертаються. Якщо говорити прямо, то цінні для бізнесу інсайти йдуть до «смітника».

Єдиний спосіб показати, що ви враховуєте інформацію від підлеглих — це вчиняти конкретні дії. Наприклад, під час опитування працівників, які звільняються, виявилось, що причина — в менеджері, який всіх «дістав», бо просто не дає людям нормально працювати. Аби краще зрозуміти ситуацію, поговоріть і з цим управлінцем, і з іншими співробітниками підрозділу. А потім скажіть всім, які кроки буде вчинено для розв’язання ситуації.

3. Беріть на себе особисту відповідальність

Головне, що відрізняє справжнього провідника від управлінців, кому просто подобається називати себе «лідерами», — це послідовне підтвердження своїх слів діями, що має для членів колективу величезне значення. Так, дослідження 2014 BambooHR показало: кожний п’ятий респондент звільнився з попереднього місця праці через те, що бос постійно перекладав провину за власні прорахунки на підлеглих.

Якщо хочете, аби ваше реагування на зворотний зв'язок було конструктивним, беріть на себе відповідальність за здійснення конкретних дій щодо викорінення негативних явищ та змушуйте робити це своїх безпосередніх підлеглих. Серед іншого, взяття відповідальності означає визнання, що ви також можете не відповідати очікуванням персоналу і що вам доведеться чимало в собі змінити.

Прив’язуйте організаційні цілі до своєї управлінської результативності та демонструйте на власному прикладі, як слід підходити до їхнього досягнення. А потім, після чергового раунду зворотного зв’язку можна буде побачити, чого ви насправді вартуєте як керівник.

Якщо в загальному, то ознакою високоефективного лідера є здатність отримувати зворотну інформацію від персоналу та використовувати її на користь бізнесу; таким чином показуючи людям, що їх цінують і що їхня думка не потрапляє в чиїсь байдужі вуха.

За матеріалами "This Is How Great Leaders Use Employee Feedback", CEO.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
17-18 жовтня 2018
Київ
Майстер ведення тренінгу та фасилітації. Школа професій: Бізнес-тренер
18-19 жовтня 2018
Київ
Управління проектами
19 жовтня 2018
Київ
HR UNIVERSE. Системний курс підготовки HR-менеджерів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Правило четырех секунд. Остановись. Подумай. СделайПравило четырех секунд. Остановись. Подумай. Сделай
Гибкий ум. Как видеть вещи иначе и думать нестандартноГибкий ум. Как видеть вещи иначе и думать нестандартно
На пике возможностей. Правила эффективности профессионаловНа пике возможностей. Правила эффективности профессионалов
Правила самоорганизацииПравила самоорганизации
Искусство влияния. Убеждение без манипуляцийИскусство влияния. Убеждение без манипуляций


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)