Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 26 жовтня 2006 р.

Окозамилювання: Міфи технологічних змін

Future Hype: The Myths of Technology Change

Експерт із програмного забезпечення Bob Seidensticker розпочав свої дослідження технологічних змін ще за часів його 8-річної праці в Microsoft. У книзі "Окозамилювання: Міфи технологічних змін" (Future Hype: The Myths of Technology Change) він пропонує збалансований історичний погляд, спрямований проти широко розповсюдженого і часто некритичного підходу до технологічних перспектив.

Два з дев'яти міфів, які він намагається розвінчати, стосуються неминучості розвитку технології та неминучості її успіху. Він чітко показує, що навіть успішні інновації зазвичай переживають S-подібний цикл життя, рухаючись від розробки та тестування до зростання та успішності. При цьому будь-який продукт неминуче очікуватимуть як злети, так і падіння.

На користь експоненціального періоду зростання вказує так званий Закон Мура (Moore's Law), який стверджує, що потужності мікропроцесорів подвоюються кожні 18 місяців. Проте, як зазначає автор, удосконалення функціональності комп'ютерів відбуваються не так жваво. Навіть через 10 років, стверджує він, вочевидь, існуватиме проблема боротьби зі спамом, який у сотні разів швидше потраплятиме до наших електронних скриньок.

Навіть успішне впровадження технології не завжди приносить лише вигоду. Часто вона лише покращує певні аспекти та опції за рахунок інших, що може мати непередбачувані наслідки — згадайте про численні несправності системи чи комп'ютерні віруси. Інтернет зовсім не "змінив світ" — стверджує Seidensticker, вказуючи на те, що протягом як мінімум кількох останніх століть найважливіша інформація завжди була доступною. А той надмір нової інформації, який "вариться" в Інтернеті, далеко не завжди є корисним. Він пояснює свою точку зору так: "Деякі інтернет-програми є корисними, як от: електронна пошта, он-лайн дослідження, корпоративні веб-сайти. Деякі програми є новими, як ті, що поєднують людей з однаковими хобі чи ті, які дозволяють знайти покупця на рідкісні товари. Проте, важливі програми не є новими, а нові — не є важливими".

Людина використовує технології насамперед для того, щоб забезпечити свої основні фізичні потреби — одяг, житло, тепло, їжа та вода, здоров'я, безпека тощо. Найновітніші ж технології покликані задовольнити найбільш високі, але найменш критичні потреби. Автор ілюструє ці свої твердження пірамідальною діаграмою, яка базується на добре відомому дослідженні Маслоу про ієрархію людських потреб.

Скептичний підхід до технологічних змін, який зібрано в одній книзі, допоможе кожному більш тверезо поглянути на все те, що ми звикли називати технологічною революцією.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Секреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как ЛинкольнСекреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как Линкольн
Зарабатывайте столько, сколько вы стоитеЗарабатывайте столько, сколько вы стоите
Тайные мысли успешных женщинТайные мысли успешных женщин
Продай себя дорогоПродай себя дорого
Эффективность на работе. Держать фокус. Управлять своей энергией. Добиваться выдающихся целейЭффективность на работе. Держать фокус. Управлять своей энергией. Добиваться выдающихся целей

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)