КОМЕНТАРІ | Стосунки з босом 31 березня 2017 р.

Як спонукати боса вислухати критику

Хоча зворотний зв'язок потрібен всім, мало кому з керівників подобається ідея вислуховувати зауваження від підлеглих. «Більшість босів дуже добре знають, що мусять покращити в своїй діяльності працівники, але при цьому не спромагаються ідентифікувати власні слабкі місця», — пише Дін Бреннер (Dean Brenner), засновник та президент The Latimer Group, фірми, що реалізує коучингові програми для топ-менеджерів.

Дін Бреннер (Dean Brenner)
Дін Бреннер
(Dean Brenner)
Щоб допомогти шефові подивитись на себе в «дзеркало», потрібні дві базові речі, а саме — довіра та повага. Інакше кажучи, замість того, аби «ламати голову», як змусити боса «проковтнути» те, що хочете йому висловити, потрібно сконцентруватись на питанні: «Як мені сформувати з керівником стосунки, які б ґрунтувались на довірі, з тим щоб ми могли вести чесну розмову?»

Для цього варто врахувати наступне.

В оточенні кожного керівника є люди, яким він довіряє. З’ясуйте, до кого більше всього прислухається ваш бос. Бо саме через цих індивідів ви зможете донести те, що хочете йому сказати. Керівники вищих рівнів не прийматимуть зворотний зв'язок від будь-кого. Його джерелом мусить бути довірений радник.

Будь-який меседж слід формулювати так, щоб його адресат відчував повагу до себе. Це універсальна засада, котра стосується донесення інформації абсолютно до кожної людини, особливо якщо в організаційній ієрархії вона знаходиться на вище, ніж ви.

Не кожному босу сподобається порада щось покращити в своїй роботі. Якщо індивід налаштований на самовдосконалення, тоді можна просто сказати: «Звернувши увагу на це й це, ви станете ефективнішим лідером». Але, здебільшого, керівники вищих рівнів не сприймають думку про те, що їм слід щось у собі покращувати. В такій ситуації можна підійти з іншого боку — сказати босу, що розвивши в собі певне вміння, він задасть тон професійному розвитку всієї команди. Це також може привести до деяких позитивних зсувів.

Подумайте, як у разі потреби знайти шлях до керівника вашого боса. Подеколи необхідно, щоб зворотний зв'язок надходив згори. Прокласти шлях на щаблі вищі, ніж рівень, де знаходиться ваш бос, вкрай важко. Адже, якщо шеф довідається, що ви дієте в обхід нього, це навряд чи йому сподобається (напевно, як і будь-кому іншому). Але якщо людина, крім свого керівника, нікого більше не слухає,тоді іншого шляху просто немає.

Стосунки з босом схожі на всі інші робочі відносини. Що вищий рівень довіри, то більше поваги висловлюється...

З’ясуйте, що може підняти вашому босу настрій. Це може бути ненав’язливий стриманий гумор або висловлення подяки за щось. Не потрібно шукати нічого особливе. Адже спілкуючись із будь-ким — ви завжди намагаєтесь вибрати якомога більш комфортну позицію, аби спонукати співрозмовника вас вислухати.

Стосунки з босом схожі на всі інші робочі відносини. Що вищий рівень довіри, то більше поваги висловлюється, тим вища ймовірність, що ваша спільна взаємодія ґрунтуватиметься на чесній та відкритій комунікації. Інакше у вас практично немає шансів донести до керівника не надто приємну для нього інформацію.

За матеріалами "Managing Your Boss: Establishing Trust and Respect", Switch & Shift.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
13 грудня 2018
Київ
Оплата за результатом KPI — МОТИВАЦІЯ 4.0
14-15 грудня 2018
Київ
ELForum 2018. III конференція з дистанційного навчання
19-20 грудня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Практика малых дел. Каждый человек может что-то изменитьПрактика малых дел. Каждый человек может что-то изменить
Шаолинь-менеджер. Как работать эффективно, не выбиваясь из силШаолинь-менеджер. Как работать эффективно, не выбиваясь из сил
Работа как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем местеРабота как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем месте
Ицхак Адизес. Лучшее. Пища для размышленийИцхак Адизес. Лучшее. Пища для размышлений
Мысли по-крупному и не тормози!Мысли по-крупному и не тормози!


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)