ІНСАЙТИ | Криза і люди 30 березня 2020 р.

Як пережити теперішню кризу: поради від Патріка Ленсіоні

Зараз Патрік Ленсіоні (Patrick Lencioni), автор відомих бестселерів, президент консалтингової компанії The Table Group, як і багато інших його колег, опинився у вимушеному затворництві. Згідно правил, які діють у даний період у північній Каліфорнії, де він живе та працює, спілкуватися зі співробітниками можна тільки у віртуальному режимі. Для багатьох така ситуація — це не просто вихід за межі звичного способу життя, але й неабиякий стрес.

Як пережити теперішню кризу: поради від Патріка Ленсіоні

Що ж можуть зробити боси, аби допомогти впоратися з незвичними обставинами тим, хто знаходиться в їхньому підпорядкуванні? Патрик Ленсіоні дає своїм колегам-управлінцям три наступні поради.

По-перше, не бійтеся бути надмірно людяним. Це означає лише те, що потрібно виявляти увагу до підлеглих — бачити в них людей. Цікавитися тим, чого бояться працівники та що їх турбує — і це має стосуватися не лише роботи та економічної ситуації, але й особистого життя, близьких та знайомих людини. Навіть якщо у вас немає однозначних відповідей на всі запитання, що хвилюють ваших підлеглих, це не завадить вам вислухати, що їх непокоїть та висловити співчуття. І не потрібно, як це прийнято, приховувати свої занепокоєння. Не стримуйте себе у виявленні власної вразливості. Адже люди хочуть налагодити з вами емоційний зв’язок та знати, що вони не одинокі у своїх турботах.

По-друге, будьте настійливим. Зараз не той час, коли можна «дозувати» спілкування. Надсилайте співробітникам повідомлення, навіть якщо немає нової інформації і ви просто хочете запитати, як справи. Ніхто, пригадуючи цей період, не скаже: «Мій бос був занадто настирливим і безупинно дратував мене, надсилаючи листи, де підбадьорював та запитував — чи все добре». Коли люди перебувають в ізоляції, надмірність у спілкуванні потрібна, як ніколи.

І, нарешті, виявляйте креативність. Пробуйте робити щось нове. Час від часу скликайте наради в режимі відеоконференції. Обговорюйте не тільки робочі питання, але й заохочуйте людей розповідати про свої відчуття — про те, як вони переживають цю ситуацію, що відбувається в їхніх мікросвітах. Ви навіть можете запропонувати їм поділитися фільмами, іграми, іншими інструментами, які допомагають зберігати доброзичливу атмосферу в родині та змістовно проводити час. Криза — це можливість краще познайомитися одне із одним та сформувати зв’язки, що згуртовуватимуть людей ще довго після того як завершиться криза.

Якщо чогось не варто робити — так це намагатися бути стриманим та безликім, як цього вимагає «бізнес як завжди». Не можна надовго зникати з поля зору працівників або виявляти непослідовність у словах чи діях. Зараз ви маєте напружити всі сили для того, аби вийти поза межі зони комфорту та, можливо, діяти у незвичний для себе спосіб, шукаючи неординарні рішення.

За матеріалами "Patrick Lencioni: 3 Thoughts for Leaders In a Perilous Time", Chief Executive.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мій бос — ідіотМій бос — ідіот
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху
12 важелів успіху12 важелів успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)