РЕЦЕНЗІЇ | Книга 15 червня 2006 р.

Жінки, бізнес та фінанси у Європі ХІХ ст.: Роздуми про окремі галузі

Women, Business, and Finance in Nineteenth-Century Europe: Rethinking Separate Spheres

Лише нещодавно вчені нарешті чітко визначили, настільки глибоко були втягнуті жінки в індустріальну революцію. Та й багато інших цікавих відомостей про жінок заховано глибоко в історії. Книга, про яку говориться у даній статті, прагне змінити ще одне упередження: що жінки, які знаходились на вищих щаблях соціальної драбини, "не працювали".

Автори книги Women, Business, and Finance in Nineteenth-Century Europe: Rethinking Separate Spheres показують, що жінки середнього класу у безлічі регіонів Європи були залучені до різних видів діяльності: видавництва, торгівлі, інвестування та ін. Як говорив один письменник про Францію: "Наприкінці століття ви могли знайти тут жінок, які займалися виробництвом зброї, годинників, працювали в типографіях, кузнях, виробляли збрую, бочки..." Фактично, жінки могли займатися всіма тими видами роботи, що й чоловіки.

Хоча есе, знайдені в книзі, можуть здатися вам занадто науковими, вони містять цікаві відкриття і для широкої аудиторії читачів. Наприклад, цікаво буде дізнатися про те, що не зважаючи на негативне ставлення до виробників жіночих капелюшків та одягу (їх вважали вульгарними), ця ланка ніколи не страждала від браку працівників. Виробництво одягу приваблювало амбіційних жінок, оскільки воно означало прямий шлях до свободи. У Вені успішні бізнес-вумен прагнули поєднати місце роботи та проживання: "Вони вбачали переваги поєднання сімейного життя та бізнесу", — зауважує автор.

Співавторами книги стали люди зі Швеції, Австрії, Іспанії, Бельгії, Нідерландів, Великобританії, Канади та США. Редактори — Robert Beachy, доцент історичного факультету в Goucher College, Beatrice Craig, професор історичного факультету в University of Ottawa та Alastair Owens — лектор географічного факультету у Queen Mary, лондонському університеті.

Ярослав Федорак, за матеріалами HBS Working Knowledge.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Надприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розумуНадприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розуму
Крок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до метиКрок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до мети
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)