КОМЕНТАРІ | CRM 18 серпня 2006 р.

CRM: Чи дійсно Ви знаєте, що це таке?

Невже ви дійсно вірите, що нове програмне забезпечення (скільки б воно не коштувало) само по собі здатне допомогти компанії співпрацювати зі споживачами більш ефективно? А може навпаки, жодна комп'ютерна система у світі не здатна забезпечити ефективного спілкування із клієнтами? Директор з інформаційних технологій відділу замовлення номерів у готелі Expotel Luke Mellors спробує пролити світло на цю проблему.

Знання про клієнтів, їхні звички та бажання є надзвичайно важливим, коли ви працюєте у сфері обслуговування. Оскільки йдеться про готельний бізнес, можна говорити, що ви не просто продаєте певний продукт, який підходить для кожного, а надаєте індивідуальний досвід для особистостей. Тому не дивно, що у сфері обслуговування гостро стоїть проблема CRM-систем.

Проте, у нашій сфері системами CRM часто зловживають і не завжди правильно розуміють їх значення. По-перше, такі комп'ютерні системи виникли лише через потребу ефективного збереження та обігу інформації про клієнтів, яка не може бути досягнута завдяки іншим засобам. По-друге, CRM-системи вважають інструментом продажів та маркетингу, хоча насправді це лише архів операційної та історичної інформації про вже існуючих клієнтів. Тобто, CRM — це інструмент, який дає змогу зберігати та обмінюватися інформацією, яка, в свою чергу, допомагає краще узнати та зрозуміти клієнтів.

Щоб до кінця усвідомити проблематику, згадаємо 1990-ті роки. Тоді бізнес сприймався лише як вміння здійснювати певні операції та укладати угоди. Значення мали тільки продажі, товари та цифри. Весь бізнес полягав у взаємовигідній угоді між двома індивідами, результатом якої була грошова чи будь-яка інша винагорода.

Сьогодні основні принципи бізнесу помінялися. Проте, до цього часу багато керівників вважають основною функцією бізнесу укладання угод, а не роботу з клієнтами. А попри те — наголос давно вже змістився на клієнтські стосунки.

Таким чином, якщо компанії прагнутимуть використовувати інформаційні технології для підвищення взаємодії зі споживачами та забезпечення їхніх (споживацьких) потреб, тоді є сенс говорити про позитивний вплив CRM. Це зовсім не означає, що компаніям слід купувати першу-ліпшу CRM-систему, яка трапиться їм на очі. Навіть навпаки, перш, ніж приймати таке рішення, слід усвідомити для яких цілей необхідна CRM-система і чи підійде вона для вашої компанії.

Якою б не була CRM-система вашої компанії, основна мета залишається незмінною — споживачі повинні відчувати себе потрібними, особливими, та бачити, що до них ставляться з повагою. Лише це має значення.

Ярослав Федорак, за матеріалами Silicon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
18 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Ключові навички сучасного керівника. Секрети сучасного менеджменту (Ірина Головньова)
18 серпня 2017
Київ
Як заробити в каналі збуту "Мережі" (Максим Голубєв)
19 серпня 2017
Київ
Тест-драйв програм МВА — "Try Tru MBA"

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?
Как работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доходКак работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доход
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления
Личное развитие. Принципы и методы от признанного экспертаЛичное развитие. Принципы и методы от признанного эксперта

Відгуки

Степан, lishiko@mail.ru
Пора наверно уже знать, что СRM - это прежде всего стратегия взаимотношения с клиентами, а если вы сможете это эффективно делать с помощью эксель - делайте на здоровье, програмное обеспечение здесь не причем на основном этапе.
Степан
2006-08-18 16:52:42
Відповісти

Virtyal_, H_I_I@mail.ru
Згідний з Степаном!
2007-05-30 07:57:33
Відповісти



система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)