РЕЦЕНЗІЇ | Книга 27 грудня 2006 р.

Брендінг не працює

Branding doesn't work in Business to Business Морін Блендфорд (Maureen Blandford), генеральний директор MindTime Group, прагне допомогти бізнесам, які працюють у сфері B2B, зрозуміти, що саме люди, їхня діяльність та особисті якості, мають найбільший вплив на сучасних та майбутніх клієнтів компанії. І брендінг тут ні до чого. Про це Морін пише у своїй книзі "Брендінг не працює у B2B" (Branding doesn't work in Business to Business).

Якщо ви перебуваєте у бізнесі, який продає певні товари чи послуги іншому бізнесові, ніякий брендінг не допоможе вам досягнути успіху. Ті, хто вважає, що концепції, які застосовуються у B2C компаніях, працюватимуть і у просторі B2B — сильно помиляються. У компаніях, клієнтами яких є інший бізнес, брендінг не спрацьовує.

Наприклад, щороку MarCom groups витрачає мільйони доларів на неефективні інструменти продаж, в той час як ці гроші могли бути застосовані для найму, утримування та підтримки талановитого персоналу.

Провівши інтерв'ю із сотнями менеджерів з продажу, Блендфорд прагне донести своє відкриття кожній людині, яка працює у B2B. А щоб не витрачати намарне час своїх читачів, вона намагається зробити своє послання максимально коротким і зрозумілим.

Сайт книги — www.brandingdoesntwork.com



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26 лютого — 2 березня 2018
Київ
Спеціаліст по персоналу — SpHR (Оксана Кондратенко)
27-28 лютого 2018
Київ
Мотивація. Оплата праці. Пільги. Компенсації (Оксана Кондратенко)
27-28 лютого 2018
Київ, Готель «Адрія»
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Личное развитие. Принципы и методы от признанного экспертаЛичное развитие. Принципы и методы от признанного эксперта
Не бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерствуНе бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерству
Поцелуй лягушку! Научись превращать проблемы в возможностиПоцелуй лягушку! Научись превращать проблемы в возможности
Начни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящимНачни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящим
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)