КОМЕНТАРІ | «Зіркові» CEO 23 червня 2008 р.

Міф про «знаменитого генерального директора»

Вони часто з'являються у передовицях бізнес-видань та на екранах ваших телевізорів. Але коли йдеться про високу результативність роботи — "знамениті" топ-менеджери можуть мати абсолютно протилежний ефект.

Крістофер Райс (Christopher Rice), керівник компанії BlessingWhite, вважає, що знаменитих генеральних директорів на їхній новій посаді очікує п'ять основних викликів.

Перша проблема, пов'язана з наймом "знаменитості" полягає в тому, що такий генеральний директор часто прагне впровадити "скопійовану" культуру — перейняти стратегію лідера ринку. Йому байдуже, що в компанії, куди він приходить, зазвичай діє своя культура, яка складалася протягом тривалого часу.

"Зірки" часто забувають про те, що саме унікальні цілі та цінності лежать в основі конкурентної стратегії компанії та можуть стати визначальними на ринку.

Багато "знаменитостей" мають суттєві проблеми із комунікацією. Вони проводять одне загальне зібрання і думають, що цього буде достатньо для впровадження стратегії.

Іншою розповсюдженою помилкою "зіркових" керівників є небажання пам'ятати про те, що успіх та зміна культури можлива лише у тому випадку, якщо її підтримують усі співробітники компанії.

Насамкінець, Райс розповідає, що деякі генеральні директори занадто багато уваги звертають на порожні символи та дешеві обіцянки, які майже нічого не означають для рядових працівників компанії. Вони говорять про чесність, повагу, орієнтацію на споживача, інновації та готовність брати на себе ризики, але для компанії всі ці речі так і залишаться всього-на-всього красивими словами. До тих пір, поки топ-менеджмент на власному прикладі не покаже, як повинна "жити" і працювати компанія.

"У кожної організації є своя культура, не залежно від того, формує її лідер, чи ні, — сверджує Райс. — І якщо ця культура активно формуватиметься навколо ключових цінностей компанії — тоді вона може стати "секретною зброєю" генерального директора. І навпаки, якщо лідери ігнорують питання культури в організації — тоді вони свідомо втрачають керівництво великим механізмом, яким є компанія".

За матеріалами "The myth of the celebrity CEO", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
13-14 серпня 2020
Онлайн-курс
Професійні продажі В2В: від першого контакту до повторного продажу
13 серпня 2020
Київ
Інновації. Впровадження змін
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Розвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати метиРозвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати мети
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем
Як ніколи не помилятися. Сила математичного мисленняЯк ніколи не помилятися. Сила математичного мислення

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)