РЕЦЕНЗІЇ | Книга 14 листопада 2006 р.

Поцілуйте теорію на прощання...

Kiss Theory Good Bye: Five Proven Ways to Get Extraordinary Results in Any Company

Книга Боба Прозена (Bob Prosen), експерта з бізнесу, Kiss Theory Good Bye — вчить, як слід діяти, щоб досягнути найкращих результатів. Більшість бізнес-видань розповідають про те, як можна керувати бізнесом краще, швидше, отримувати більші прибутки. Боб Прозен дає чіткі і послідовні вказівки, як змусити вашу компанію стати кращою. Книга пропонує не управлінську теорію, а перевірені практики, які здатні підвищити якість діяльності та прибуток будь-якої організації. У ній ви не знайдете заїжджених істин та "обережних" жартів від керівників та гуру бізнесу. Власне й сам підзаголовок: "П'ять випробуваних способів досягнути високих результатів у будь-якій компанії" — говорить сам за себе.

Книга Kiss Theory Good Bye відразу переходить від теорії до практики — вона пропонує деталізований план, що стане у нагоді кожному лідеру, який прагне досягнути результатів. Прямоту та відвертість, яку зустрічаємо у цій книзі, можна порівняти хіба що із потужним лазером, який прорізає туман політичної коректності і дає лідерам те, чого вони насправді хочуть — менше розмов, більше результату. Йдеться у ній про лідерство, ефективність продаж, правильну операційну діяльність, управління фінансами та лояльність споживачів. Прочитавши її, ви зумієте:

  • підвищити якість діяльності та прибутки;
  • спрямувати працівників на досягнення основних цілей організації;
  • підвищити звітність;
  • залучати та утримувати найкращі таланти;
  • менше займатися вирішенням проблем та більше часу приділяти плануванню;
  • спростити керування компанією та полегшити собі працю.

Ярослав Федорак, за матеріалами сайту книги.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19 червня 2018
Київ
Найкращі психологічні техніки для успішних продажів (Ірина Головньова)
20-21 червня 2018
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. Від ВИРОБНИЦТВА до РОЗДРОБУ і ДИСТРИБУЦІЇ. Від Директора до лінійного персоналу (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
26 червня 2018
Київ
Вбудовані продажі або продажі на "вхідних" і сервісних дзвінках (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіхуНалаштуйся на зміни. Нова психологія успіху
Тайм-менеджментТайм-менеджмент
Чек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиямЧек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиям
Разговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своегоРазговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своего
Миф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть всеМиф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть все


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)