КОМЕНТАРІ | Мотивація 8 жовтня 2015 р.

Як вщент зруйнувати мотивацію персоналу

Подеколи зустрічаються керівники, які діють за принципом «що гірше — то краще». Мотивація в колективі й так дуже низька, а вони ще й послідовно її «добивають».

Ліз Раян (Liz Ryan)
Ліз Раян
(Liz Ryan)
«Винахідливість, яку виявляють керівники, руйнуючи бажання людей працювати якомога краще, викликає, щонайменше, сильне здивування», — пише Ліз Раян (Liz Ryan), консультант та колишній HR-директор однієї із компаній з переліку Fortune 500.

Можливо, менеджери не до кінця це усвідомлюють, але кожного дня вони вчиняють щось, що руйнує командний дух та поглиблює нездорове суперництво. Ось поради для недолугих управлінців, які вперто намагаються запобігти нормальній роботі команди.

Ставте людям їхніх колег за приклад

Здорова енергія команди максимально проявляється тоді, коли люди відчувають, що від них залежить успіх підрозділу чи компанії. Найкращий спосіб зруйнувати такий настрій — це при нагоді сказати працівникові: «Подивіться, як це зробив ваш колега Н. — саме так слід підходити до справи».

Немає жодних підстав для того, щоб порівнювати людей між собою. Ця застаріла тактика спрямована на залякування. Втім, сучасні менеджери використовують її щодня. Якщо ви помітили за собою звичку «мотивувати» членів команди, кажучи, що хтось інший виконує завдання краще, вже починайте позбавлятися від неї.

Обзаведіться фаворитами

Побачили, що команда впевнено просувається вперед? Хочете її зупинити при цьому, не вдаривши пальцем об палець? Тоді знайдіть собі «любимчиків». Запрошуйте їх до себе на конфіденційні бесіди — хай решта ламає собі голову над тим, про що ви там розмовляли. І, звісно, віддавайте фаворитам всі найкращі проекти та завдання.

Таким чином ви посилаєте колективу меседж: підлабузники — ось хто вам насправді потрібен.

Заваліть підлеглих паперами

Ніщо не вбиває мотивацію краще, ніж потреба готувати нікому непотрібні звіти або якісь інші документи. Що важче виконувати завдання у вашій компанії — то менше підстав вважати, що людей цікавитимуть її цілі. І навряд чи хтось може поставити їм це в провину.

Запровадьте гру «вгадай, що відбувається»

Робота сама по собі — не вельми приємна річ; але можна додати до неї ще добру порцію стресу. Для цього достатньо закрити людям доступ до інформації про те, що відбувається в компанії, на ринку та в галузі.

Натомість що інформованішими будуть ваші працівники, то краще вони розумітимуть не лише зміст своїх завдань, але й загальну картину того, що відбувається; і відповідно, ефективніше долатимуть перепони на шляху до фінішної прямої.

Завжди знаходьте винуватих

Якщо хочете, щоб бізнес не рухався вперед, а стояв на місці — зробіть так, аби в людей не виникало бажання ризикувати. Для цього багато не треба — завжди знаходьте винних, коли щось піде не так, як заплановано.

Вимагайте погодження кожного кроку

Якщо хочете, аби підлеглих нудило при одній думці про вас, змушуйте їх погоджувати з вами кожний «чих». Але якщо вам потрібна довіра та допомога у досягненні ваших цілей, вчиться довіряти людям. Позбавтесь безглуздих процедур погодження та дайте працівникам більше свободи — і вони вас приємно здивують.

За матеріалами "Ten Ways To Crush Your Team's Motivation", Forbes.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
2 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління відділом продажів (Наталія Дегтярьова)
16 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мастерство жизни. Внутренняя динамика развитияМастерство жизни. Внутренняя динамика развития
Кмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесіКмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесі
Пять правил выдающейся эффективности. Как достигать главных целей без перегрузок и выгоранияПять правил выдающейся эффективности. Как достигать главных целей без перегрузок и выгорания
WOW-факторы. Пора потрясти воображение людейWOW-факторы. Пора потрясти воображение людей
100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)