КОМЕНТАРІ | Робоче середовище 8 липня 2016 г.

Чому хтось повинен хотіти у вас працювати?

Істинне лідерство виявляється в непідробності — і неважливо про що йдеться: про сповнене позитивом середовище, яке сформував лідер, або про його особистість, — пишуть Роб Гоффі (Rob Goffee) та Гарет Джоунс (Gareth Jones) у своїй книзі «Why Should Anyone Work Here? What It Takes to Create an Authentic Organization» («Чому хтось повинен тут працювати? Як створити автентичну організацію»).

Why Should Anyone Work Here? What It Takes to Create an Authentic Organization (Чому хтось повинен тут працювати? Як створити автентичну організацію)
» Докладніше на Amazon
Як повинна виглядати ідеальна організація — організація, де можна було б розкрити свої найкращі якості? — Таке запитання поставили автори респондентам із різних країн світу. Отримані відповіді дозволили виявити шість ознак, які характеризують робоче середовище, наближене до ідеалу.

1. Відмінність

«Хочу працювати там, де можу бути самим собою, а також — виразити себе у спосіб, який би дозволив виявити мою відмінність від інших».

У розумінні більшості організацій засобом вираження багатогранності людських індивідуальностей є концепція «багатоманітності», яка, зазвичай, реалізується в стратегіях рекрутингу, що забезпечують представленість серед персоналу різних расових, етнічних, гендерних і вікових груп. При цьому фокусування на урізноманітненні кадрового складу фірми може стати самоціллю, а подеколи навіть проявляється у визначенні квот при наймі. Але найгіршим є те, що залучення різних за певними характеристиками індивідів не означає створення умов, у яких вони могли б виразити свої особистісні відмінності.

Отже, лідери повинні створювати організації, які б заохочували перед усе прояв багатоманітності людської думки — висловлювання різних точок зору, припущень та поглядів на світ. Лише тоді сукупність відмінностей втілиться у реальні переваги для бізнесу, серед іншого — у високий рівень залученості персоналу, генерування нових ідей та креативність.

2. Безкомпромісна чесність

«Хочу знати, що насправді відбувається».

Компанії все більшою мірою визнають важливість прозорості та відкритості, що стосується як персоналу, так і зовнішніх сторін, причетних до їхньої діяльності. Репутаційний капітал, попри його зростаючу крихкість, стає все важливішим для підвищення продуктивності бізнесу.

Але, говорячи про відкритість, багато компаній «кривлять душею», бо насправді ретельно фільтрують інформацію, як правило доносячи до працівників лише те, що їм потрібно знати для виконання своєї роботи. Втім, у цифрову епоху в керівників є тільки один варіант дій: сказати правду ще до того, як це зробить хтось інший. Якщо лідери це усвідомлять, то зможуть сформувати по-справжньому стійку довіру до компанії — з боку як персоналу, так і зовнішніх стейкхолдерів.

3. Додаткова цінність

«Хочу працювати в організації, де можна було б розвивати свої сильні сторони й зростати у професійному та особистісному плані».

Компанія досягає найвищого рівня продуктивності, коли всі її працівники відчувають: у процесі виконання своєї роботи вони зростають, набуваючи як нових знань, так і корисних для себе звичок. Це означає, що лідери мусять виявляти ініціативу, допомагаючи людям підвищувати свій професійний рівень та розвиватись як особистості.

4. Непідробність

«Я хотів би працювати в організації, якою можна пишатись, яка послідовно обстоює певні засади чи ідеї».

Автентичність є базовою характеристикою, котра пронизує всі інші. Бо непідробність як риса організаційного «характеру» заохочує вас виявляти на роботі свої найкращі якості та працювати із максимальною віддачею. Якщо це так, то працівники розуміють цілі своєї діяльності, виявляють довіру до компанії та пишаються тим, що роблять.

5. Значущість

«Я хочу бачити зміст у своїй повсякденній роботі».

Джерелом значущості в роботі не обов’язково мусить бути участь у якихось масштабних ініціативах. Для цього достатньо побачити результат своїх зусиль. Це може бути вдоволений клієнт чи колега, який завдяки вам відчуває себе більш упевнено в роботі. На жаль, для більшості людей, котрі працюють у великих складних організаціях, дуже непросто знайти зв'язок між своєю діяльністю та її результатами.

Значущість роботи створюється низкою глибинних чинників, як-от відчуття єднання, належності до спільноти та причетності до спільної справи. Без цього всі потуги підвищити рівень залученості персоналу будуть усього лише пустою метушнею, яка у найкращому разі може дати тільки короткостроковий ефект.

6. Прості правила

«Я не хочу працювати в середовищі, де діють безглузді правила, або правила, які стосуються одних і не стосуються інших».

Багато організацій не можуть відрізнити системність від бюрократії, а тому впроваджують безліч нісенітних процедур. Хоча прості правила, які мають сенс для тих, хто їх виконує, мають величезне значення для ефективності будь-якої структури. Якщо такі правила є, вам залишається лише забезпечувати їхню актуальність. Крім усього, прості та зрозумілі для всіх правила дозволять чітко розмежувати сфери компетенції окремих людей, що робить процес розв’язання проблем набагато продуктивнішим, ніж якщо всі починають вичікувати, коли ж за справу візьметься хтось інший або, навпаки, хапаються за все і тоді гарні наміри гинуть у вирі сум’яття.

За матеріалами "Why Should Anyone Want to Work Here?", 'a' Magazine.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
20 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
10 главных секретов руководителя или как достичь лояльности и вовлеченности персонала (Ірина Головньова)
23-24 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Стратегічна Сесія. Розробка стратегії топ-менеджментом компанії (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Прыгни выше головы! 20 привычек, от которых нужно отказаться, чтобы покорить вершину успехаПрыгни выше головы! 20 привычек, от которых нужно отказаться, чтобы покорить вершину успеха
Привычка к творчеству. Сделайте творчество частью своей жизниПривычка к творчеству. Сделайте творчество частью своей жизни
О чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатамиО чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатами
Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективнымИскусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным
Обрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивнымОбрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивным


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)