КОМЕНТАРІ | Google 2 лютого 2011 р.

Google та нові управлінські виклики

Боб Селден (Bob Selden) автор книги "Що робити, коли ви стали босом" (What To Do When You Become The Boss), який сам має чималий досвід на управлінських посадах, ділиться своїми думками щодо останніх змін у керівній ланці однієї з найпотужніших цифрових компаній Google.

Боб Селден (Bob Selden)
Боб Селден
(Bob Selden)
Ларс Расмусен (Lars Rasmussen), один зі співзасновників сервісу Google Maps, наприкінці 2010-го року покинув компанію, щоб приєднатися до Facebook. "Нічого дивного, — можете сказати ви, — люди постійно звільняються з одних компаній і починають працювати в інших.

Втім, причини поступку Ларса, якими він поділився із громадськістю, можуть послужити своєрідним застереженням управлінцям інших компаній. Окрім того, вони відображають причину подібних поступків інших креативних людей, які покидають традиційні організації, в яких працювали протягом тривалого часу.

То як же Расмусен пояснює своє рішення?

Передусім "Google ставала дедалі більш громіздкою". Ларс кілька разів згадував про менший розмір Facebook, а також простоту управління та втілення рішень у життя. (У Google працює 25 000 співробітників, тоді як у Facebook їх всього 2000).

"Енергія, яка панує у Facebook — дивовижна. Тоді як у компанії розмірів Google працювати порою стає по-справжньому важко".

Рішення про звільнення Ларс прийняв після того, як компанія заявила про скорочення його улюбленого проекту Google Wave — візійної спроби переосмислити інструменти для онлайн-комунікації та взаємодії.

У листі своїм друзям Пол Кедроскі (Paul Kedrosky) — ще один менеджер продуктів, який покинув Google та перейшов до Facebook — пише:

"Кілька місяців тому, після трьох років роботи у Google на посаді менеджера продуктів, я вирішив покинути компанію. Я пишу це, щоб поділитися хорошими новинами з усіма друзями, оскільки енергія просто переповнює мене: Facebook — це саме Та компанія!

Яка компанія?

Саме та!

Google та нові управлінські виклики Компанія, яка з'являється раз на десятиліття. Google, яким він був вчора. Microsoft, яким він був багато років тому. Компанія, в якій велика кількість неймовірно талановитих людей співпрацюють і надихаються геніальністю одне-одного. Це та компанія, яка може силами 60 інженерів створити те, що іншим не під силу навіть коли у них працює 600 інженерів".

Вочевидь, причини, якими провідні співробітники Google пояснюють свій перехід до конкурента, мають певні спільні риси. А отже можна простежити тенденцію. І не виключено, що інші компанії стикаються з подібними викликами в питаннях, які стосуються утримання та розвитку їхніх ключових та найбільш креативних людей.

Вочевидь, небезпідставною виявилася нова концепція, викладена у книзі "Лідерство у Wiki-світі" (Leadership in a Wiki World), яка стверджує, що молоде покоління працівників, які сьогодні входять у корпоративне середовище, дотримуються нових підходів до роботи. Це не робота "на когось" (наприклад, на менеджера чи власника), а це робота "з кимось" — співробітниками, колегами, постачальниками і навіть конкурентами.

Основний мотиватор для таких молодих працівників — це можливість творити і співпрацювати. Тому для них дуже важлива можливість перебувати у креативній команді, брати участь у процесі прийняття рішень та генерувати ідеї.

За матеріалами "Google and the new management challenge", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
23-24 лютого 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
23 лютого 2017
Київ, Клуб експортерів
Путівник з експорту солодощів і снеків у Китай (Чжан Пей-Ень, Геннадій Шепелєв)
24 лютого 2017
Київ
Продажі, переговори (Сергій Азімов)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Выйди из зоны комфорта. Измени свою жизнь. 21 метод повышения личной эффективностиВыйди из зоны комфорта. Измени свою жизнь. 21 метод повышения личной эффективности
Искусство влияния. Убеждение без манипуляцийИскусство влияния. Убеждение без манипуляций
Эффективные письменные деловые коммуникацииЭффективные письменные деловые коммуникации
Как работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатетьКак работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатеть
Призвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихииПризвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихии


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)