Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


КОМЕНТАРІ | Бізнес 23 квітня 2007 р.

Коли ви перестанете працювати "НА" бізнес, і почнете працювати "У" бізнесі?

Уявімо, що ви досягнули досконалості працюючи "НА" бізнес. Ваш бізнес успішний, продажі зростають, ключові менеджери працюють по 12-14 годин на добу, кількість персоналу збільшується у геометричній прогресії, а телефони, здається, ніколи не замовкнуть... В такій ситуації існує велика ймовірність, що ви перестанете працювати "НА" бізнес (розробка стратегії і т. п.) і опинитесь "У" бізнесі, розмірковуючи над тактичними та операційними питаннями, а також займаючись вирішенням проблем.

Ніхто не любить проблем. Навпаки — люди намагаються уникати їх всіма можливими способами. Натомість, ми прагнемо відкривати перед собою нові можливості та приймати нові виклики. Тому нам варто перестати використовувати слово "проблема", а замість цього — сфокусуватися на перетворенні її на можливість чи виклик. Слід знаходити найбільш креативні способи вирішення наболілих питань.

Вибір полягає в тому, що коли перед вами постає дві рівноцінні можливості, слід обрати тільки одну з них. Така ситуація може призвести до конфлікту чи внутрішньої плутанини. Інколи ми не хочемо вибирати, бо відчуваємо, що обидві альтернативи є бажаними, або ж навпаки — негативними. Проте, вибір все-таки необхідно зробити, оскільки, якщо ви спробуєте рухатися одразу в двох напрямках — вас неодмінно чекатиме провал.

Але що робити, коли ви вже поставили перед собою певну мету, а після цього дізналися про нові проблеми? Наприклад, скаргу клієнта чи його ж запити. Чи готові ви відмовитися від своєї мети, заради того, щоб забезпечити потребу чи виконати прохання клієнта? Можливо ви скажете: "Зачекайте, але ж клієнт дуже важливий для нас! Ми не можемо ігнорувати його потреби!" І ви будете праві — ігнорувати скаргу чи запит клієнта ні в якому разі не можна. Але ще більшою помилкою буде відмова від цілі, до якої ви прагнули привести свій бізнес, тільки через те, що вона не сподобалася клієнтові. При цьому дослідження вказують на те, що люди, які ставлять перед собою конкретні цілі, завжди досягають кращих результатів, ніж особи, які не ставлять перед собою жодних цілей.

Щоб завжди дотримуватися своїх цілей та уникати проблем, пов'язаних із відмовою від них, слід відповісти на наступні запитання:

  • Що насправді відбувається?
  • Чи вистачить у компанії (у вас) часу на нове завдання, яке з'явилося?
  • Чи достатньо у вас часу на те, щоб спробувати піти обидвома альтернативними шляхами?
  • Чи дійсно завдання (прохання клієнта) важливіше, ніж ваша ціль? Якщо так, то чому?
  • У чому причина цієї проблеми? Чи можу я вирішити її за 2 хвилини? Якщо так — її слід вирішити. Якщо ні — слід відкласти.

Дайте відповідь на ці запитання з повним усвідомленням їх важливості, а після цього — більше не сумнівайтеся в своєму рішенні.

Ставте пріоритети для своїх цілей

Коли ви встановлюєте для себе певні цілі, обов'язково віддавайте їм ті чи інші пріоритети — визначайте, які з них найважливіші. Які слід виконувати першочергово? Якщо вам не вдається зробити це самостійно — зверніться за порадою до товариша чи колеги.

Чітке дотримання пріоритетів під час руху до цілей повинно бути обов'язком. Встановлюючи цілі та дотримуючись їх — ви підвищуєте особисту цінність. Дотримуючись своїх обіцянок і рухаючись до цілей — ви досягаєте внутрішньої цілісності (чесності з собою). А це, в свою чергу, дозволяє досягнути внутрішнього балансу.

Прислухайтеся до свого внутрішнього голосу

Приймаючи рішення, прислухайтеся до свого внутрішнього голосу. Не дозволяйте іншим приймати рішення замість вас, адже вони також керуються тільки своїм колишнім досвідом.

При прийнятті рішень визначте, на чому базуються ваші міркування: внутрішньому голосі чи минулому досвіді? Застосування колишнього досвіду може бути закономірним лише за умови, якщо ваші колишні навички та знання до сих пір зберігають своє значення. Якщо ж це не так, намагайтеся приймати рішення, базуючись на внутрішніх відчуттях.

Ярослав Федорак, за матеріалами "When do you stop working ON the business and focus on working IN the business?", The Remote Control CEO.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Великолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактовВеликолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактов
Ловушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджментуЛовушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджменту
Как работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доходКак работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доход
Ментальные ловушки на работеМентальные ловушки на работе
Зарабатывайте столько, сколько вы стоитеЗарабатывайте столько, сколько вы стоите

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)