ІНСАЙТИ | Ефективність 16 жовтня 2015 р.

Не плутайте швидкість виконання завдань із продуктивністю

Багато хто вважає, що дистанційна робота — це не лише зручність для персоналу та економія коштів для компанії, але й також можливість працювати продуктивніше.

Вейн Тармел (Wayne Turmel)
Вейн Тармел
(Wayne Turmel)
«Щоразу, розмовляючи з людьми, які працюють у режимі віддаленого офісу я чую: "Звісно ж, вдома я працюю набагато ефективніше, — бо ніхто не стоїть над душею", — пише Вейн Тармел (Wayne Turmel)1, визнаний фахівець у сфері дистанційної взаємодії. — Що ж, все це чудово, але коли я запитую : "А як на рахунок продуктивності, чи вона насправді зростає?", — на мене дивляться як на прибульця з невідомої планети та кажуть: "Очевидно, що так; адже я роблю набагато більше"».

Ось тут і криється підвох, бо більше це не обов’язково продуктивніше.

Дослідження, яке проводила Гарвардська школа бізнесу, показало, що люди, котрі працюють дистанційно, як правило, встигають виконати більше завдань за певний проміжок часу, ніж ті, хто перебуває в оточенні колег та (що найважливіше) «в зоні досягнення» боса. І це не дивно, адже останні вічно затягуються у якісь дискусії або наражаються на інші відволікання, а тому не можуть впоратися із запланованим переліком задач. Утім, відповідно до цього ж дослідження, індивіди, котрі працюють в офісному середовищі, мають також суттєві переваги, зокрема, вони краще розпізнають потенційні проблеми та ефективніше долають перепони.

Коли ви перебуваєте «у тиші і спокої», не отримуючи зворотного зв’язку від шефів та колег, може статися так, що продукт вашої праці не відповідатиме повною мірою вимогам замовника (внутрішнього чи зовнішнього) і вам доведеться вносити чимало коректив, а, можливо, все повністю переробляти, таким чином знижуючи рівень своєї продуктивності.

Якщо ви працюєте у віддаленому режимі, варто знайти час та скоригувати з босом й колегами те, що ви робите. Використовуйте сервіс обміну миттєвими повідомленнями, внутрішні блоги або інші інструменти для того, щоб перевірити власні припущення та обговорити деякі моменти.

Якщо бос запитує: «Як справи?», не слід поспішати з відповіддю «нормально», так, мовби ви отримаєте додаткові бали за найшвидше завершення розмови. Краще конкретизувати, що саме означає «нормально» та продумати, які запитання у вас можуть виникнути. Також поцікавтесь, які, на думку боса, складнощі чи проблеми можуть завадити успішному виконанню завдання.

Якщо ви координуєте роботу людини, що працює поза межами офісу, якнайактивніше розпитуйте її про процес виконання завдання. Якщо відчуєте сумніви чи непевність у відповідях, уточнюйте інформацію. Активне вислуховування та правильне розпитування (можна використати такий простий прийом, як переформулювання одних й тих ж самих запитань) дозволить виявити можливі проблеми на перших етапах, і, відповідно, запобігти їхньому розростанню. Сміливо використовуйте веб-камеру, бо люди стають багато чеснішими, коли дивляться один одному в очі.

Продуктивність вимірюється тільки у тривалій часовій перспективі, а тому одного лише швидкого виконання роботи не достатньо. Важливо оцінювати все в категоріях успіху цілого проекту. Зробити щось швидко, а потім все ґрунтовно переробляти — це можна назвати, хиба що, продуктивністю навпаки.

За матеріалами "Don’t confuse task completion with productivity", management-issues.


    1 Вейн Тармел (Wayne Turmel) — засновник та президент Greatwebmeetings.com, співзасновник The Remote Leadership Institute, автор книги «Meet Like you Mean it» («Проводьте зустрічі так, як задумали»), присвяченій ефективності взаємодії дистанційних команд.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Крок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до метиКрок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до мети
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності
В овечій шкурі. Маніпулятор. Виявити та здолатиВ овечій шкурі. Маніпулятор. Виявити та здолати

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)