РЕЦЕНЗІЇ | Книга 7 лютого 2008 р.

Корпоративна репутація, брендінг та управління персоналом

Corporate Reputations, Branding and People Management

Книга Грема Мартіна (Graeme Martin) та Сьюзан Хетрік (Susan Hetrick) "Корпоративна репутація, брендінг та управління персоналом" (Corporate Reputations, Branding and People Management) стане чудовим посібником для практиків зі сфери управління людськими ресурсами. У ній йдеться про управління репутацією, брендінг, соціальну відповідальність та створення конкурентної переваги у компанії.

Будучи дотичною до широкого кола ідей, які стосуються брендінгу, маркетингу, комунікацій, зв'язків із громадськістю та управління репутацією, вона вивчає вплив ефективних практик управління персоналом та HR-стратегій на вищезгадані корпоративні аспекти. Книга пропонує оригінальну модель, яка вказує на зв'язок між людським та корпоративним брендінгом та репутацією, обширний огляд наявної сьогодні літератури, нові дослідження, кейси, а також міжнародні приклади, покликані допомогти читачам вкласти теорію до контексту та зрозуміти, яким чином вона може бути втілена у життя. Окрім цього, вона пропонує практичні поради для розробки HR-політик та практик.

І хоча основною аудиторією книги "Корпоративна репутація, брендінг та управління персоналом" повинні стати HR-практики та спеціалісти у сфері управління персоналом, вона може бути застосована і як посібник для ведення спеціалізованих програм в університетах для студентів HRM (управління людськими ресурсами) та MBA.

Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26 червня 2018
Київ
Вбудовані продажі або продажі на "вхідних" і сервісних дзвінках (Наталія Дегтярьова)
2 липня 2018
Одеса
Ораторське мистецтво 2.0 (майстер-клас Радислава Гандапаса)
10 липня 2018
Київ
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Ответы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесеОтветы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесе
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець
Тайм-менеджмент по Брайану Трейси. Как заставить время работать на васТайм-менеджмент по Брайану Трейси. Как заставить время работать на вас
Как работать на идиота? Руководство по выживаниюКак работать на идиота? Руководство по выживанию


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)