Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


КОМЕНТАРІ | Найм 29 листопада 2012 р.

7 запитань, на які варто знайти відповідь, перш ніж найняти працівника

Джей Стейнфілд (Jay Steinfeld), засновник та генеральний директор Blinds.com, розповідає про те, як правильно організувати процес найму персоналу та ділиться переліком запитань, на які варто відшукати відповідь, перш ніж прийняти рішення щодо найму.

Джей Стейнфілд (Jay Steinfeld)
Джей Стейнфілд
(Jay Steinfeld)
Пошук персоналу завжди пов'язаний з різноманітними труднощами. Недостатня кількість персоналу в компанії призводить до погіршення клієнтського сервісу. Надмірна ж кількість персоналу стає причиною зайвих витрат. Тому перш, ніж найняти чергового співробітника в компанію, слід відшукати відповідь на кілька запитань:
  1. Які ваші цілі? Ваші інвестори швидше за все орієнтуються на короткострокові прибутки чи просто намагаються зберегти свої активи. Ваші клієнти, в свою чергу, хочуть отримати швидкий і надійний сервіс. Вам же потрібно навчитися балансувати всі ці потреби, не забуваючи про те, чого хочете ви самі.

  2. Яке у вас позиціонування? Якщо ви утримуєте лідерство завдяки низьким цінам, тоді вам слід ефективно скорочувати витрати. Якщо ж вас більше турбує якість клієнтського сервісу, тоді вам потрібно навчитися наймати і навчати найкращих людей задля досягнення видатних результатів.

  3. Як дізнатися, скільки персоналу вам потрібно? Наприклад, у Blinds.com діє система, яка дозволяє оцінити, скільки персоналу потребує компанія, залежно від рівня сервісу, який ми хочемо пропонувати своїм клієнтам.

  4. Наскільки наполегливо хочуть і будуть працювати ваші співробітники? Це не таке просте питання, як може видатися на перший погляд. Навіть найнаполегливіші працівники рано чи пізно вигорають. З довгострокової точки зору найбільш ефективними виявляються ті співробітники, які працюють менше. Крім того, якщо люди постійно працюють, у них не залишається часу на навчання, а отже вони навряд чи зможуть вдосконалюватися на своєму робочому місці.

  5. Як ви платите своїм людям? Часто найефективнішим буде максимізувати "змінну" частину зарплатні людини. Таким чином ви зможете найняти більше людей і платити їм конкретно за їхню результативність. Іншими словами, ви будете платити гроші тільки якщо люди будуть приносити вам прибуток.

  6. Чи хочете ви ділитися прибутком? Якщо люди можуть розраховувати на частину прибутку компанії — вони працюють набагато ефективніше. Вони розуміють, що при більшій кількості персоналу їхня частка прибутку буде зменшуватися, а отже намагаються всіма силами довести свою ефективність і зазвичай більш якісно справляються із завданнями, не уникаючи роботи.

  7. Скільки часу займає процес навчання? Ви можете скоротити процес входження людей в робочий процес, якщо будете навчати їх. І що складніший ваш бізнес, то більш вигідно для вас наймати "на майбутнє" — тобто наймати і навчати людей, прогнозуючи їх майбутню необхідність для компанії.

"Наймати чи не наймати?" — це зовсім не елементарне питання. Але для вас воно стане набагато простішим, якщо ви спершу дасте відповідь на сім питань, наведених у цій статті.

За матеріалами "The 7 Questions You Need To Ask Before Hiring Anybody", Business Insider.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Новые размышления о личном развитииНовые размышления о личном развитии
Глобальный кризис. За гранью очевидногоГлобальный кризис. За гранью очевидного
Под давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенностиПод давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенности
Муза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеиМуза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеи
Искусство влияния. Убеждение без манипуляцийИскусство влияния. Убеждение без манипуляций

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)