ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


КОМЕНТАРІ | Складність менеджменту 10 травня 2006 р.

Ускладнене управління

Ви вважаєте, що життя середньостатистичного менеджера стає все більше і більше ускладненим? Мабуть Ви праві.

Зростаюча складність менеджменту та інновацій є неуникною і стає все очевиднішою протягом останніх 40-ка років. Без сумніву, ця тенденція збережеться й надалі. Як приклад, згадаймо про Інтернет, який абсолютно трансформував весь процес взаємодії з клієнтом — від постачання інформації до технічної підтримки після того, як споживач здійснив покупку. Одним з багатьох наслідків є те, що процес змін став набагато швидшим, адже поміняти дизайн веб-сайту набагато легше, ніж змінити проект організації.

Високотехнічний інструментарій повинен застосовуватися навіть у тих галузях, які навіть не є новими чи технічними. Управлінці повинні продемонструвати хороші аналітичні навички та вміння швидко приймати рішення, а також вміння втілювати ці рішення в життя і швидко реагувати на ситуацію.

Procter & Gamble (P&G) застосували у своїй компанії нову інноваційну модель "Connect and Develop". Вони відмовилися від фіксованого погляду на внутрішні інноваційні процеси і почали шукати нові ідеї, які надходили б ззовні.

Пошуки P&G базувалися на визначенні десятки найчастотніших потреб споживачів, визначенні нових продуктів та концепцій, які б допомогли втілити найкращі якості для клієнта. Разом з цим, P&G намагалися відповісти на запитання: які ключові технології повинні бути впроваджені; які технології повинні бути покращені для їхньої вдалої конкурентоспроможності; які технології вже є наявні і потребують ліцензування та розвитку? Відповіді на ці запитання допомагають спрямувати компанію до роботи з власними мережами, включаючи "технологічних антрепренерів та постачальників" та "відкриті мережі", які забезпечують зв'язок P&G з тисячами різноманітних експертів.

Звісно, використання експертів з-поза компанії розпорошує контроль, який, як правило, належить корпоративному центру. P&G має віце-президента з інновацій та знань, який є повністю відповідальним за процес взаємин та розвитку. Проте, його основним завданням є нагляд над діяльністю, якою він не може "керувати" у традиційному розумінні цього слова. A.G. Lafley, керівник P&G впровадив новий підхід і вказав на мету, якою стало залучення половини інновацій компанії з-поза її меж. Отже порядок управління у компанії цілковито змінився. Разом з цим, радикально змінилися результати продуктивності P&G — вона зросла на 60%.

Підприємець повинен бути надзвичайно креативним інноватором, щоб відповісти на запитання: "Чому споживач повинен купувати лише його продукцію, а не продукцію будь-якого з його конкурентів?" Історія P&G демонструє, що знаходження відповіді на це питання стає все більш і більш складною проблемою у сучасному світі. Інновації в продукції та процесах — включаючи управлінські процеси — обов'язковий елемент подолання складних проблем. Лідер мусить відшукати і розвинути стільки джерел ідей (внутрішніх і зовнішніх), скільки він зуміє.

Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27-28 квітня 2017
Київ
Управління запасами — збільшення прибутку компанії (Олена Павлова)
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг васНе работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг вас
Бизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку талантаБизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку таланта
Самое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой командуСамое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой команду
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Однозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном делеОднозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном деле


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)