ІНСАЙТИ | Бізнес 23 квітня 2007 р.

Коли ви перестанете працювати "НА" бізнес, і почнете працювати "У" бізнесі?

Уявімо, що ви досягнули досконалості працюючи "НА" бізнес. Ваш бізнес успішний, продажі зростають, ключові менеджери працюють по 12-14 годин на добу, кількість персоналу збільшується у геометричній прогресії, а телефони, здається, ніколи не замовкнуть... В такій ситуації існує велика ймовірність, що ви перестанете працювати "НА" бізнес (розробка стратегії і т. п.) і опинитесь "У" бізнесі, розмірковуючи над тактичними та операційними питаннями, а також займаючись вирішенням проблем.

Ніхто не любить проблем. Навпаки — люди намагаються уникати їх всіма можливими способами. Натомість, ми прагнемо відкривати перед собою нові можливості та приймати нові виклики. Тому нам варто перестати використовувати слово "проблема", а замість цього — сфокусуватися на перетворенні її на можливість чи виклик. Слід знаходити найбільш креативні способи вирішення наболілих питань.

Вибір полягає в тому, що коли перед вами постає дві рівноцінні можливості, слід обрати тільки одну з них. Така ситуація може призвести до конфлікту чи внутрішньої плутанини. Інколи ми не хочемо вибирати, бо відчуваємо, що обидві альтернативи є бажаними, або ж навпаки — негативними. Проте, вибір все-таки необхідно зробити, оскільки, якщо ви спробуєте рухатися одразу в двох напрямках — вас неодмінно чекатиме провал.

Але що робити, коли ви вже поставили перед собою певну мету, а після цього дізналися про нові проблеми? Наприклад, скаргу клієнта чи його ж запити. Чи готові ви відмовитися від своєї мети, заради того, щоб забезпечити потребу чи виконати прохання клієнта? Можливо ви скажете: "Зачекайте, але ж клієнт дуже важливий для нас! Ми не можемо ігнорувати його потреби!" І ви будете праві — ігнорувати скаргу чи запит клієнта ні в якому разі не можна. Але ще більшою помилкою буде відмова від цілі, до якої ви прагнули привести свій бізнес, тільки через те, що вона не сподобалася клієнтові. При цьому дослідження вказують на те, що люди, які ставлять перед собою конкретні цілі, завжди досягають кращих результатів, ніж особи, які не ставлять перед собою жодних цілей.

Щоб завжди дотримуватися своїх цілей та уникати проблем, пов'язаних із відмовою від них, слід відповісти на наступні запитання:

  • Що насправді відбувається?
  • Чи вистачить у компанії (у вас) часу на нове завдання, яке з'явилося?
  • Чи достатньо у вас часу на те, щоб спробувати піти обидвома альтернативними шляхами?
  • Чи дійсно завдання (прохання клієнта) важливіше, ніж ваша ціль? Якщо так, то чому?
  • У чому причина цієї проблеми? Чи можу я вирішити її за 2 хвилини? Якщо так — її слід вирішити. Якщо ні — слід відкласти.

Дайте відповідь на ці запитання з повним усвідомленням їх важливості, а після цього — більше не сумнівайтеся в своєму рішенні.

Ставте пріоритети для своїх цілей

Коли ви встановлюєте для себе певні цілі, обов'язково віддавайте їм ті чи інші пріоритети — визначайте, які з них найважливіші. Які слід виконувати першочергово? Якщо вам не вдається зробити це самостійно — зверніться за порадою до товариша чи колеги.

Чітке дотримання пріоритетів під час руху до цілей повинно бути обов'язком. Встановлюючи цілі та дотримуючись їх — ви підвищуєте особисту цінність. Дотримуючись своїх обіцянок і рухаючись до цілей — ви досягаєте внутрішньої цілісності (чесності з собою). А це, в свою чергу, дозволяє досягнути внутрішнього балансу.

Прислухайтеся до свого внутрішнього голосу

Приймаючи рішення, прислухайтеся до свого внутрішнього голосу. Не дозволяйте іншим приймати рішення замість вас, адже вони також керуються тільки своїм колишнім досвідом.

При прийнятті рішень визначте, на чому базуються ваші міркування: внутрішньому голосі чи минулому досвіді? Застосування колишнього досвіду може бути закономірним лише за умови, якщо ваші колишні навички та знання до сих пір зберігають своє значення. Якщо ж це не так, намагайтеся приймати рішення, базуючись на внутрішніх відчуттях.

Ярослав Федорак, за матеріалами "When do you stop working ON the business and focus on working IN the business?", The Remote Control CEO.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Правила мозку для роботи. Наука мислити розумніше в офісі та вдомаПравила мозку для роботи. Наука мислити розумніше в офісі та вдома
Лаяти не на те деревоЛаяти не на те дерево
12 правил життя. Як перемогти хаос12 правил життя. Як перемогти хаос

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)