РЕЦЕНЗІЇ | Книга 10 березня 2006 р.

Управління клієнтами як інвестиціями: Стратегічна цінність клієнтів на перспективу
(Managing Customers as Investments: The Strategic Value of Customers in the Long Run)

Автори книги: Sunil Gupta та Donald R. Lehman (Wharton School Publishing, 2005)

На думку авторів, підхід оцінки діяльності на основі споживачів може допомогти вищому керівництву у двох ключових напрямках: злиття та поглинання, а також оцінювання компанії та акціонерна ціна. У книзі логічно обґрунтовується даний підхід оцінки, описується оціночний інструментарій для важливих, але нематеріальних джерел отримання прибутку, таких як інновації та лояльність споживачів. Також презентується власний інструмент оцінки "вартості життєвого циклу споживачів" від авторів.

За спостереженнями Gupta та Lehman, більшість компаній збирають інформацію про клієнтів, що забезпечує лише миттєву картину. З іншого боку, оцінка вартості життєвого циклу споживачів демонструє поточні та майбутні прибутки, які генерує група клієнтів протягом свого життєвого циклу (періоду взаємовідносин із фірмою). Щоб його оцінити, менеджери повинні спрогнозувати 5 ключових елементів: "ціна придбання (нові клієнти, здобуті за певний період часу), процент нерозподіленого прибутку, зміна у маржі на клієнта за період часу, а також вартість придбання та використання".

Затрати на маркетинг, що йдуть на завоювання клієнтів, мають відображатися у фінансових звітах; їх необхідно розглядати як інвестування, а не як затрати. Така модель може значно змінити підхід маркетологів до роботи: визначення долі ринку може здатися менш раціональним методом аналізу ринкової стратегії, порівняно з підходом на основі клієнтів.

Книга насичена яскравими прикладами успіху організацій у випадку застосування різноманітних практик, сфокусованих на клієнтах, та провалів тих, хто їх не використовував.

Новацією у книзі такого типу є структура, що насичує роботу простими та практичними ідеями, не перевантажуючи читача математичними деталями, які пішли у додатки. Взагалі, це гарна та провокаційна тема.

Анна Качкалда, за матеріалами HBS Working Knowledge.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)
5-6 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Асистент керівника: мотивація, організація роботи, ефективна комунікація (Наталія Дегтярьова)
7 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Все, що необхідно знати власникам малого бізнесу про фінанси, бюджети і мотивацію (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Сделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой следСделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой след
Никогда не ешьте в одиночку и другие правила нетворкингаНикогда не ешьте в одиночку и другие правила нетворкинга
Работайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивностиРаботайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивности
Все мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьмиВсе мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьми
Искусство влияния. Убеждение без манипуляцийИскусство влияния. Убеждение без манипуляций


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)