КОМЕНТАРІ | Зміни 23 грудня 2008 р.

Відчуття крайньої необхідності

Джон Коттер (John Kotter) Відчуття крайньої необхідності може зіграти компаніям на руку, вважає експерт зі лідерства та професор Гарвардської бізнес-школи Джон Коттер (John Kotter). У своїй новій книзі "Відчуття крайньої необхідності" (A Sense of Urgency) він пояснює, що мається на увазі. Звісно ж, і тут не обійшлося без всесвітньої економічної кризи.

Джон розповідає, яким чином криза може стати потужним мотиватором організаційного розвитку. Але для цього потрібно дотримуватися деяких ключових концепцій:

  • До кризи потрібно ставитися як до потенційних нових можливостей, а не лише як до проблем, яких потрібно уникати всіма способами. Криза може бути сприятливою.

  • Потрібно пам'ятати, що сама по собі криза не змінює флегматично-байдужого стану у вашій компанії. А деякі її прояви, такі як: страх, злість та сором, можуть критично знижувати ефективність співробітників. Тому за проявами кризи потрібно завжди уважно стежити.

  • Щоб змінити байдужий "самозаспокоєний" стан у вашій компанії, криза повинна бути помітною, відчутною, а також стосуватися реальних проблем бізнесу. Вона повинна бути достатньо глобальною, щоб її не можна було виправити "дрібними" діями. Компанії потрібно змінюватися, а не приховувати свої проблеми.

  • Потрібно бути надзвичайно проактивним при оцінці, яким чином люди реагуватимуть на зміни у компанії;

  • Плани та дії повинні брати до уваги думки та відчуття всіх співробітників. Тільки працюючи з пристрастю, наполегливістю та оптимізмом, можна досягнути бажаного відчуття крайньої необхідності;

  • Якщо відчуття крайньої необхідності низьке — ні в якому разі не варто пасивно чекати на кризу (вона може ніколи не початися), яка могла б вирішити ваші проблеми. Створіть собі кризу самостійно. Дійте з відчуттям крайньої необхідності кожного дня.

  • Якщо ви перебуваєте на занадто низькій посаді, і при цьому бачите, яким чином криза відкриває нові можливості перед компанією, зверніться до людей на високих посадах для того, щоб вони втілили ваше бачення у дійсність.

За матеріалами "A Sense of Urgency", HBS Working Knowledge.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
29-30 червня 2017
Київ, Нивки-Холл
Управлінський облік: стратегія управління компанією (Олена Павлова)
30 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
4-6 липня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Краткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияКраткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления
Великолепные мероприятия. Технология и практика event managementВеликолепные мероприятия. Технология и практика event management
Сила привычки. Почему мы живем и работаем именно так, а не иначеСила привычки. Почему мы живем и работаем именно так, а не иначе
Воплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностьюВоплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностью
Уверенность в себе. Умение контролировать свою жизньУверенность в себе. Умение контролировать свою жизнь


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)