КОМЕНТАРІ | Складність менеджменту 10 травня 2006 р.

Ускладнене управління

Ви вважаєте, що життя середньостатистичного менеджера стає все більше і більше ускладненим? Мабуть Ви праві.

Зростаюча складність менеджменту та інновацій є неуникною і стає все очевиднішою протягом останніх 40-ка років. Без сумніву, ця тенденція збережеться й надалі. Як приклад, згадаймо про Інтернет, який абсолютно трансформував весь процес взаємодії з клієнтом — від постачання інформації до технічної підтримки після того, як споживач здійснив покупку. Одним з багатьох наслідків є те, що процес змін став набагато швидшим, адже поміняти дизайн веб-сайту набагато легше, ніж змінити проект організації.

Високотехнічний інструментарій повинен застосовуватися навіть у тих галузях, які навіть не є новими чи технічними. Управлінці повинні продемонструвати хороші аналітичні навички та вміння швидко приймати рішення, а також вміння втілювати ці рішення в життя і швидко реагувати на ситуацію.

Procter & Gamble (P&G) застосували у своїй компанії нову інноваційну модель "Connect and Develop". Вони відмовилися від фіксованого погляду на внутрішні інноваційні процеси і почали шукати нові ідеї, які надходили б ззовні.

Пошуки P&G базувалися на визначенні десятки найчастотніших потреб споживачів, визначенні нових продуктів та концепцій, які б допомогли втілити найкращі якості для клієнта. Разом з цим, P&G намагалися відповісти на запитання: які ключові технології повинні бути впроваджені; які технології повинні бути покращені для їхньої вдалої конкурентоспроможності; які технології вже є наявні і потребують ліцензування та розвитку? Відповіді на ці запитання допомагають спрямувати компанію до роботи з власними мережами, включаючи "технологічних антрепренерів та постачальників" та "відкриті мережі", які забезпечують зв'язок P&G з тисячами різноманітних експертів.

Звісно, використання експертів з-поза компанії розпорошує контроль, який, як правило, належить корпоративному центру. P&G має віце-президента з інновацій та знань, який є повністю відповідальним за процес взаємин та розвитку. Проте, його основним завданням є нагляд над діяльністю, якою він не може "керувати" у традиційному розумінні цього слова. A.G. Lafley, керівник P&G впровадив новий підхід і вказав на мету, якою стало залучення половини інновацій компанії з-поза її меж. Отже порядок управління у компанії цілковито змінився. Разом з цим, радикально змінилися результати продуктивності P&G — вона зросла на 60%.

Підприємець повинен бути надзвичайно креативним інноватором, щоб відповісти на запитання: "Чому споживач повинен купувати лише його продукцію, а не продукцію будь-якого з його конкурентів?" Історія P&G демонструє, що знаходження відповіді на це питання стає все більш і більш складною проблемою у сучасному світі. Інновації в продукції та процесах — включаючи управлінські процеси — обов'язковий елемент подолання складних проблем. Лідер мусить відшукати і розвинути стільки джерел ідей (внутрішніх і зовнішніх), скільки він зуміє.

Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 вересня — 10 жовтня 2020
Київ
ШКОЛА ФІНАНСОВОГО ДИРЕКТОРА. Управлінський облік. Показники ефективності. Бюджетування. Аналіз компанії. Менеджмент. Мотивація
28 вересня — 2 жовтня 2020
Київ
Інтенсив «Школа сучасного нормування»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Самомотивація. Отримайте життя, якого ви прагнете, знайдіть сенс і мету, досягніть усього, про що мриєтеСамомотивація. Отримайте життя, якого ви прагнете, знайдіть сенс і мету, досягніть усього, про що мриєте
Дай жару. 10 кроків до креативної майстерностіДай жару. 10 кроків до креативної майстерності
НЕ НЮНЬ. Просто, трясця йому, зроби це!НЕ НЮНЬ. Просто, трясця йому, зроби це!

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)