ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 27 грудня 2006 р.

Брендінг не працює

Branding doesn't work in Business to Business Морін Блендфорд (Maureen Blandford), генеральний директор MindTime Group, прагне допомогти бізнесам, які працюють у сфері B2B, зрозуміти, що саме люди, їхня діяльність та особисті якості, мають найбільший вплив на сучасних та майбутніх клієнтів компанії. І брендінг тут ні до чого. Про це Морін пише у своїй книзі "Брендінг не працює у B2B" (Branding doesn't work in Business to Business).

Якщо ви перебуваєте у бізнесі, який продає певні товари чи послуги іншому бізнесові, ніякий брендінг не допоможе вам досягнути успіху. Ті, хто вважає, що концепції, які застосовуються у B2C компаніях, працюватимуть і у просторі B2B — сильно помиляються. У компаніях, клієнтами яких є інший бізнес, брендінг не спрацьовує.

Наприклад, щороку MarCom groups витрачає мільйони доларів на неефективні інструменти продаж, в той час як ці гроші могли бути застосовані для найму, утримування та підтримки талановитого персоналу.

Провівши інтерв'ю із сотнями менеджерів з продажу, Блендфорд прагне донести своє відкриття кожній людині, яка працює у B2B. А щоб не витрачати намарне час своїх читачів, вона намагається зробити своє послання максимально коротким і зрозумілим.

Сайт книги — www.brandingdoesntwork.com



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)
18-19 травня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Складська логістика торгового підприємства (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Истинный профессионализмИстинный профессионализм
Нетворкинг для интровертовНетворкинг для интровертов
О чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатамиО чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатами
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Доведи идею до ума. 100 творческих упражнений для мозгового штурма, проработки и реализации проектовДоведи идею до ума. 100 творческих упражнений для мозгового штурма, проработки и реализации проектов


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)