КОМЕНТАРІ | Інноваційне мислення 8 серпня 2014 р.

Як розв'язати проблему нестандартно

Джерело: Innovations.com.ua

Більшість середніх і великих компаній відчувають необхідність постійно випускати нові продукти, щоб заповнювати потреби ринку, нарощувати свої технологічні потужності і підтримувати потік нових клієнтів. Але багато цікавих ідей так і не доходять до етапу втілення. Чому так стається?

Як розв'
язати проблему нестандартно
Ілюстрація: Shutterstock
Причина у тому, що в корпораціях, як правило, всі зусилля зосереджені на підтриманні певного рівня ефективності. Працівникам платять за вміння бути ефективними, а не за їхнє інноваційне мислення. В результаті інновацій стає все менше, вони «випадають» з системи. Щоб вирішити цю проблему, можна використовувати наступні рекомендації.

1. Різноманітна команда

Компанії залучають своїх найкращих експертів для вирішення складних питань, вважаючи, що саме це гарантує успішний результат. Однак, не завжди. Експерти дивляться на проблему під одним і тим же кутом зору, а от група професіоналів із різних сфер підходить до питання з різних боків.

Команда з особистостей, що мають різний досвід, освіту, різні способи мислення зможе створити більше креативних ідей щодо вирішення проблем компанії. Часто для експертів деякі речі є очевидними, і вони не задаватимуть недоречних запитань. Але саме такі питання можуть наштовхнути на новий спосіб подолання проблеми.

2. Суміжні галузі бізнесу

Мікрохвильова піч була винайдена інженером американської компанії Raytheon, який намагався знайти новий метод захисту від радарів, використовуючи для цього магнетрон. Він помітив, що шоколадний батончик у його кармані повністю розплавився, попавши під вплив мікрохвильового опромінення. А що сталося б, якби компанія, яка виробляє кухонне приладдя, спробувала знайти більш швидкий спосіб приготування їжі? Навряд чи вони винайшли б мікрохвильову піч — скоріше, зробили б звичайну пічку, що нагрівається сильніше за менший час.

Коли у вас виникає проблема, цілком імовірно, що її рішення вже існує — у якійсь іншій, суміжній галузі бізнесу. Тому варто звернутись до експертів поза вашою сферою, так ви збільшите свої шанси на успіх.

3. Упередженість в сторону

Цінною перевагою для команди є присутність фахівця, знання та досвід якого допоможуть швидко оцінити ситуацію і прийняти рішення, базуючись на його попередньому досвіді та інтуїції. Однак, він може бути упередженим — і сам цього не розуміти. В таких умовах альтернативні точки зору навіть не розглядаються, тому революційні рішення можуть біти відхиленими без довгого аналізу. Треба бути дуже уважними, щоб помітити перші ознаки упередженості та позбавитись від них.

4.Співпраця vs конкуренція

Існують переваги як у співпраці, так і у конкуренції. В першому випадку об'єднання зусиль, знань, навичок може допомогти отримати найкращий результат. У другому — люди чи команди мотивовані працювати якнайкраще, аби перемогти суперників. Для успішної інноваційної діяльності варто комбінувати обидва ці підходи: співпрацю всередині команди та конкуренцію між різними командами в компанії.

5. Мотивація

Мотивуючі фактори можуть мати вплив на спосіб мислення в процесі вирішення проблеми. Скажімо, працівників, що знаходяться у штаті, мотивують очікування подальшого кар'єрного зростання. В таких умовах висувати нестандартні ідеї може бути ризикованим. Якщо ж людина не працює на компанію постійно, а приймає участь у вирішенні конкретних проблем, то вона буде більш схильною до генерації креативних ідей. У цьому випадку її мотивують не лише гроші, а й задоволення від розв'язання складної проблеми. Тому час від часу варто не доручати такі завдання власним фахівцям, а запрошувати експертів ззовні. Їх не відволікатимуть інші справи, і вони зможуть зосередитись на вирішенні проблеми і створенні максимально креативної атмосфери для цього.

За матеріалами "Unconventional Success", IdeaConnection.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
29-30 червня 2017
Київ, Нивки-Холл
Управлінський облік: стратегія управління компанією (Олена Павлова)
30 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
4-6 липня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Большая восьмерка. Результаты самого масштабного исследования успешных людейБольшая восьмерка. Результаты самого масштабного исследования успешных людей
Зарабатывайте столько, сколько вы стоитеЗарабатывайте столько, сколько вы стоите
Мысли по-крупному и не тормози!Мысли по-крупному и не тормози!
Важно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь статьВажно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь стать
У них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не училУ них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не учил


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)