Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


КОМЕНТАРІ | Наймання персоналу 8 листопада 2011 р.

Сім кроків до розумного наймання

Відбір підходящої кандидатури на посаду не настільки легкий процес, як це може здатися на перший погляд. Мільйони керівників у всьому світі щодня стикаються з цією проблемою. Маршал Голдсміт (Marshall Goldsmith), відомий наставник та тренер, попросив своїх друзів Джефа Смарта (Geoff Smart) і Ренді Стріта (Randy Street), співавторів бізнес-бестселера "Хто: Метод А підбору персоналу" (Who: The A Method for Hiring), відповісти на це нелегке питання.

Маршал Голдсміт (Marshall Goldsmith)
Маршал Голдсміт
(Marshall Goldsmith)
Відбір підходящої кандидатури — досить складний процес, оскільки менеджери керуються "шаманськими методами" прийому на роботу, які, у свою чергу, не завжди спрацьовують. Безуспішний відбір правильних кандидатур є першочерговою проблемою кожного керівника. Нас не навчають правильного відбору відповідних кандидатів ані в університетах, ані в коледжах, ані навіть у Гарвардській школі бізнесу!

Менеджери з персоналу, використовуючи індивідуально розроблені прийоми, більша частина яких жахлива, не тільки витрачають час дарма, але також роблять помилки в середньому в 50% випадків. Але ж у такі економічно складні часи, як зараз, залучення талантів в організаціях найчастіше є найвищою необхідністю, якщо ти хочеш пройти злигодні з мінімальними втратами.

Джеф Смарт і Ренді Стріт провели наймасштабніше з коли-небудь організованих досліджень із метою вирішення проблеми неефективного працевлаштування. Вони проаналізували 13 років консалтингової практики сотень компаній, провели ексклюзивні інтерв'ю з більш ніж 20 мільярдерами і 60 генеральними директорами та інвесторами з метою виведення найкращих порад та історій відповідно до цієї тематики, а також завершили наукове дослідження кар'єрних досягнень 313-ти генеральних директорів, спонсоване університетом.

У результаті вони вивели сім порад, слідуючи яким керівники можуть уже сьогодні збільшити показник ефективності підбору персоналу з 50% до 90%. Дослідники назвали це "Метод А підбору персоналу".

  1. Складіть рейтингову таблицю з результатами, що піддаються кількісному оцінюванню, які ви очікуєте від кандидата. Прийшов час точності — але не невизначеності.

  2. Визначте елементи вашої культури, якими повинен володіти кандидат.

  3. Визначте найкращих кандидатів за допомогою вашого кола контактів, а також двічі подумайте, перш ніж зважитися покластися на фахівців з підбору персоналу або ж звернути увагу на рекламу й оголошення здобувачів.

  4. Подумайте про те, щоб платити набагато більшу винагороду тим працівникам, які залучили згодом "ключових кандидатів". Одна високоефективно працююча компанія, приміром, виплачує своїм співробітникам премію в 100000 доларів за притягнутих фахівців (проводиться 10 виплат по 10000 доларів протягом 10 років, за умови, що обидва співробітника — той, кого рекомендують, та той, хто залучає — залишаються в компанії).

  5. Визначте відповідну кандидатуру шляхом проведення ретельного, 3-годинного, хронологічного інтерв'ю. Не соромтеся. Підбирайте для кожної позиції людину, відштовхуючись від питань: Що повинен робити найнятий співробітник? Якими були його найбільші досягнення? Які помилки він (вона) зробив? Що б сказали про нього його керівники (визначається шляхом збору рекомендацій). Яка причина його звільнення з колишньої роботи?

  6. Зверніть увагу на такі яскраві недоліки кандидатів: не беруть на себе відповідальність за помилки, допущені в минулому, або ж погано озиваються про своє керівництво. Зверніть увагу на 20 поведінкових розладів, про які Маршал Голдсміт пише в книзі "Стрибни вище голови!" (What Got You Here Won't Get You There)

  7. Вибирайте кандидатів, беручи до уваги 5 факторів, на яких вони акцентують увагу:
    • Відповідність (вашій компанії)
    • Родина (підтримка під час приєднання до компанії)
    • Свобода (у прийнятті рішень)
    • Успішність (престижність)
    • Почуття гумору

За матеріалами "Seven Steps to Smarter Hiring", HBR Blog Network.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Искусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игрыИскусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игры
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Правила самоорганизацииПравила самоорганизации
Как писать так, чтобы вам доверялиКак писать так, чтобы вам доверяли
Хватит мечтать, займись делом! Почему важнее хорошо работать, чем искать хорошую работуХватит мечтать, займись делом! Почему важнее хорошо работать, чем искать хорошую работу

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)