КОМЕНТАРІ | Рекрутинг 27 липня 2016 г.

Нюанси найму: чи знаєте ви, чому компанія обрала саме вас

Чи можете ви сказати, чому найняли саме цього працівника? Відповідь на це запитання не є такою очевидною, як може здатись. Одного лише розуміння характеристик, потрібних для якнайкращого виконання певної ролі, недостатньо. Також потрібно знати глибинні потреби бізнесу.

Шерлін Лаубі (Sharlyn Lauby)
Шерлін Лаубі
(Sharlyn Lauby)
Пригораючи увагу до цього питання, Шарлін Лаубі (Sharlyn Lauby), консультант у HR-сфері, наводить приклад зі свого досвіду. Якось один із колишніх босів сказав, що обрав її серед інших кандидатів, тому що шукав когось з-поза меж галузі. Тобто людина відчувала, що на даному етапі життєвого циклу компанії їй потрібен хтось із цілком іншого середовища — хто б міг подивитись «свіжим оком» на бізнес та, ймовірно, поставити незручні запитання.

Отже, якщо організація хоче мати вмотивованих та продуктивних працівників, вона повинна чітко пояснити людям, чому їх було найнято. Ні, не для виконання якоїсь роботи, а саме ЧОМУ — чому було надано перевагу конкретному індивідові, а не комусь іншому. Для цього менеджер з найму мусить провести з «новачками» розмову, в якій пояснити:

  • який попередній досвід людини виділив її з-поміж інших претендентів;
  • які її знання, навички та здібності було оцінено як неординарні;
  • що з того, що сказав кандидат на співбесіді, найбільше вразило рекрутерів.

Якщо новонайнятий працівник знатиме, що особливого побачила в ньому компанія, це не лише додасть йому впевненості у своїх силах, але й також надасть певні орієнтири щодо того, як краще спілкуватись з організацією та які характеристики вона цінує найбільше. Але це не повинна бути одностороння розмова. Бажано, аби нові співробітники також розказали, що спонукало їх прийняти пропозицію фірми. Щоб це зрозуміти, варто з’ясувати наступне:

  • що в компанії привабило кандидата;
  • що зі сказаного під час процесу найму вразило його більше всього;
  • які аспекти культури фірми найочевидніше проявилися на етапі найму.

Відповіді на ці запитання допоможуть вам краще зрозуміти, яких кандидатів приваблює бренд компанії як працедавця, як сприймається процес інтерв’ювання, що спонукає людину «закрити угоду», зробивши остаточний вибір на користь вашої фірми. Не останнє значення має й те, що під час такої бесіди закладаються основи довіри між управлінцем і новим працівником.

Звісно, нікому не хочеться мати розмову приблизно такого змісту:

    — Ми найняли вас, бо можемо дозволити собі платити зарплату, яку ви просите.
    — А я погоджуюсь працювати у вас, тому що ви єдина компанія, котра мною зацікавилась.

Набагато краще, якщо менеджер може сказати працівникові: «Ми хочемо, щоб Ви досягли в нас успіху. Дозвольте мені сказати, чим Ви вразили нас під час рекрутингового процесу». На що співробітник, ймовірно, відповість: «Я вирішив працювати у вашій компанії, бо… Дякую, що поділилися зі мною інформацією, яка допомогла мені побачити себе зі сторони».

Якщо ваша програма адаптації поки що не передбачає такої розмови, то, напевно, потрібно її запровадити. Адже таким чином ви закладаєте основи системного зворотного зв’язку, який є критично важливим для тривалого успіху компанії.

За матеріалами "Do You Know Why You Were Hired?", hr bartender.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
21 листопада 2017
Київ, Premier Hotel Rus
ABC-Forum: Artificial Intelligence, Big Data, Clouds. Проривні технології у фінансовій сфері
22-23 листопада 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
24-25 листопада 2017
Одеса
Оперативне управління командою підлеглих і бізнес-процесами (Ігор Сокуренко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Стратегия жизниСтратегия жизни
Заговор богатыхЗаговор богатых
Капитализм по-китайски. Государство и бизнесКапитализм по-китайски. Государство и бизнес
Личное развитие. Принципы и методы от признанного экспертаЛичное развитие. Принципы и методы от признанного эксперта
Искусство влияния. Убеждение без манипуляцийИскусство влияния. Убеждение без манипуляций


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)