Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


РЕЦЕНЗІЇ | Кращі книги 16 лютого 2006 р.

Найкращі книги з маркетингу 2005

Частина 3. Глибокі думки.
Як мислять споживачі: Здатність читати думки ринку
(How Customers Think: Essential Insights into the Mind of the Market)

Автор книги: Gerald Zaltman (Harvard Business School Press, 2003)

Вашій увазі представлено третю книгу з серії "Найкращі маркетингові книги 2005" від Strategy+business.

How Customers Think обіцяє допомогти читачам запобігти невдачам шляхом кращого розуміння того, як точніше зібрати та ефективно проаналізувати інформацію про споживачів. Як і інші автори найкращих книжок, професор Zaltman вважає, що сучасні споживачі більш скептично ставляться до бізнесу (особливо до маркетингу) і менш лояльні до брендів. Однак, він намагається продемонструвати, що загальновідомі методи ринкових досліджень є неефективними, та запропонувати кращі.

Професор Zaltman — науковець з Harvard Business School, який присвятив книгу своїм докторантам. Багато речей, про які пише Zaltman, справді варті уваги маркетологів та науковців. Він зазначає, що "незважаючи на час та гроші, затрачені на фокус групи, дослідження, опитування та навіть дегустації, 60-80% всіх нових продуктів та послуг провалюються протягом 6-ти місяців". Він показує різницю між тим, у що люди вірять (espoused theory) та бажанням, яке лежить в основі людських дій (theory-in-use). У цьому й полягає причина того, що "споживачі говорять маркетологам одне, а потім на ринку роблять щось цілковито інше". Іншими словами, ідея про те, що "споживачі можуть з готовністю пояснити свої думки та поведінку", оманлива.

Zaltman вважає, що маркетологи продовжують неправильно використовувати дослідження та фокус-групи. Ми вже давно знаємо, що володіння інформацією та її розуміння — це різні речі; а глибше розуміння споживачів дозволяє маркетологам знайти сторони, які можна використати в рекламі.

Автор вважає за потрібне залучити маркетологів до "кваліфікованого вислухування", особливо в контексті латентних потреб споживача. Наприклад, на думку Zaltman, маркетологи схильні думати про розум клієнтів, як про фотоапарат — "механічний пристрій, який робить фотокартки у формі пам'ятних моментів". Але людська пам'ять набагато креативніша та гнучкіша до рекламного впливу. Згадки можуть змінюватися і змінюються, а людина про це навіть не здогадується.

Аргумент про те, що люди, як правило, не думають словами, і що слова не передають всієї картини людських думок, добре сприймається. Однак, інколи автор не обґрунтовує певні речі. Наприклад, професор звинувачує дослідників ринку в розпитуванні споживачів про їхні вподобання (і навпаки) та про те, що залишилося у них в пам'яті. Не правильно, не правильно, і ще раз — не правильно. Маркетологів вже давно навчають ніколи не розпитувати про рекламу. Завжди запитуйте про товар. Тільки найбільш сумнівне дослідження розпочинається з прохання споживачів бути експертами з реклами.



I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Бизнес по правилам и без. Как добиться успеха, не потеряв себяБизнес по правилам и без. Как добиться успеха, не потеряв себя
Образование против талантаОбразование против таланта
Карьера для интровертов. Как завоевать авторитет и получить заслуженное повышениеКарьера для интровертов. Как завоевать авторитет и получить заслуженное повышение
Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?
Как работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доходКак работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доход

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)