КОМЕНТАРІ | Лояльність 24 березня 2014 р.

Як здобути лояльність персоналу

«Якщо ви насправді прагнете успіху як підприємець, керівник, власник бізнесу або лідер будь-якого типу, то лояльність інших людей є для вас життєвою необхідність», — зазначає Діпак Чопра (Deepak Chopra), відомий автор та спікер, засновник Chopra Foundation. Він ділиться своєю думкою про те, що треба врахувати усім, кого цікавить питання лояльності.

Діпак Чопра (Deepak Chopra)
Діпак Чопра
(Deepak Chopra)
Хоча гроші і вважаються головним мотивуючим фактором, насправді ж зціплюють компанії психологічні узи. Висновки не одного дослідження вказують на те, що лояльність є одним із трьох головних чинників, що підвищують рівень задоволеності персоналу.

Лояльність — це противага власним інтересам. Це бажання сприймати світ у категоріях «ми», а не лише «я». На жаль, часи економічних негараздів не найкращі для лояльності. У міру того, як доходи компаній падають, питання лояльності знімається з порядку денного. І насправді, чи не достатньо простої вдячності людей за те, що їм вдалося втриматися на роботі? Таким припущенням керуються більшість менеджерів, компанії котрих опинилися у скруті.

Отже, у непростих обставинах фірми стоять перед вибором: чи долучитися до більшості, забувши про лояльність, чи таки спробувати її відродити? (До речі, це питання стосується не лише керівників. Адже кожна людина, незалежно під посади, може впливати на атмосферу, що панує в організації.) Для тих, хто все ж таки воліє зробити ставку на лояльність, можуть стати в нагоді наступні рекомендації.

1. Утримуйтесь від проявів нелояльності. Пліткування, поширення чуток, обговорювання людини за її спиною. Усе це завдає потужного удару відчуттю приналежності до колективу та руйнує співпрацю в ньому.

2. Працюйте над зміцненням зв’язків у групі. Будьте відкриті у взаємодії з людьми, з котрими працюєте. Підтримуєте проекти, від яких кожний член групи може отримати користь, навіть, якщо вони не принесуть швидкої матеріальної віддачі.

3. Розмежуйте поняття конкуренції та змагання. Конкуренція означає, що перемогти може хтось один. Натомість змагання піднімає планку для всіх — у підсумку перемагає ціла команда.

4. Звертайте увагу на психологічні потреби людини. Кожний з нас потребує уваги та розуміння. Намагайтеся кожному приділити увагу. Під час обговорень якихось ідей покажіть людям, що раді кожній пропозиції. Якщо ж чиясь ідея відкидається, знайдіть час на те, аби потім уважно вислухати людину, зрозуміти, на яких припущеннях вона базувала свою думку.

5. Помічайте досягнення людей. Якщо можливо, підкріпить похвалу матеріальною винагородою, скажімо, влаштуйте вечірку, запропонуйте бонуси або вручить працівникові подарунок як знак визнання.

6. Уникайте секретів. Зробіть процес прийняття рішень прозорим настільки, наскільки це можливо. Не приховуйте фінансову інформацію. Під час кризи 2008-го невеликі фірми зробили відомості щодо стану бізнесу доступними для всього персоналу. Саме це допомогло їм здобували лояльність працівників. Переконавшись, що компанія переживає складні часи, люди прагнули долучитися до розв’язання її проблем.

7. Щодня нагадуйте собі: не буває «я» без «ми». Це дозволить вам тверезіше оцінювати свої успіхи та краще підготуватися до подолання кризи.

За матеріалами "How to Win Loyalty From Other People", LinkedIn.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)
14-18 березня 2017
Київ
Спеціаліст із пільг, компенсацій і розвитку — SpCBD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Покажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметилиПокажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметили
Горшочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задачГоршочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задач
Экономист под прикрытиемЭкономист под прикрытием


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)