РЕЦЕНЗІЇ | Книга 10 березня 2006 р.

Управління клієнтами як інвестиціями: Стратегічна цінність клієнтів на перспективу
(Managing Customers as Investments: The Strategic Value of Customers in the Long Run)

Автори книги: Sunil Gupta та Donald R. Lehman (Wharton School Publishing, 2005)

На думку авторів, підхід оцінки діяльності на основі споживачів може допомогти вищому керівництву у двох ключових напрямках: злиття та поглинання, а також оцінювання компанії та акціонерна ціна. У книзі логічно обґрунтовується даний підхід оцінки, описується оціночний інструментарій для важливих, але нематеріальних джерел отримання прибутку, таких як інновації та лояльність споживачів. Також презентується власний інструмент оцінки "вартості життєвого циклу споживачів" від авторів.

За спостереженнями Gupta та Lehman, більшість компаній збирають інформацію про клієнтів, що забезпечує лише миттєву картину. З іншого боку, оцінка вартості життєвого циклу споживачів демонструє поточні та майбутні прибутки, які генерує група клієнтів протягом свого життєвого циклу (періоду взаємовідносин із фірмою). Щоб його оцінити, менеджери повинні спрогнозувати 5 ключових елементів: "ціна придбання (нові клієнти, здобуті за певний період часу), процент нерозподіленого прибутку, зміна у маржі на клієнта за період часу, а також вартість придбання та використання".

Затрати на маркетинг, що йдуть на завоювання клієнтів, мають відображатися у фінансових звітах; їх необхідно розглядати як інвестування, а не як затрати. Така модель може значно змінити підхід маркетологів до роботи: визначення долі ринку може здатися менш раціональним методом аналізу ринкової стратегії, порівняно з підходом на основі клієнтів.

Книга насичена яскравими прикладами успіху організацій у випадку застосування різноманітних практик, сфокусованих на клієнтах, та провалів тих, хто їх не використовував.

Новацією у книзі такого типу є структура, що насичує роботу простими та практичними ідеями, не перевантажуючи читача математичними деталями, які пішли у додатки. Взагалі, це гарна та провокаційна тема.

Анна Качкалда, за матеріалами HBS Working Knowledge.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19 січня 2017
Київ
Робота з дебіторською заборгованістю (Максим Голубєв)
20 січня — 1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Mini MBA — "Ефективний керівник"
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Секреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как ЛинкольнСекреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как Линкольн
Стратегия успеха. Как избавиться от навязанных стереотипов и найти свой путьСтратегия успеха. Как избавиться от навязанных стереотипов и найти свой путь
Как убедить, что ты правКак убедить, что ты прав
Чек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиямЧек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиям
Продай себя дорогоПродай себя дорого

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)