РЕЦЕНЗІЇ | Книга 3 червня 2008 р.

Виклики лідерства

Crucibles of Leadership

Лідери багатьох провідних організацій давно вже знають, що саме вміння навчатися з досвіду відрізняє великих лідерів від посередніх управлінців. Вміння робити висновки на основі досвіду також є критичним для створення системи наступництва серед лідерів. А найбільш продуктивним різновидом досвіду є виклик — адже саме під час випробування, яке людина проходить успішно, або ж навпаки — провалюється, формується її особистість та характер. Саме виклики виявляються тими переломними моментами, які сприяють самопізнанню та самоідентифікації лідера. Що насправді має значення для них? Чому вони навчилися завдяки своєму успіху чи провалу?

Нова книга Роберта Томаса "Виклики лідерства: Як використати свій досвід, щоб стати кращим лідером", (Crucibles of Leadership: How to Learn from Experience to Become a Great Leader) знайомить вас із оригінальним підходом до розвитку лідерства через досвід подолання випробувань.

Дослідження, проведене в книзі, підштовхує нас до наступних висновків:

  1. Досвід — найкращий вчитель. Але робота — це не єдиний досвід у нашому житті.
  2. Досвід, який ми отримуємо під час випробувань — найцінніший.
  3. Стійкість — здатність завжди залишатися спокійним, незалежно від хаосу, який вас оточує — можна набути тільки через практику.
  4. Лідерство — це мистецтво дії, набути майстерності у якому можна лише через постійну практику та персональну стратегію навчання.
  5. Практика важить більше, ніж талант.
  6. Організації можуть спонукати досвід випробувань і таким чином сприяти розвитку лідерів.

Ярослав Федорак, за матеріалами Accenture.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Победи прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтраПобеди прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтра
Покажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметилиПокажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметили
Лидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесеЛидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесе
Ицхак Адизес. Лучшее. Пища для размышленийИцхак Адизес. Лучшее. Пища для размышлений
Удача в бизнесе. Как повысить ваши шансы на успехУдача в бизнесе. Как повысить ваши шансы на успех


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)