ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 9 січня 2007 р.

Зроблено в Китаї: Чому можуть навчитися західні менеджери у своїх китайських новачків-колег

Made in China: What Western Managers Can Learn from Trailblazing Chinese Entrepreneurs

У своїй новій книзі "Зроблено в Китаї" Дональд Салл (Donald Sull), професор стратегічного та міжнародного менеджменту у Лондонській Бізнес-Школі, описує виникнення восьми китайських компаній та розповідає історії їх засновників. Компанії, які потрапили до книги, працюють у чотирьох сферах: інформаційні технології (Lenovo та Sina), телекомунікаційні технології та послуги (UTStarcom та AsiaInfo), товари побуту (Haier та Galanz), а також продукти харчування та напої (Wahaha та Ting Hsin).

Китайські компанії змушені стикатися з різноманітними ризиками: непередбачуване законодавство та промислова політика, ненадійна система прав власності та негарантований доступ до глобального ринку та капіталу. Таке динамічне оточення потребує використання особливого набору операцій, який відрізняється від звичного для більшості країн зі стабільною економічною системою. Професор Салл використовує кожен із вищенаведених прикладів компаній для ілюстрації альтернативного набору Відчуття-Передчуття-Пріоритет-Дія (SAPE — Sense-Anticipate-Prioritize-Execute). Замість того, щоб передбачати майбутнє, підприємці намагаються якомога швидше діяти у відповідності до зміни обставин та реагувати на кожну нову ситуацію. Вміння робити це швидше, ніж конкуренти, і є ключем до успіху в китайській економіці.

Історії китайських підприємців є доволі цікавими та корисними. Вони окреслюють переваги SAPE-циклу та його відмінності від звичного "передбачай-плануй-впроваджуй" набору.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Призвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихииПризвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихии
Привычка к творчествуПривычка к творчеству
Делай меньше. Как избавиться от желания все успетьДелай меньше. Как избавиться от желания все успеть
Правило четырех секунд. Остановись. Подумай. СделайПравило четырех секунд. Остановись. Подумай. Сделай
100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)