ІНСАЙТИ | Мотивація 27 травня 2011 р.

Робота як гра

Сол Каплан (Saul Kaplan), засновник і керівник Business Innovation Factory (BIF), один з авторів Harvard Business Review розповідає, як можна привнести безмежну мотивацію та ентузіазм у дії своїх співробітників, перетворивши їхню роботу на захопливу гру.

Сол Каплан (Saul Kaplan)
Сол Каплан
(Saul Kaplan)
Вам потрібно провести зміни в компанії? Намагаєтесь впровадити нову ініціативу? Немає нічого простішого! Просто перетворість це на гру. Адже численні експерти в один голос погоджуються, що найпотужніша мотивація з'являється там, де виникають елементи конкурентної гри.

Більшість людей дотримуються стереотипу, що ігри — це заняття для дітей, а дорослі люди можуть захопитися ними тільки намагаючись втекти від реальності. Здоровий глузд підказує нам, що доросла людина не повинна витрачати час на "дитячі забавки" і займатися виключно проблемами "реального" світу.

"Мені дуже подобалися ігри. В дитинстві я приділяв їм дуже багато часу, — признається Сол Каплан, — але в момент, коли з'явилися всі ці чудові онлайн-ігри, я вже був дорослим і настільки погруз в "реальності", що мені ніколи так і не довелося "докачати" персонажа у World of Warcraft до 80-го рівня, створити свою ферму у Farmville чи нищити орди свиней у Angry Birds. Втім сотні мільйонів інших людей зробили це замість мене. В одному тільки World of Warcraft гравці сумарно провели 5,93 мільйонів років".

Уявіть, що відбулося, якби хоча б частина цього часу та енергії була витрачене на покращення нашої освіти, здоров'я чи економіки?

Але, якщо "реальному" світові сьогодні важко конкурувати з онлайн-іграми, то чому б не використати їх в своїх цілях?

Джейн МакГонігал у своїй книзі "Розбита реальність" (Reality is Broken) переконливо демонструє ефективність ігрового дизайну та механіки для подолання великих соціальних викликів нашого часу. МакГонігал говорить про чотири визначальні принципи будь-якої гри: наявність чіткої цілі, прозорі правила, система зворотнього зв'язку та абсолютно добровільна участь. Якщо ці принципи застосувати для залучення людей до реальної роботи — тоді результат виявиться дивовижним. У книзі Джейн знайдемо пристрасне переконання, чому бізнес сьогодні повинен приділяти значну увагу тому, що відбувається у світі онлайн-ігор. Про те саме вона розповідає у своєму виступі на конференції TED.

Організації мають багато досвіду зі встановленням цілей, правил та стимулів. Отже основна компетенція, якої їм варто повчитися у ігор — це вміння пов'язувати роботу із особистою пристрастю кожного працівника. Люди грають в ігри і готові проводити в них левову частку свого часу тому що це їхній особистий вибір. От якби навчитися так само залучати їх у робочий процес...

Інтеграція ігрових механік у повсякденне життя організації може передбачати, наприклад, використання системи балів чи досягнень, отримання бонусів за реалізацію важливих проміжних цілей, і звісно ж — здорової ігрової конкуренції. Впровадження ігрового процесу може відкрити новий потенціал і обов'язково вплине на рівень залученості кожного співробітника в робочий процес.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!
Вміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізаціюВміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізацію
Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)