КОМЕНТАРІ | WPI 15 січня 2018 р.

Право на натхнення на робочому місці

Джерело: open

У будь-якій компанії працівники чули про KPI — ключові показники ефективності. Якщо попросити людину перелічити п’ять головних KPI своєї організації — скоріше за все, вона назве принаймні декілька. Хоча, звичайно, деякі показники можуть бути для неї не зовсім зрозумілими.

Кріс Едмондс: Право на натхнення на робочому місці Одне з завдань лідера — зробити ключові показники ефективності організації чіткими й зрозумілими людям, регулярно комунікувати їх, щоб працівники знали — за що саме вони несуть відповідальність. А також управлінець має дбати про власні KPI.

Якщо в компанії існує набір чітких показників ефективності, то всі можуть слідкувати за тим, щоб їхні плани, рішення та дії відповідали ключовим метрикам. Кожен член команди, незалежно від того, чи є він лідером, чи менеджером, чи працює з клієнтами, має право знати — чого від нього очікують, і за якими показниками буде вимірюватись його робота.

Втім, існує й інший набір показників, який може бути корисний для управління організацією — WPI. На думку Кріса Едмондса (Chris Edmonds), засновника консалтингової компанії The Purposeful Culture Group, кожен працівник компанії також має право на WPI — Work Place Inspiration, натхнення на робочому місці.

Що таке WPI? Це поведінка, яка цінується в організації. Це те, як команда взаємодіє між собою, як працівники обслуговують клієнтів, як бізнес впливає на спільноту. Ви можете створювати правила, процедури та практики, які формують ваші WPI.

Наприклад, як ваші колеги діятимуть у випадку конфлікту, коли будуть незгодні з думкою один одного? Якими є правила спілкування із незадоволеним клієнтом? Як буде відбуватись регулярний перегляд цінностей компанії?

Як само, як і у випадку з KPI, ваші WPI мають бути чіткими й зрозумілими. Лідер має їх регулярно комунікувати, сам їх демонструвати, і дотримання WPI має бути частиною відповідальності працівника.

Якщо в компанії існує набір чітких показників ефективності, то всі можуть слідкувати за тим, щоб їхні плани, рішення та дії відповідали ключовим метрикам

Кріс Едмондс розповідає, що коли він працює з першими особами, то допомагає їм скласти таку собі організаційну конституцію — формалізовану заяву про те, як компанія досягатиме своїх KPI у відповідності зі своїми цінностями (тобто дотримуючись WPI).

Дослідження свідчать, що якісні WPI впливають на досягнення KPI (Едмондс посилається на роботи The Economics of Wellbeing Тома Ральфа та Джима Хартера і Positive Intelligence Шона Екора). Наприклад, щасливі працівники ефективніші на 31%, вони втричі частіше демонструють креативність, продавці збільшують свої показники на 37%. А ще — люди відчувають себе у 10 разів більш зацікавленими роботою, якою займаються. Таким чином, зростає і задоволеність працівників, і прибуток компанії.

За матеріалами "The Right to Work Place Inspiration", Great Leadership.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19-20 грудня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети
20 грудня 2018
Київ
Результативні продажі по телефону із задоволенням
16 січня 2019
Київ
Управління відділом продажів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Покажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметилиПокажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметили
Кмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесіКмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесі
Интервью с генеральными директорами ведущих компанийИнтервью с генеральными директорами ведущих компаний
В этом году я… Как изменить привычки, сдержать обещания или сделать то, о чем вы давно мечталиВ этом году я… Как изменить привычки, сдержать обещания или сделать то, о чем вы давно мечтали
Креативное мышление в бизнесеКреативное мышление в бизнесе


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)