РЕЦЕНЗІЇ | Книга 27 грудня 2006 р.

Брендінг не працює

Branding doesn't work in Business to Business Морін Блендфорд (Maureen Blandford), генеральний директор MindTime Group, прагне допомогти бізнесам, які працюють у сфері B2B, зрозуміти, що саме люди, їхня діяльність та особисті якості, мають найбільший вплив на сучасних та майбутніх клієнтів компанії. І брендінг тут ні до чого. Про це Морін пише у своїй книзі "Брендінг не працює у B2B" (Branding doesn't work in Business to Business).

Якщо ви перебуваєте у бізнесі, який продає певні товари чи послуги іншому бізнесові, ніякий брендінг не допоможе вам досягнути успіху. Ті, хто вважає, що концепції, які застосовуються у B2C компаніях, працюватимуть і у просторі B2B — сильно помиляються. У компаніях, клієнтами яких є інший бізнес, брендінг не спрацьовує.

Наприклад, щороку MarCom groups витрачає мільйони доларів на неефективні інструменти продаж, в той час як ці гроші могли бути застосовані для найму, утримування та підтримки талановитого персоналу.

Провівши інтерв'ю із сотнями менеджерів з продажу, Блендфорд прагне донести своє відкриття кожній людині, яка працює у B2B. А щоб не витрачати намарне час своїх читачів, вона намагається зробити своє послання максимально коротким і зрозумілим.

Сайт книги — www.brandingdoesntwork.com



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 лютого 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління фінансами для керівників (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?
Под давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенностиПод давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенности
Секреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как ЛинкольнСекреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как Линкольн
Миф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть всеМиф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть все
Война за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творитьВойна за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творить


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)