КОМЕНТАРІ | Робота менеджерів 9 червня 2009 р.

Проблеми, з якими стикаються нові менеджери

Ден Бобінскі (Dan Bobinski), президент Leadership Development, Inc., відомий спеціаліст із тренінгів, автор кількох книг, блогер та бездоганний лектор, розповідає про проблеми, з якими стикаються менеджери.

Ден Бобінскі (Dan Bobinski)
Перш, ніж підвищити людину на роль супервайзера або менеджера, слід задати їй кілька запитань. Чи дійсно ця людина готова до підвищення? І, якщо ні, чи готові ви докласти усіх зусиль, щоб передати їй необхідні знання та навички? Якщо відповідь на обидва питання заперечна — ваша затія закінчиться провалом.

Менеджери виконують безліч робіт. Вони несуть функцію комунікатора та є зв'язковою ланкою між лідерами компанії, які зазвичай мислять на найвищому стратегічному рівні, та простими працівниками, яким доводиться щоденно виконувати найбанальніші, але від того не менш важливі завдання. Саме менеджери перетворюють стратегічні цілі та ідеї лідерів на щоденні завдання для рядового персоналу компанії. І саме вони доносять їх до кожного співробітника у кожному відділі організації.

Менеджери повинні вміти не лише правильно інтерпретувати слова та ідеї лідерів, але й перетворювати їх на цілком конкретні посадові інструкції для персоналу та виконавців, які на найнижчому рівні будуть втілювати ідеї в життя. Отже, менеджерам слід володіти хорошими навичками делегування.

Реальність же показує, що більшість менеджерів середньої ланки окрім своїх безпосередніх обов'язків несуть відповідальність за значну кількість "неуправлінських" завдань. Останнє дослідження, проведене компанією Emerge Leadership Group, виявило, що деякі менеджери витрачають до 85% свого часу, займаючись виробництвом. Не дивно, що на виконання безпосередніх управлінських обов'язків у таких менеджерів просто не залишається часу.

І, вочевидь, однією з "найжахливіших" ситуацій, у яку може потрапити новоспечений менеджер, є перехід на посаду супервайзера без необхідних для цього тренінгів та навчань. Чомусь вважається, що провідний спеціаліст, який чудово справляється зі своїми виробничими обов'язками, буде таким само хорошим менеджером. Насправді ж ці дві ролі вимагають абсолютно різних компетенцій. І для того, щоб людина змогла керувати — вона повинна отримати відповідні знання та навички.

Люди, які потрапляють в управління, повинні стати комунікаторами, делегаторами, мотиваторами, тренерами, медіаторами, планувальниками, слухачами, організаторами, регуляторами, консультантами, а також вирішувати проблеми, подавати приклад, оцінювати бюджет, проводити переговори і т. п.

Чи може людина, яка не проходила жодного відповідного тренінгу, справлятися зі всіма цими завданнями?

Відповідь очевидна! Навіть через п'ять років після входження на посаду деякі люди ще не повністю опанували всі необхідні навички для ведення успішної управлінської діяльності.

Дослідження Emerge Leadership Group відзначає, що за період з 2005-го по 2008-ий рік відсоток людей, які успішно прийняли на себе роль менеджерів, упала з 25% до 16%. І єдиний спосіб виправити ситуацію - це інтегрувати детальне і глибоке навчання у всі сфери повсякденного розвитку людей, які в майбутньому, можливо, будуть займати керівні посади. Одноденний тренінг не перетворить людину на менеджера. Цього не зробить і тижневе навчання! Лише довгострокова програма з розвитку лідерства, вплетена у повсякденні аспекти роботи компанії, здатна вирішити проблему.

За матеріалами "Why new managers encounter trouble", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
21-23 лютого 2017
Київ
Стратегічний менеджмент (Олександр Фрідман)
22 лютого 2017
Київ
Оцінка персоналу від А до Я (Оксана Кондратенко)
23-24 лютого 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Игнорируй всех, или Как стать креативнымИгнорируй всех, или Как стать креативным
Карьера для интровертов. Как завоевать авторитет и получить заслуженное повышениеКарьера для интровертов. Как завоевать авторитет и получить заслуженное повышение
Письма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьераПисьма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьера
Убедительное письмо. Как использовать силу словУбедительное письмо. Как использовать силу слов
Обрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивнымОбрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивным


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)