ІНСАЙТИ | Гібридна робота 18 грудня 2023 р.

Дві основні практики для керування в умовах гібридного робочого місця

Враховуючи зростаючу кількість людей, які працюють віддалено, як керівники можуть підтримувати залученість своїх підлеглих і надавати їм необхідний напрямок і підтримку? Цим питанням задався Кен Бланшар (Ken Blanchard), відомий експерт із менеджменту та автор кількох бестселерів.

Коли у 1981 році ми зі Спенсером Джонсоном (Spencer Johnson) писали книгу «The One Minute Manager», нашою метою було показати менеджерам, як давати людям напрямок і підтримку, необхідну їм для досягнення успіху. У ті часи керування іншими було чимось, що менеджери робили особисто, на фізичному робочому місці. Ідея зустрічатися і спілкуватися з людьми через екрани комп’ютерів була чистою науковою фантастикою.

Сьогодні Zoom — це вже буденне слово, а віддалена робота — звичне явище. Враховуючи зростання кількості людей, які працюють віддалено, як менеджерам зацікавлювати своїх підлеглих і давати їм необхідний напрямок і підтримку? На думку спадають дві основні практики.

Дві основні практики для керування в умовах гібридного робочого місця

Важлива практика №1. Надавайте пріоритет зустрічам віч-на-віч

На новому гібридному робочому місці особливо важливо, щоб керівники тримали лінії зв’язку зі своїми безпосередніми підлеглими відкритими. Один із найкращих способів зробити це — запланувати віртуальні індивідуальні зустрічі з кожною людиною, яка їм підпорядковується.

Такі зустрічі мають відбуватися щотижня або принаймні раз на два тижні тривалістю від 15 до 30 хвилин. Регулярні зустрічі в такий спосіб зміцнять партнерство лідера з його безпосередніми підлеглими, навіть якщо вони не бачаться віч-на-віч в офісі щотижня.

І коли я кажу «віч-на-віч», я не маю на увазі суперництво, в якому лідер намагається домінувати.

Хоча керівник планує зустрічі, порядок денний визначає безпосередній підлеглий. На цих зустрічах підлеглі можуть говорити про все, що їм спаде на думку — цілі, особисті виклики, перебіг проєктів, питання чи проблемні моменти. Роль керівника полягає в тому, щоб слухати і шукати способи допомогти. Чи потребує підлеглий роз’яснень щодо мети? Чи потрібна порада, підтримка чи заохочення?

Коли люди обговорюють, як вони досягають своїх цілей, керівник може діагностувати рівень їхнього розвитку і забезпечити відповідний рівень керівництва та підтримки.

Якщо підлеглий бореться з певною проблемою, лідер може допомогти йому вирішити її, ставлячи уточнюючі запитання.

Можливо, працівникові потрібно лише проінформувати керівника про стан своїх проєктів.

Незалежно від того, які теми обговорюються, віртуальні зустрічі віч-на-віч забезпечують зв’язок і комунікацію, які є вкрай важливими в гібридному робочому середовищі.

Важлива практика №2: Створіть культуру залученості

Коли люди більше не приходять до фізичного офісного простору з назвою компанії на будівлі, як лідерам забезпечити відчуття спільноти та приналежності? Відповідь така: вони створюють заохочувальну корпоративну культуру.

Протягом багатьох років наша компанія була удостоєна честі бути переможцем численних нагород за найкращі робочі місця. Я вважаю, що головною причиною такого визнання є наша особлива корпоративна культура. У Blanchard люди можуть проявляти свою справжню сутність на роботі та отримувати задоволення, працюючи над втіленням нашої візії світу, сповненої «Лідерів, що діють заради добра».

Першим кроком у створенні заохочувальної корпоративної культури є формування переконливої візії, яка надихає людей і дає їм чітке розуміння майбутнього, яке ви собі уявляєте. Наступний крок — визначити три-чотири організаційні цінності, якими ви керуватиметеся при прийнятті рішень, працюючи над втіленням своєї візії в життя.

Створення культури залученості у віддаленому середовищі може бути непростим завданням. Оскільки світ змінився, нам довелося шукати способи зробити наше глобальне, гібридне робоче місце таким же привітним і веселим у 2023 році, як і тоді, коли ми заснували компанію в 1979 році. Ось кілька практик, які допомагають нам підтримувати нашу щиру культуру:

  • Визнання та винагороди. Якби я міг обрати лише один принцип лідерства, якого я навчав протягом багатьох років, я б обрав похвалу людей і те, як вони роблять правильні речі. Ось чому я так захоплений нашою платформою B.Bright, онлайн-хабом, де колеги з усього світу можуть підбадьорювати один одного, публікуючи подяки, привітання та похвалу один одному. За активність на сайті люди отримують приємні винагороди — день плавання під вітрилами, партію в гольф, вишукану вечерю, серію уроків акварелі — і цей список можна довго продовжувати!

  • Ранкові повідомлення. Протягом десятиліть я і ще кілька людей залишаємо ранкове повідомлення для всіх співробітників компанії. У наших посланнях ми хвалимо людей, відзначаємо важливі події та ділимося новинами про те, що відбувається в компанії. Ці звернення допомагають нам зміцнювати нашу культуру любові та заохочувати товариські стосунки між нашими людьми.

Керувати на робочому місці, яке розташоване де завгодно — від мобільного телефону в Делі до ноутбука в Парижі чи офісу в Денвері — може бути складно. Але завдяки регулярним особистим зустрічам та сильній корпоративній культурі, кожен може процвітати в новій гібрідній організації.

За матеріалами Chief Learning Officer.

Ілюстрація: workproud.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час
Tiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життяTiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життя
Кмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесіКмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесі

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)