Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


КОМЕНТАРІ | Маркетинг 20 лютого 2009 р.

Як генеральним директорам «підсолодити» свій маркетинг

Автор наведеної нижче статті Боб Доннеллі (Bob Donnelly), який займав керівні посади у IBM, Pfizer and Exxon, а також активно займався власною підприємницькою діяльністю, розповідає, як генеральним директорам підвищити ефективність маркетингу в своїх компаніях.

Роберт Донеллі (Robert M. Donnelly)
"Як я вже неодноразово говорив: Маркетинг — це клієнти!" — наголошує Боб.

Сьогодні ми маємо доступ до більшої кількості інформації про клієнтів, ніж коли-завгодно раніше. А з кожною хвилиною її стає ще більше. Так само існують тисячі способів підвищити мотивацію клієнтів, починаючи від банального розміщення вашого логотипу на упаковці з товаром, і закінчуючи по-справжньому складними програмами лояльності, які враховують безліч даних, зібраних вами про клієнта.

"Шлюб" Інтернету та мобільної телефонії відкриває для компаній новий надзвичайно потужний канал доступу до клієнтів. Тепер вони можуть застосовувати інформацію про клієнтів новими способами, які раніше здавалися абсолютно неможливими.

Нова техніка інновацій — "краудсорсинг" ("crowd sourcing") — проведення опитувань серед великої кількості користувачів для покращення продукту чи здобуття нових ідей — набуває все більшої та більшої популярності. Додайте сюди блоги та соціальні мережі — і ви отримаєте всесвіт онлайн-фокус-груп — справжній рай для маркетологів.

При цьому, інформацію про клієнта можна отримати далеко не тільки через Інтернет. Багато програм лояльності працюють, базуючись на інформації про карткові транзакції клієнта. Таким чином компанія може реагувати на зміни вподобань клієнта, базуючись на його покупках, культурній взаємодії та споживчих звичках.

Наприклад, дослідження переконливо показують, що приблизно дві третини жінок, які купують улюблений журнал, з радістю придбають до нього прохолодний напій. А приблизно половина — купить до нього йогурт або молочний десерт.

Як вже неодноразово говорилося, успішні маркетологи знають свого клієнта до найменших дрібниць. Досліджуючи зміни споживчої поведінки, вони можуть доволі точно прогнозувати їхні наступні бажання і таким чином пропонувати їм потрібний продукт ще до того, як самі споживачі зрозуміють, що він їм потрібний.

Основна проблема надлишку даних про ваших клієнтів полягає у необхідності їх ефективного аналізу. Адже тільки він здатен відкрити для вас двері до свідомості клієнта. Цей процес чимось нагадує розшифровування ДНК клієнта. Ключове питання звучить так: "Чи справді ви накопичуєте всі необхідні вам дані, чи, можливо, ви просто збираєте все те, що можливо зібрати?"

Якщо вам складно дати на нього відповідь — почніть діалог зі споживачем. Не намагайтесь у черговий раз нав'язати свою точку зору чи маніпулювати ним із допомогою реклами, а просто щиро запитайте, чого хотів би ваш споживач; що йому подобається у вашому продукті, а що потребує вдосконалення. Споживач готовий розмовляти з вами. Але для цього ви самі повинні бути налаштовані на конструктивний діалог.

Звісно, ви знаєте, що Інтернет та інформаційні технології створили надпотужні можливості для дослідження споживчої поведінки. Але чи берете ви участь у цьому дослідженні?

За матеріалами "How CEOs can Sweeten their Marketing", Chief Executive.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Поймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым деломПоймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым делом
Бла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работаютБла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работают
Искусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игрыИскусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игры
Здесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизниЗдесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизни
Директора и дилеммыДиректора и дилеммы

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)