КОМЕНТАРІ | Пасивне лідерство 28 листопада 2018 р.

Три ознаки того, що керівникові пора міняти стиль управління

Джерело: Baker Tilly

Намагаючись мотивувати талановитих співробітників, керівники часто дають їм повну свободу дій — людина сама контролює як, коли і де вона працює. Але в цьому криється підступ: керівники припускаються помилки, коли вважають свободу співробітників приводом для власної пасивності. Лідер повинен бути доступний і активно вирішувати конфлікти та мотивувати свою команду, — стверджує Тім Вейн (Tim Wayne), спеціаліст із цифрового контент-маркетингу.

Три ознаки того, що керівникові пора міняти стиль управління Пасивне лідерство призводить до того, що співробітники не вважають себе частиною команди, не дбають про своє благополуччя і не прагнуть до загального та особистого успіху. А найчастіше — починають вимагати все більшої свободи.

Недостатність керівництва в результаті стає проблемою. Визначити цю недостатність можливо за кількома ознаками. І якщо в компанії є хоча б один — керівнику варто переглянути свій стиль управління.

Керівник підтримує політику відкритих дверей (але нею ніхто не користується)

Політика відкритих дверей — це добре. Можна прийти до керівника, розповісти про проблему, отримати достовірну інформацію, вирішити конфліктну ситуацію.

Але при пасивному менеджменті така політика стає проблемою. Керівник вважає, що співробітники будуть звертатися до нього за допомогою у разі потреби. Але це не так. Цікаві дані отримали у Harvard Business Review:

  • 42% співробітників приховують інформацію через можливі наслідки її використання у невірному ключі;
  • 25% співробітників уникають зворотного зв’язку, бо вважають, що це буде марною витратою часу;
  • один з п’яти говорить, що він не дає відгуків щодо повсякденних проблем, тому що боїться реакції керівника.

Хоча політика відкритих дверей може стати відмінним доповненням до розвитку відносин з персоналом, її недостатньо, щоб переконати персонал розповідати про проблеми в роботі. Лідер повинен активно звертатися до співробітників — не чекайте, що ця політика буде вирішувати проблеми в міру їхнього виникнення.

Терміни горять, але співробітники не поспішають

Коли керівник не озвучує свої очікування та оцінки, співробітники з меншою ймовірністю будуть нести відповідальність за якість своєї роботи. Також це може серйозно вплинути на їхню здатність керувати власним часом, що означає зриви термінів.

Причини, за якими це відбувається, в тому, що пасивні лідери нехтують делегуванням завдань співробітникам і не можуть відстежити терміни виконання проектів. Але не варто виключати і психологічний вплив пасивного лідерства на співробітників.

Без контролю та оцінки керівництва деякі співробітники будуть керувати пріоритетами на свій розсуд, виконуючи спочатку більш простіші або приємніші завдання. Таке ігнорування триває до тих пір, доки не настануть крайні терміни, а це погано впливає на успішність усього проекту.

Корпоративна культура? Ні, не чули

На корпоративну культуру впливає не тільки керівник. Кожен член команди — його цінності, переконання та досвід — робить свій внесок в культуру компанії. Але саме лідер є головним її носієм, саме він повинен впроваджувати її своїм прикладом. Без залученого лідеру не буде підтримуватися стиль спілкування, не буде зворотного зв’язку та прозорості.

Згідно з дослідженнями, відсутність корпоративної культури призводить до зниження мотивації співробітників та поганих показників у роботі. З іншого боку, співробітники, задоволені культурою своєї компанії, працюють краще, повідомляють про більш високий рівень задоволеності роботою та залишаються вірними компанії довше.

Пасивне управління може здатися ідеальним компромісом між працівниками, бажаючими більшої свободи на роботі, та керівниками, що відчайдушно прагнуть звільнити свій час для більш серйозних завдань. Але наслідки такого "нелідерства" занадто небезпечні, щоб їх ігнорувати.

За матеріалами "3 Signs That Your Office Has a Problem with Passive Leadership", Hppy.

Ілюстрація: Depositphotos.com



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
13 грудня 2018
Київ
Оплата за результатом KPI — МОТИВАЦІЯ 4.0
14-15 грудня 2018
Київ
ELForum 2018. III конференція з дистанційного навчання
19-20 грудня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Поднимая планку. Как работать эффективнее, мыслить масштабнее и успевать большеПоднимая планку. Как работать эффективнее, мыслить масштабнее и успевать больше
Доктрина шокаДоктрина шока
Обрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивнымОбрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивным
Kind Regards. Деловая переписка на английском языкеKind Regards. Деловая переписка на английском языке
Меньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головойМеньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головой


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)