РЕЦЕНЗІЇ | Книга 16 серпня 2006 р.

Чи не стане наступна помилка фатальною для Вашого бізнесу?

Will Your Next Business Mistake Be Fatal?

Між більшістю невдач, які переслідують компанії, та авіакатастрофами є одна спільна риса — цього могло б не статися, якби не фатальний збіг обставин — набір помилок та несприятливих факторів, які в результаті й призвели до краху. Не залежно від того, з чим пов'язана криза — з політикою, корпоративною діяльністю, стратегією чи іншим аспектом — майже завжди ми можемо відзначити, що цього ніколи б не трапилося, якби не унікальний ланцюг помилок.

Давно відомо, що більшість людських хвороб також є результатом серії помилок. У більшості випадків, якщо Ви перестанете робити те, що негативно впливає не Ваше здоров'я — проблеми може і не статися. Усвідомлення головного принципу таких ланцюгів помилок може бути дуже корисним для уникнення катастрофічних проблем в галузях авіа- та наземних перевезень, при виробництві атомної енергії, на хімічних заводах тощо. Проте, на сьогодні вивченню даної проблематики та розвитку систем боротьби із нею приділяється дуже мало уваги.

Книга "Чи не стане наступна помилка фатальною для Вашого бізнесу?.." (Will Your Next Business Mistake Be Fatal?..) розповідає про ті пастки, яких ще можна уникнути. Адже ми самі створюємо їх для себе. У книзі знайдемо інформацію про дії чи бездіяльність, які призвели до фатальних наслідків у різних галузях бізнесу. Та про ті можливості, які могли зарадити в даних ситуаціях.

Не можна сказати, що дана книга розповідає про кризовий менеджмент. Не йдеться у ній також про управління людськими стосунками. Натомість, вона розповідає про дисципліну, культуру та вміння отримувати правильні уроки із власних помилок. Всі ці навички, на думку автора, здатні допомогти Вашій організації не потрапити у кризову ситуацію.

Вивчення та впровадження тих уроків, які будуть знайдені у книзі, не означає, що на своєму життєвому шляху Ви будете на 100% застраховані від нещасних випадків. Проте, прочитавши книгу, Ви отримаєте дієвий інструментарій як для уникнення цих випадків, так і для мінімізації їх негативних наслідків.

Ярослав Федорак, за матеріалами Knowlege@Wharton.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Разговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своегоРазговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своего
Как стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организацииКак стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организации
Искусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полусловаИскусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полуслова
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Как убедить, что ты правКак убедить, что ты прав


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)