РЕЦЕНЗІЇ | Кращі книги 9 лютого 2006 р.

Найкращі книги з маркетингу 2005

Частина 2. Культура таргетингу.
Викрадення брендів: Маркетинг без маркетингу (Brand Hijack: Marketing without Marketing)

ПочатокНайкращі книги з маркетингу 2005. Частина 1. Про правду й довіру

Brand Hijack (Alex Wipperfurth (Portfolio, 2005)) — це друга маркетингова книга з переліку кращих за 2005 р. від Strategy+business. Вона приводить читачів у світ хитрощів, прихованої (партизанської) війни та культового маркетингу. Необхідно морально підготуватись до гарної порції жаргону та значного перебільшення. І все ж таки тут є гарні приклади та підказки щодо взаємодії з блогерами та іншими новими типами медіа, створення брендів тощо.

Містер Wipperfurth стверджує, що відповідальність з маркетологів знято. Зараз відповідають споживачі. Хоча його спостереження не нове, його порада сучасним маркетологам більш цікава: "Допомагайте своїм найвпливовішим та найпристраснішим клієнтам передавати Ваше брендове повідомлення ширшій аудиторії." Іншими (яскравішими) словами: "Дозвольте ринку вкрасти свій бренд."

Основна секція книги присвячена трендовому енергетичному напою Red Bull. Історія бренду, що "пропонує візію (бачення), з якою люди можуть ідентифікувати себе і в яку вони хочуть зануритися ще глибше." У той час, як рутинне управління брендом стосується обсягу продаж та прибутку, за управління викраденим брендом обсяг продаж та прибуток приносяться в жертву задля отримання правильними людьми досвіду. І де, поряд з традиційним управлінням брендом (метою якого є здобуття якомога більшої кількості користувачів), ціль викрадення бренду — більш ексклюзивне і, відповідно, більш привабливе відчуття бренду.

Інший приклад викраденого бренду — це дистрибуція P&G вибілюючого засобу для зубів Crest Whitestrips через Інтернет до того, як запустити продукт у роздрібну торгівлю. До моменту офіційного запуску продукту у роздріб бренд був вже відомий серед 35% споживачів. До того ж P&G найняли дантистів для продажу засобу у своїх клініках, а також купили цільову рекламу в журналах краси та здоров'я, провели PR-кампанію. Компанія також обрала цільовою аудиторією специфічні субкультури. Через свій сайт P&G виявили найбільш палких прихильників свого продукту, якими були гомосексуалісти, наречені, дівчата тінейджери та молоді латиноамериканці. Відповідно, рекламні кампанії проводилися переважно у місцях, відвідуваних цільовою аудиторією (шоу для наречених, фестивалі нетрадиційного кіно тощо). Дуже не по-проктерівськи, дуже ефективно.

Містер Wipperfurth називає ще одну нову маркетингову концепцію "Таємниче плем'я" ("Undercover Tribe"), яку він визначає як "незалежні соціальні групи, пов'язані спільними хобі та системами цінностей". Головним прикладом даного феномену автор обрав iPod (Apple).

Як автор ставиться до культового маркетингу? Містер Wipperfurth почав би з глибинного культурного аналізу, щоб розкрити соціальні аспекти. Щоб потрапити на масовий ринок, спочатку він пропонує протестувати свою ідею на цільовій аудиторії перших користувачів. Щойно їх завойовано, Ви знову переключаєтеся на використання традиційних маркетингових методів, "впроваджуючи" ідею в культуру.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24-25 листопада 2017
Одеса
Оперативне управління командою підлеглих і бізнес-процесами (Ігор Сокуренко)
1 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Мотивація «під ключ»: від ефективності до оплати праці в рамках обмеженого бюджету (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
7-8 грудня 2017
Київ
Оцінка персоналу від А до Я (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Правила выдающейся карьерыПравила выдающейся карьеры
Восемь правил эффективности. Умнее, быстрее, лучшеВосемь правил эффективности. Умнее, быстрее, лучше
MBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияMBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Эффективность на работе. Держать фокус. Управлять своей энергией. Добиваться выдающихся целейЭффективность на работе. Держать фокус. Управлять своей энергией. Добиваться выдающихся целей


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)