ІНСАЙТИ | Майбутнє бізнесу 20 вересня 2022 р.

Світ невизначеності: як бізнесу бути впевненим у завтрашньому дні

У бізнесі часто єдине, у чому можна бути впевненим, — це невизначеність. Ви ніколи не знаєте, чи буде продаватися ваш продукт, чи заробите ви достатньо грошей, аби протриматися ще рік, чи дійсно бути підприємцем є вашим істинним покликанням. Хоча ніхто не може передбачити, що принесе завтрашній день, є способи за допомогою яких ви можете гарантувати, що ваш бізнес не лише виживе, але й залишиться успішним.

Група бізнес-експертів із Rolling Stone Culture Council ділиться своїми найкращими порадами щодо «забезпечення майбутнього» вашого бізнесу та пояснює, як вони допоможуть забезпечити захист вашого бізнесу.

Як оцінити перспективність ідеї

Створіть гнучкий організаційний дизайн

«Виживання» вимагає адаптації та трансформації. У кризу є шанс. Одним із ключових моментів є створення гнучкої організаційної структури, яка найкращим чином витримає неминучі перебої в роботі. Не чекайте, поки настане чи закінчиться криза, щоб визначити, як змінити ситуацію та просунути компанію вперед. Заздалегідь розробіть стратегію дій для протистояння новим викликам, щоб вийти із кризи сильнішими, ніж раніше. — Мерілі Керн (Merilee Kern), The Luxe List

Вивчайте те, що виходить за межі вашої галузі

Я вивчаю новини за межами галузі та беру участь у дискусіях, які, здавалося б, не мають нічого спільного з моєю роботою. Я часто дивуюся корисним крихтам інформації, яку я видобуваю, щоб застосувати її у своїй компанії або робочих планах. Світ настільки взаємопов’язаний, що безпека, технології, питання ланцюга постачань і споживчі настрої, відображені в зовсім іншому секторі, допоможуть зрозуміти, як маневрувати у вашому. Подивіться назовні. — Дейл Скай Джонс (Dale Sky Jones), Окстердамський університет

Використовуйте сценарне планування

Я використовую сценарне планування, яке є бізнес-вправою, де ви уявляєте собі кілька можливих варіантів майбутнього на макрорівні, а потім розробляєте стратегію того, як ваш бізнес виглядатиме і функціонуватиме в кожному заданому сценарії. Розробляючи стратегію щодо можливих макротрендів до того, як вони відбудуться, ви матимете плани дій, які допоможуть вам досягти успіху в різних потенційних сценаріях. Підприємці мають готуватися до всіх можливих результатів. — Джессіка Біллінгслі (Jessica Billingsley), Akerna

Зосередьтеся на грошових потоках

Обмежте залежність від боргів і зосередьтеся на грошових потоках. Існує лише одна причина, чому підприємства припиняють свою діяльність, — це тому, що у них закінчуються готівкові кошти. Всі інші проблеми можна звести до «нестачі готівки». Отже, знайте свою швидкість згоряння, створіть якомога більший резерв і розробіть плани на випадок непередбачених обставин, якщо справи підуть не так, як планували — тому що вони ніколи не йдуть за планом. — Кевін МакГі, Anderson Valley Brewing Company

Прислухайтеся до своїх клієнтів

Прислухайтеся до своїх клієнтів та їхніх відгуків. Вони допомагають створити ваш «секретний соус», і завдяки їхнім відгукам ви можете продовжувати вдосконалювати свій продукт, послуги та бізнес, утримувати їх як постійних клієнтів, а також залучати нових. — Ванесса Габріель (Vanessa Gabriel), Drop Delivery

Розвивайте гнучке мислення

Пророцтва щодо забезпечення надійності та довготривалості вашого бізнесу — втрачене мистецтво. Однак, фактором, який слід враховувати, є збереження гнучкої позиції, що дозволяє вам пристосовувати свої стратегії і тактики до мінливої місцевості або навколишнього середовища. Одним з аспектів цього є розвиток гнучкого мислення у вашої команди. Вони мають сприймати нову інформацію, застосовувати її, відпускати її, а потім дозволяти приходити новим ідеям. — Джахан Марку (Jahan Marcu), Marcu & Arora

Найміть найкращу команду

Я вважаю, що єдиний вірний спосіб «захистити майбутнє» — це найняти та утримати найкращу команду. Коли трапляється несподіванка, коли бізнес потребує переорієнтації, коли все здається приреченим, ваша команда повинна зібратися разом і працювати над неможливим. Якщо ви зберете правильну команду і побудуєте довіру перед обличчям негараздів, ви зможете пройти через будь-яку кризу. — Денні Голд (Danny Gold), ZolTrain

Побудуйте свій онлайн-бренд

Ви маєте будувати свій бренд в інтернеті. Існує кілька способів зробити це, але найбільш важливим є підвищення результатів пошуку Google за допомогою органічного контенту та інформування людей про ваш бренд в інтернеті. Це обов’язково має бути, якщо ви хочете зробити це в наступну епоху. — Крістіан Андерсон (Christian Anderson, Trust’N), Lost Boy Entertainment LLC

Згинайтеся, не ламаючись

Будьте обережні під час планування свого бізнесу на майбутнє, адже легко застрягти в минулому. Час, технології та тренди завжди будуть змінюватися; щоб бути конкурентоспроможним, ви маєте робити те ж саме. Секрет впевненості у завтрашньому дні полягає в тому, щоб бути адаптивним та гнучким — згинатися, але ніколи не ламатися. Не бійтеся змінювати свої методи, підходи або процеси, а також звертайте увагу на фактори, які впливають на ваше оточення. — Девід Кастейн (David Castain), David Castain & Associates

Визначайте пріоритетом різноманітність

Переконайтеся, що у вас є різноманітна команда з різних поколінь та досвіду, і що вона почуває себе комфортно, звертаючись до керівництва. Кожен буде мати унікальний пульс щодо трендів у своїй спільноті, що дозволить вашій організації краще передбачити те, що може статися, — як в кращу, так і в гіршу сторону. Це також зміцнює довіру, коли члени команди на всіх рівнях відчувають, що можуть зробити свій внесок у ці розмови. — Ліза Буффо (Lisa Buffo), Асоціація маркетингу конопель

Будьте в курсі трендів

Найкращий спосіб «захистити майбутнє» бізнесу — це випереджати конкурентів, залишаючись у курсі поточних та майбутніх трендів. Таким чином, ви завжди будете тримати руку на пульсі того, що відбувається в суспільстві, а також зможете передбачити, яким шляхом можуть піти справи далі. — Томас Бресадола (Thomas Bresadola), Simplified Entertainment

Завжди інвестуйте у свої бренди

Розумійте мінливі потреби ваших клієнтів. Будьте в курсі останніх трендів, прислухайтеся до больових точок клієнтів і пропонуйте якісні продукти та послуги, які відповідають їхнім потребам. Нарешті, і це найголовніше, ніколи не припиняйте інвестувати у свої бренди! Ціна завжди буде ключовим фактором при покупці, але після неї йдуть довіра і близьке знайомство, які є будівельними блоками брендів. — Бред Канаріо (Brad Canario), Auxly

Ілюстрація: blog.planview.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Засіло в голові. Наука успішного навчанняЗасіло в голові. Наука успішного навчання
Тригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бутиТригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бути
Формула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілейФормула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілей

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)