РЕЦЕНЗІЇ | Книга 9 січня 2007 р.

Зроблено в Китаї: Чому можуть навчитися західні менеджери у своїх китайських новачків-колег

Made in China: What Western Managers Can Learn from Trailblazing Chinese Entrepreneurs

У своїй новій книзі "Зроблено в Китаї" Дональд Салл (Donald Sull), професор стратегічного та міжнародного менеджменту у Лондонській Бізнес-Школі, описує виникнення восьми китайських компаній та розповідає історії їх засновників. Компанії, які потрапили до книги, працюють у чотирьох сферах: інформаційні технології (Lenovo та Sina), телекомунікаційні технології та послуги (UTStarcom та AsiaInfo), товари побуту (Haier та Galanz), а також продукти харчування та напої (Wahaha та Ting Hsin).

Китайські компанії змушені стикатися з різноманітними ризиками: непередбачуване законодавство та промислова політика, ненадійна система прав власності та негарантований доступ до глобального ринку та капіталу. Таке динамічне оточення потребує використання особливого набору операцій, який відрізняється від звичного для більшості країн зі стабільною економічною системою. Професор Салл використовує кожен із вищенаведених прикладів компаній для ілюстрації альтернативного набору Відчуття-Передчуття-Пріоритет-Дія (SAPE — Sense-Anticipate-Prioritize-Execute). Замість того, щоб передбачати майбутнє, підприємці намагаються якомога швидше діяти у відповідності до зміни обставин та реагувати на кожну нову ситуацію. Вміння робити це швидше, ніж конкуренти, і є ключем до успіху в китайській економіці.

Історії китайських підприємців є доволі цікавими та корисними. Вони окреслюють переваги SAPE-циклу та його відмінності від звичного "передбачай-плануй-впроваджуй" набору.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 2 жовтня 2020
Київ
Інтенсив «Школа сучасного нормування»
1 жовтня 2020
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. KPI посад. Впровадження Системи Мотивації персоналу
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР
Крок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до метиКрок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до мети
Шкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на кращеШкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на краще

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)