РЕЦЕНЗІЇ | Книга 28 листопада 2006 р.

Вони працюють по-своєму

Mavericks at work: Why the Most Original Minds in Business Win

Аркадій Кульман (Arkadi Kuhlmann), засновник та генеральний директор онлайн-банку ING Direct USA не схожий на жодного звичного генерального директора. Щороку він відмовляється від близько 3500 власників рахунків, які занадто часто телефонують до сервісу обслуговування клієнтів. Це дає змогу утримувати низький рівень витрат.

Проте, цей "поганий хлопець", як Кульман називає сам себе, насправді є одним з найкращих інноваційних та неконвенційних лідерів, який керує бізнесом за тільки йому відомими принципами. У всякому разі, про це говорять автори книги "Індивідуали на роботі: Чому найбільші оригінали допомагають бізнесові процвітати" (Mavericks at work: Why the Most Original Minds in Business Win) William Taylor та Polly LaBarre. Саме індивідуали роблять очевидним, що диференціація — "стратегія, як оригінальність", за словами Taylor та LaBarre — є критичною для створення проривних практик та сприяє зростанню.

У книзі наведено десятки кейсів про лідерів, які відмовилися від традиційних поглядів на бізнес та застосували креативні практики. Вони описують ті організації, які вочевидь будуть найцікавішими для читачів, включаючи HBO, Jones Soda, та Edinburgh Fringe Festival.

Wieden + Kennedy, рекламна агенція, яка стоїть за відомим у всьому світі слоганом Nike "Just Do It", заснувала внутрішню школу, щоб залучити "свіжу кров". І хоча молоді креативні люди лише навчаються, вони мають змогу працювати над реальними завданнями. Мета одна: привносити іскру натхнення.

Індивідуали присутні повсюдно: Taylor та LaBarre розповідають про все, починаючи із інновацій відкритого коду і закінчуючи управлінням. Але слід відзначити, що книзі не вистачає певної об'єднуючої ідеї, яка б наголошувала на інноваційності та оригінальності. Як результат — кейси схожі на набір журнальних статей, зібраних в одному виданні. І справді, більше, ніж половина із 32-х компаній, описаних у книзі, вже були героями історій журналу Fast Company.

У вступі до книги Taylor та LaBarre розповідають, що вони вважатимуть її успішною, якщо вона: "відкриє ваші очі, пробудить вашу уяву та примусить вас думати ширше та об'ємніше". Що ж, схоже їм вдалося досягнути своєї мети. Індивідуали досягають успіху.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Week.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
23-24 травня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
24-25 травня 2018
Київ
Оцінка персоналу від А до Я (Оксана Кондратенко)
24-25 травня 2018
Київ
Комплексне управління логістикою (Віктор Пузанов)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Шаолинь-менеджер. Как работать эффективно, не выбиваясь из силШаолинь-менеджер. Как работать эффективно, не выбиваясь из сил
Искусство мыслить масштабноИскусство мыслить масштабно
Совет на миллион. Измени мир и заработай состояниеСовет на миллион. Измени мир и заработай состояние
Начинай с малого. Научно доказанная система достижения больших целейНачинай с малого. Научно доказанная система достижения больших целей
Жизнь в потоке. КоучингЖизнь в потоке. Коучинг


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)