РЕЦЕНЗІЇ | Книга 26 жовтня 2006 р.

Окозамилювання: Міфи технологічних змін

Future Hype: The Myths of Technology Change

Експерт із програмного забезпечення Bob Seidensticker розпочав свої дослідження технологічних змін ще за часів його 8-річної праці в Microsoft. У книзі "Окозамилювання: Міфи технологічних змін" (Future Hype: The Myths of Technology Change) він пропонує збалансований історичний погляд, спрямований проти широко розповсюдженого і часто некритичного підходу до технологічних перспектив.

Два з дев'яти міфів, які він намагається розвінчати, стосуються неминучості розвитку технології та неминучості її успіху. Він чітко показує, що навіть успішні інновації зазвичай переживають S-подібний цикл життя, рухаючись від розробки та тестування до зростання та успішності. При цьому будь-який продукт неминуче очікуватимуть як злети, так і падіння.

На користь експоненціального періоду зростання вказує так званий Закон Мура (Moore's Law), який стверджує, що потужності мікропроцесорів подвоюються кожні 18 місяців. Проте, як зазначає автор, удосконалення функціональності комп'ютерів відбуваються не так жваво. Навіть через 10 років, стверджує він, вочевидь, існуватиме проблема боротьби зі спамом, який у сотні разів швидше потраплятиме до наших електронних скриньок.

Навіть успішне впровадження технології не завжди приносить лише вигоду. Часто вона лише покращує певні аспекти та опції за рахунок інших, що може мати непередбачувані наслідки — згадайте про численні несправності системи чи комп'ютерні віруси. Інтернет зовсім не "змінив світ" — стверджує Seidensticker, вказуючи на те, що протягом як мінімум кількох останніх століть найважливіша інформація завжди була доступною. А той надмір нової інформації, який "вариться" в Інтернеті, далеко не завжди є корисним. Він пояснює свою точку зору так: "Деякі інтернет-програми є корисними, як от: електронна пошта, он-лайн дослідження, корпоративні веб-сайти. Деякі програми є новими, як ті, що поєднують людей з однаковими хобі чи ті, які дозволяють знайти покупця на рідкісні товари. Проте, важливі програми не є новими, а нові — не є важливими".

Людина використовує технології насамперед для того, щоб забезпечити свої основні фізичні потреби — одяг, житло, тепло, їжа та вода, здоров'я, безпека тощо. Найновітніші ж технології покликані задовольнити найбільш високі, але найменш критичні потреби. Автор ілюструє ці свої твердження пірамідальною діаграмою, яка базується на добре відомому дослідженні Маслоу про ієрархію людських потреб.

Скептичний підхід до технологічних змін, який зібрано в одній книзі, допоможе кожному більш тверезо поглянути на все те, що ми звикли називати технологічною революцією.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
18 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Ключові навички сучасного керівника. Секрети сучасного менеджменту (Ірина Головньова)
18 серпня 2017
Київ
Як заробити в каналі збуту "Мережі" (Максим Голубєв)
19 серпня 2017
Київ
Тест-драйв програм МВА — "Try Tru MBA"

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Триггеры. Формируй привычки — закаляй характерТриггеры. Формируй привычки — закаляй характер
Самое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой командуСамое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой команду
Корпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларовКорпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларов
Стратегия успеха. Как избавиться от навязанных стереотипов и найти свой путьСтратегия успеха. Как избавиться от навязанных стереотипов и найти свой путь
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)