КОМЕНТАРІ | Помилки компаній 9 жовтня 2008 р.

Чого не варто робити компаніям,
які вирішили впровадити систему дистанційної праці

Чого не варто робити компаніям, які вирішили впровадити систему дистанційної праці Існує п'ять найбільш розповсюджених помилок, з якими постійно стикаються компанії, що вирішили впровадити можливість дистанційної праці. На щастя, всі їх можна з легкістю уникнути.

За даними американської асоціації роботодавців Capital Associated Industries, дистанційна праця — це дещо більше, ніж намагання отримати ефективну діяльність від працівників, які знаходяться поза межами вашого офісу. І якщо ви плануєте отримати ефективну систему віддаленого співробітництва — тоді варто подумати про серйозне планування та підготовку працівників та їхніх менеджерів до такого формату взаємодії.

Першою найбільш розповсюдженою помилкою є той факт, що компанії починають пропонувати своїм співробітникам можливість дистанційної праці без жодної попередньої підготовки та навіть без впровадження формальних правил і процедур.

Друга розповсюджена помилка — занадто значні інвестиції у технології. Компанії поспіхом купують найсучасніші та найдорожчі технології, які попросту їм не потрібні. Натомість, керівництву варто звернути увагу на ті обов'язки, які постають перед співробітниками, та забезпечити їх технологіями, що ідеально підійдуть для виконання цих обов'язків. Ні більше — ні менше.

"Дуже часто компаніям може вистачити наявної ІТ-інфраструктури без необхідності здійснювати коштовний апгрейд", — відзначає Брендон Демпсі (Brandon Dempsey), один із організаторів дослідження.

Третьою звичною помилкою є відсутність будь-якого навчання для менеджерів, які керуватимуть віддаленими працівниками. Адже таке "дистанційне" керівництво в обов'язковому разі передбачає використання особливого набору управлінських навичок. Особливо тих, які стосуються питань комунікації із віддаленою командою.

По-четверте, багато компаній навіть не намагаються провести дослідження, чи підійде такий новий "просунутий" метод взаємодії зі співробітниками особисто для них.

І нарешті, більшість організацій забувають провести пілотний проект, перш ніж остаточно запустити програму. Тобто, замість того, щоб відправити у "дистанційне плавання" відразу 100 співробітників компанії — спробувати протестувати програму на 10-ти добровольцях. Якщо все відбудеться так, як і планувалось — тоді впроваджувати повномасштабний проект.

За матеріалами "Five ways to get remote working wrong", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "SMM коктейль: як створити успішний Fb і Instagram" (Юлія Піскун). -50% для перших 4-х учасників
2 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
3-4 червня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Влада. Управління. Лідерство (Олександр Сударкін, Ігор Солодов)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Работайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивностиРаботайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивности
Совет на миллион. Измени мир и заработай состояниеСовет на миллион. Измени мир и заработай состояние
Как стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организацииКак стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организации
50 великих книг об успехе50 великих книг об успехе
Глобальный кризис. За гранью очевидногоГлобальный кризис. За гранью очевидного


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)