Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


КОМЕНТАРІ | Залученість персоналу 23 листопада 2011 р.

Як привнести в роботу більше значення

Міра Уайт (Myra White), викладач курсів з управлінської результативності та організаційної поведінки у Гарвардському Університеті, а також автор відомої книги "Дотримуйтесь дороги із жовтої цегли..." (Follow the Yellow Brick Road: A Harvard Psychologist's Guide to Becoming a Superstar), розповідає, як привнести більше "значення" в роботу кожного працівника.

Міра Уайт (Myra White)
Міра Уайт
(Myra White)
Серед топ-менеджерів панує загальне "відчуття добробуту". Зарплати генеральних директорів сьогодні досягнули навіть вищих показників, ніж в далекому 2007-му, коли економіка швидко зростала.

Абсолютно протилежну картину можна спостерігати серед людей, які знаходяться на нижчих щаблях корпоративної кар'єрної драбини, які, за великим рахунком, і зробили можливими ці височенні зарплати топ-менеджменту.

Рівень залученості рядового персоналу досягнув своєї найнижчої точки — опитування, проведене у 2010-му році, показало, що 55% працівників незадоволені своєю роботою.

Одна з основних причин настільки низької мотивації полягає в бажанні людей виконувати роботу, "яка має значення". Коли людей запитують, чого вони очікують від своєї роботи, мало хто з них ставить гроші на перше місце. Як правило, саме можливість відчути свою роботу важливою очолює подібні рейтинги.

Люди хочуть бачити, що їх цінують та вважають корисними. Вони хочуть знати, що не витрачають більш ніж третину свого свідомого життя на дрібниці.

Втім, в сучасному робочому середовищі підтримувати відчуття того, що люди виконують справді важливу роботу, яка має велике значення, стає все важче. Адже за великим рахунком вся їхня діяльність зводиться до задоволення жадібності людей "на вершині".

У США стандарти життя середнього та нижчого класів знизилися, тоді як люди з "вищих ешелонів" продовжують багатіти. Ту саму ситуацію спостерігаємо і у Великобританії. Не дивно, що працівники все більше та більше розчаровуються у своїй роботі.

Погіршує ситуацію ще й те, що з кожним роком працівникам доводиться виконувати все більше та більше роботи за ту саму або навіть меншу плату. Сьогодні при звільненні працівників з компанії дуже часто трапляється так, що замість пошуку заміни роботодавець просто "перерозподіляє" функціонал звільнених між тими, хто залишився.

Як наслідок, навіть якщо людина займається роботою, яка їй дійсно подобається і яка має значення, їй важко отримати задоволення від процесу через постійні навантаження та необхідність працювати все більше та більше.

Щоб змінити цю ситуацію організаціям слід перестати до працівників як до швидкозмінних ресурсів і почати сприймати їх як цінний актив.

Більшість співробітників сучасних організацій — це люди знань. Їхні навички та досвід не обмежуються інформацією, яка внесена в документацію. Як наслідок, нові працівники не можуть одразу стати настільки ж ефективними, як люди, що працюють в компанії протягом тривалого часу. Більше того, звільнення працівників призводить до незворотного відтоку знань із компанії.

Організаціям потрібно думати над тим, як привнести в роботу кожного працівника більше "значення". Найпростіший спосіб зробити це — мінімізувати фрагментацію завдань, з якими доводиться працювати людині. Що більш "повну" картинку бачитиме співробітник, то більше задоволення він відчуватиме від виконання свого завдання.

Не менш важливо забезпечувати людей роботою, яка водночас була б не занадто простою для них і, водночас, реальною для виконання. Люди, яким доводиться займатися простою роботою — нудьгують. Люди ж, перед якими поставлено занадто складні завдання, дуже швидко здаються. Досягнення правильного балансу тут дуже важливе!

І, насамкінець, щоб повністю зрозуміти, що мотивує персонал, топ-менеджмент компанії повинен постійно підтримувати зворотний зв'язок із підлеглими.

За матеріалами "How to make work meaningful", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Все мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьмиВсе мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьми
Искусство мыслить масштабноИскусство мыслить масштабно
50 великих книг об успехе50 великих книг об успехе
Поймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым деломПоймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым делом
Мастерство жизни. Внутренняя динамика развитияМастерство жизни. Внутренняя динамика развития

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)