РЕЦЕНЗІЇ | Книга 9 січня 2007 р.

Зроблено в Китаї: Чому можуть навчитися західні менеджери у своїх китайських новачків-колег

Made in China: What Western Managers Can Learn from Trailblazing Chinese Entrepreneurs

У своїй новій книзі "Зроблено в Китаї" Дональд Салл (Donald Sull), професор стратегічного та міжнародного менеджменту у Лондонській Бізнес-Школі, описує виникнення восьми китайських компаній та розповідає історії їх засновників. Компанії, які потрапили до книги, працюють у чотирьох сферах: інформаційні технології (Lenovo та Sina), телекомунікаційні технології та послуги (UTStarcom та AsiaInfo), товари побуту (Haier та Galanz), а також продукти харчування та напої (Wahaha та Ting Hsin).

Китайські компанії змушені стикатися з різноманітними ризиками: непередбачуване законодавство та промислова політика, ненадійна система прав власності та негарантований доступ до глобального ринку та капіталу. Таке динамічне оточення потребує використання особливого набору операцій, який відрізняється від звичного для більшості країн зі стабільною економічною системою. Професор Салл використовує кожен із вищенаведених прикладів компаній для ілюстрації альтернативного набору Відчуття-Передчуття-Пріоритет-Дія (SAPE — Sense-Anticipate-Prioritize-Execute). Замість того, щоб передбачати майбутнє, підприємці намагаються якомога швидше діяти у відповідності до зміни обставин та реагувати на кожну нову ситуацію. Вміння робити це швидше, ніж конкуренти, і є ключем до успіху в китайській економіці.

Історії китайських підприємців є доволі цікавими та корисними. Вони окреслюють переваги SAPE-циклу та його відмінності від звичного "передбачай-плануй-впроваджуй" набору.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Самомотивація. Отримайте життя, якого ви прагнете, знайдіть сенс і мету, досягніть усього, про що мриєтеСамомотивація. Отримайте життя, якого ви прагнете, знайдіть сенс і мету, досягніть усього, про що мриєте
Мистецтво неможливого. Посібник з досягнення неймовірних цілейМистецтво неможливого. Посібник з досягнення неймовірних цілей
Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіхуНалаштуйся на зміни. Нова психологія успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)