КОМЕНТАРІ | Робоче середовище 23 грудня 2015 р.

Ідеальна компанія: мрія чи реальність?

На думку більшості людей, ідеальна компанія, це, скоріше, плід наших фантазій, які практично неможливо втілити в реальність. Але чи це насправді так?

Шон Мерфі (Shawn Murphy)
Шон Мерфі
(Shawn Murphy)
Описуючи свій перший візит у Menlo Innovations, Шон Мерфі (Shawn Murphy), співзасновник та СЕО консалтингової фірми Switch & Shift, зазначає, що хоча й очікував побачити у підвальному приміщенні безликої будівлі щось дуже понуре, приміщення, залите яскравим світлом та наелектризоване енергією людей, котрі в ньому знаходилися, вразило його своєю непереборною привабливістю.

У своїй книзі «The Optimistic Workplace» («Оптимістичне робоче середовище») Мерфі наводить Menlo як приклад компанії, якій вдалося створити атмосферу, що викликає у персоналу лише одну реакцію «Як тут класно!». Вивчивши особливості цієї та багатьох інших організацій, Шон Мерфі виділив набір особливостей культури та клімату, котрі дозволяють компаніям досягати вражаючих результатів.

Мерфі визначає культуру як спосіб функціонування фірми; а клімат — як відчуття, що виникає в людині від перебування у певному корпоративному середовищі, котре, у свою чергу, сильною мірою залежить від її безпосереднього керівника. «Трансформувати оргкультуру неймовірно важко, але змінити на краще клімат у вашій структурі — цілком реально», — пише він, пропонуючи управлінцям сфокусуватись на наступних кроках.

1. Створіть відчуття ясності. Працівники повинні знати — те, що вони роблять, важливо. Це означає, люди мусять розуміти, що відбувається — як у конкретному підрозділі, так і в цілій компанії.

2. Роз’яснюйте цілі. Цілі різних рівнів — організаційні, командні та індивідуальні — ключ від вдоволеності роботою. Адже розуміння своєї ролі в процесі досягнення вищої мети надихає кожного.

3. Привносьте в роботу значущість. Чи знаєте ви, що означає для ваших підлеглих поняття «значущість»? Чи взагалі вас цікавить таке питання? З’ясуйте це та створіть контекст, в якому людина могла б сприймати свою роботу як щось важливе і сповнене сенсом.

4. Зрозумійте себе як управлінця. Ваші підходи до управління — це ключовий фактор, що формує клімат у структурі. Навіть ваш настрій (хороший чи поганий) миттєво передається підлеглим. Достеменно вивчіть свій управлінський стиль та використовуйте його так, щоб це допомагало вам сформувати позитивну атмосферу.

5. Покажіть, що завжди можливо досягати позитивних результатів. Якою складною не була б ситуація, завжди можна здобувати малі перемоги, які надихають людей та дають їм змогу розкрити свої таланти. Вам залишається лише продумати, що саме це може бути.

6. Сформулюйте свої цінності. Для більшості людей цінності, якими вони керуються, — це щось суто інтуїтивне. Тому з’ясуйте для себе, які засади ви обстоюєте в житті, вербалізуйте їх та послідовно дотримуйтесь ваших цінностей в управлінському процесі.

7. Фокусуйтесь на сильних сторонах. Сильні сторони — це не вміння, якими ваші підлеглі володіють найкраще. Це те, що заряджає їх енергією, дозволяє глибоко зануритися в роботу, не просто використовуючи знання та навички, але вкладаючи в неї частку себе.

8. Створіть можливості для зростання. Виходьте з того, що далеко не всі працівники мріють про вашу посаду. Зрозумійте, які кар’єрні чи професійні прагнення вони мають, та допоможіть кожному написати план досягнення бажаної мети. Придумайте рішення, які допоможуть людям реалізовувати свій потенціал.

The Optimistic Workplace (Оптимістичне робоче середовище)
» Докладніше на Amazon
9. Відмовляйтесь від традиційного визначення посад. Впродовж десятиліть формальні межі посади були перепоною, що сковувала ініціативу людей, не даючи їм змогу повноцінно використовувати свої знання та досвід. Але в сучасних умовах це не працює. Підходьте до визначення позицій як до мистецтва, що допомагає використовувати здібності кожного індивіда в контексті задоволення бізнес-потреб.

10. Дайте людям можливість самим планувати свій робочий час. Сьогодні, коли смартфони, планшети та хмарні сервіси стали повсюдними, роботу можна виконувати будь-де та будь-коли. Тому немає жодної потреби нав’язувати людям якісь «робочі години».

11. Формуйте спільноту. Заохочуйте підлеглих надавати підтримку один одному при виконанні як індивідуальних, так і групових завдань, у першу чергу компенсуючи брак певних знань чи досвіду своїх колег.

12. Прищеплюйте в колективі звичку до спільної взаємодії. Намагайтесь формувати тандеми людей, котрі мають взаємодоповнюючі знання і навички та можуть навчатися один в одного. Викорстовуйте інструменти, які б спонукали підлеглих спільно шукати розв’язання виробничих проблем.

13. Привчайте підлеглих мислити категоріями «виграш для всіх». Якщо в структурі стверджуються по-справжньому конструктивні стосунки, то в ньому практично немає таких руйнівних для продуктивності команди проявів поведінки, як сумнозвісне прагнення «тягнути ковдру на себе».

14. Створюйте можливості для збалансування роботи і приватного життя. BambooHR, компанія-розробник ПЗ для кадрового менеджменту, має політику, спрямовану на запобігання проявам «працеголізму». В її основі припущення: людина мусить мати можливість займатися важливими для себе речами, які не пов’язані з роботою. Якщо ж професійна діяльність займає практично весь час, то знайти бажаний баланс дуже важно. І ви як керівник можете змінити цю ситуацію на краще.

15. Помічайте досягнення підлеглих. Як правило, люди йдуть із компанії, 1) тому що не складаються стосунки з безпосереднім керівником; 2) коли вважають, що їхня праця не цінується. Тому послідовно відзначайте успіхи підлеглих. Адже це потужний мотивуючий фактор, який практично нічого не коштує.

16. Спілкуйтесь з підлеглими на їхніх робочих місцях. Якщо більшу частину вашого робочого графіку займають наради, це означає: ви деградуєте як управлінець. Тому зарезервуйте час, який ви проводитиме безпосередньо в підрозділах, вивчаючи, що там насправді відбувається, які проблеми виникають та що непокоїть людей.

17. Стимулюйте мережеву діяльність працівників. У соціальну епоху члени організації можуть стати її справжніми «євангелістами», просуваючи її місію, цінності, бренди. Тому не просто контролюйте зміст повідомлень, які люди залишають у соціальних мережах, — стимулюйте їх пропагувати все найкраще, що має компанія.

18. Сприяйте зміцненню психологічної стійкості підлеглих. Дослідження показують, що розуміння змісту цілі, яку прагне досягти людина, дозволяє їй краще справлятися зі стресами та не губитися, коли обставини складаються не найкращим чином. Ніколи не забувайте, що психологічне благополуччя — це основа продуктивності вашого персоналу.

За матеріалами "18 Ways To Create A Workplace Your Employees Love", Switch & Shift.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
14-15 грудня 2018
Київ
ELForum 2018. III конференція з дистанційного навчання
19-20 грудня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети
16 січня 2019
Київ
Управління відділом продажів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Можливо все!Можливо все!
Мысли по-крупному и не тормози!Мысли по-крупному и не тормози!
Выбери себя!Выбери себя!
К черту все! Берись и делай!К черту все! Берись и делай!
О чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатамиО чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатами


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)