КОМЕНТАРІ | Найм 29 листопада 2012 р.

7 запитань, на які варто знайти відповідь, перш ніж найняти працівника

Джей Стейнфілд (Jay Steinfeld), засновник та генеральний директор Blinds.com, розповідає про те, як правильно організувати процес найму персоналу та ділиться переліком запитань, на які варто відшукати відповідь, перш ніж прийняти рішення щодо найму.

Джей Стейнфілд (Jay Steinfeld)
Джей Стейнфілд
(Jay Steinfeld)
Пошук персоналу завжди пов'язаний з різноманітними труднощами. Недостатня кількість персоналу в компанії призводить до погіршення клієнтського сервісу. Надмірна ж кількість персоналу стає причиною зайвих витрат. Тому перш, ніж найняти чергового співробітника в компанію, слід відшукати відповідь на кілька запитань:
  1. Які ваші цілі? Ваші інвестори швидше за все орієнтуються на короткострокові прибутки чи просто намагаються зберегти свої активи. Ваші клієнти, в свою чергу, хочуть отримати швидкий і надійний сервіс. Вам же потрібно навчитися балансувати всі ці потреби, не забуваючи про те, чого хочете ви самі.

  2. Яке у вас позиціонування? Якщо ви утримуєте лідерство завдяки низьким цінам, тоді вам слід ефективно скорочувати витрати. Якщо ж вас більше турбує якість клієнтського сервісу, тоді вам потрібно навчитися наймати і навчати найкращих людей задля досягнення видатних результатів.

  3. Як дізнатися, скільки персоналу вам потрібно? Наприклад, у Blinds.com діє система, яка дозволяє оцінити, скільки персоналу потребує компанія, залежно від рівня сервісу, який ми хочемо пропонувати своїм клієнтам.

  4. Наскільки наполегливо хочуть і будуть працювати ваші співробітники? Це не таке просте питання, як може видатися на перший погляд. Навіть найнаполегливіші працівники рано чи пізно вигорають. З довгострокової точки зору найбільш ефективними виявляються ті співробітники, які працюють менше. Крім того, якщо люди постійно працюють, у них не залишається часу на навчання, а отже вони навряд чи зможуть вдосконалюватися на своєму робочому місці.

  5. Як ви платите своїм людям? Часто найефективнішим буде максимізувати "змінну" частину зарплатні людини. Таким чином ви зможете найняти більше людей і платити їм конкретно за їхню результативність. Іншими словами, ви будете платити гроші тільки якщо люди будуть приносити вам прибуток.

  6. Чи хочете ви ділитися прибутком? Якщо люди можуть розраховувати на частину прибутку компанії — вони працюють набагато ефективніше. Вони розуміють, що при більшій кількості персоналу їхня частка прибутку буде зменшуватися, а отже намагаються всіма силами довести свою ефективність і зазвичай більш якісно справляються із завданнями, не уникаючи роботи.

  7. Скільки часу займає процес навчання? Ви можете скоротити процес входження людей в робочий процес, якщо будете навчати їх. І що складніший ваш бізнес, то більш вигідно для вас наймати "на майбутнє" — тобто наймати і навчати людей, прогнозуючи їх майбутню необхідність для компанії.

"Наймати чи не наймати?" — це зовсім не елементарне питання. Але для вас воно стане набагато простішим, якщо ви спершу дасте відповідь на сім питань, наведених у цій статті.

За матеріалами "The 7 Questions You Need To Ask Before Hiring Anybody", Business Insider.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
22-23 серпня 2018
Київ
Лідерство і управління командою (Вікторія Березіна)
8 вересня 2018
Київ
Digital-конференція HR JOKER 2018
11-12 вересня 2018
Київ
Видатний керівник: Лідерство. Менеджмент. Управління людьми. Мотивація. Управління ключовими фінансовими показниками

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Под давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенностиПод давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенности
Харизма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатлениеХаризма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатление
Хватит мечтать, займись делом! Почему важнее хорошо работать, чем искать хорошую работуХватит мечтать, займись делом! Почему важнее хорошо работать, чем искать хорошую работу
Как очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступкиКак очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступки
Стрессоустойчивость. Как сохранять спокойствие и эффективность в любых ситуацияхСтрессоустойчивость. Как сохранять спокойствие и эффективность в любых ситуациях


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)