КОМЕНТАРІ | Інновації 30 грудня 2009 р.

Чи варто перевинаходити велосипед?

Макс МакКеон (Max McKeown), стратегічний радник, який також займається питаннями інновацій та створення конкурентної переваги компаній, автор відомих бізнес-книг, серед яких "Правда про інновації" (The Truth about Innovation), розповідає, чому іноді буває вигідно "винаходити заново велосипед".

Макс МакКеон (Max McKeown)
Макс МакКеон
(Max McKeown)
Легко відмовитися від пошуків вдосконалення тієї чи іншої речі, обґрунтовуючи це простотою останньої. Але, якби найбільш проривні компанії постійно не займалися "перевинайденням", навряд чи вони змогли б бути прибутковими.

Компанія Kumho, виробник дротів у Кореї, продовжує постійно вдосконалювати дроти (хоча, здавалося б, що тут вдосконалювати). Спершу вони почали розфарбовувати дроти в різні кольори, щоб можна було легко ідентифікувати потрібні під час підключення. Хіміки цієї компанії постійно винаходять нові компоненти, які роблять дроти все кращими.

Можна безкінечно вдосконалювати продукт, якщо бути уважним до стилю життя клієнта. Саме так поступила компанія Nike, яка колись базувалася навколо простих продуктових категорій: взуття, одяг та обладнання. Сьогодні ж вона орієнтується на спорт, статус та активну діяльність. Одне взуття підійде гравцю в крикет з Індії, а інше — атлету з США. Таким чином Nike вдалося створити більше 13 000 різних продуктів, базуючись на все тих же продуктових категоріях: взуття, одяг та обладнання.

Кожен "перевинахід" передбачає інновацію. Проривні продукти Nike настільки високотехнологічні (використовують особливі матеріали), що чотири із семи олімпійських бігунів носять саме їх.

Вже сьогодні Adidas, Nike та Reebok міряють розмір вашої ступні для того, щоб виробити взуття, яке ідеально вам пасуватиме. А завтра можна буде виміряти свою ступню самостійно, в домашній зручній обстановці за допомогою 3D-сканера. І це не фантастика — це реалії для тих, хто прагне робити зручнішими наявні речі.

Створення нових ринків передбачає пошук нових підходів до одних і тих же продуктів. Heinz, який колись був відомий за 57 варіацій кетчупу, сьогодні пропонує більше 1100 продуктів. Він продає блакитний, червоний, зелений, фіолетовий, рожевий та помаранчевий кетчуп. Кожного разу, коли Heinz представляє новий колір — його частка ринку збільшується. Це як мода на продукти харчування.

Єдиний урок, який потрібно запам'ятати назавжди — це те, що ви можете покращити будь-який продукт. А інноваційне вдосконалення одного продукту часто приводить до цілої нової продуктової категорії, яка може стати для вас новим ринком. Тому не бійтесь інновацій!

За матеріалами "Reinventing the wheel", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Самое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой командуСамое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой команду
Бизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку талантаБизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку таланта
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним
Книга Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилийКнига Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилий
Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)