РЕЦЕНЗІЇ | Книга 28 листопада 2006 р.

Вони працюють по-своєму

Mavericks at work: Why the Most Original Minds in Business Win

Аркадій Кульман (Arkadi Kuhlmann), засновник та генеральний директор онлайн-банку ING Direct USA не схожий на жодного звичного генерального директора. Щороку він відмовляється від близько 3500 власників рахунків, які занадто часто телефонують до сервісу обслуговування клієнтів. Це дає змогу утримувати низький рівень витрат.

Проте, цей "поганий хлопець", як Кульман називає сам себе, насправді є одним з найкращих інноваційних та неконвенційних лідерів, який керує бізнесом за тільки йому відомими принципами. У всякому разі, про це говорять автори книги "Індивідуали на роботі: Чому найбільші оригінали допомагають бізнесові процвітати" (Mavericks at work: Why the Most Original Minds in Business Win) William Taylor та Polly LaBarre. Саме індивідуали роблять очевидним, що диференціація — "стратегія, як оригінальність", за словами Taylor та LaBarre — є критичною для створення проривних практик та сприяє зростанню.

У книзі наведено десятки кейсів про лідерів, які відмовилися від традиційних поглядів на бізнес та застосували креативні практики. Вони описують ті організації, які вочевидь будуть найцікавішими для читачів, включаючи HBO, Jones Soda, та Edinburgh Fringe Festival.

Wieden + Kennedy, рекламна агенція, яка стоїть за відомим у всьому світі слоганом Nike "Just Do It", заснувала внутрішню школу, щоб залучити "свіжу кров". І хоча молоді креативні люди лише навчаються, вони мають змогу працювати над реальними завданнями. Мета одна: привносити іскру натхнення.

Індивідуали присутні повсюдно: Taylor та LaBarre розповідають про все, починаючи із інновацій відкритого коду і закінчуючи управлінням. Але слід відзначити, що книзі не вистачає певної об'єднуючої ідеї, яка б наголошувала на інноваційності та оригінальності. Як результат — кейси схожі на набір журнальних статей, зібраних в одному виданні. І справді, більше, ніж половина із 32-х компаній, описаних у книзі, вже були героями історій журналу Fast Company.

У вступі до книги Taylor та LaBarre розповідають, що вони вважатимуть її успішною, якщо вона: "відкриє ваші очі, пробудить вашу уяву та примусить вас думати ширше та об'ємніше". Що ж, схоже їм вдалося досягнути своєї мети. Індивідуали досягають успіху.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Week.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)
14-18 березня 2017
Київ
Спеціаліст із пільг, компенсацій і розвитку — SpCBD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Футбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутриФутбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутри
Эффективность на работе. Держать фокус. Управлять своей энергией. Добиваться выдающихся целейЭффективность на работе. Держать фокус. Управлять своей энергией. Добиваться выдающихся целей
Разговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своегоРазговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своего
Продуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое делоПродуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое дело
Искусство мыслить масштабноИскусство мыслить масштабно


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)