РЕЦЕНЗІЇ | Книга 9 січня 2007 р.

Зроблено в Китаї: Чому можуть навчитися західні менеджери у своїх китайських новачків-колег

Made in China: What Western Managers Can Learn from Trailblazing Chinese Entrepreneurs

У своїй новій книзі "Зроблено в Китаї" Дональд Салл (Donald Sull), професор стратегічного та міжнародного менеджменту у Лондонській Бізнес-Школі, описує виникнення восьми китайських компаній та розповідає історії їх засновників. Компанії, які потрапили до книги, працюють у чотирьох сферах: інформаційні технології (Lenovo та Sina), телекомунікаційні технології та послуги (UTStarcom та AsiaInfo), товари побуту (Haier та Galanz), а також продукти харчування та напої (Wahaha та Ting Hsin).

Китайські компанії змушені стикатися з різноманітними ризиками: непередбачуване законодавство та промислова політика, ненадійна система прав власності та негарантований доступ до глобального ринку та капіталу. Таке динамічне оточення потребує використання особливого набору операцій, який відрізняється від звичного для більшості країн зі стабільною економічною системою. Професор Салл використовує кожен із вищенаведених прикладів компаній для ілюстрації альтернативного набору Відчуття-Передчуття-Пріоритет-Дія (SAPE — Sense-Anticipate-Prioritize-Execute). Замість того, щоб передбачати майбутнє, підприємці намагаються якомога швидше діяти у відповідності до зміни обставин та реагувати на кожну нову ситуацію. Вміння робити це швидше, ніж конкуренти, і є ключем до успіху в китайській економіці.

Історії китайських підприємців є доволі цікавими та корисними. Вони окреслюють переваги SAPE-циклу та його відмінності від звичного "передбачай-плануй-впроваджуй" набору.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
29-30 червня 2017
Київ, Нивки-Холл
Управлінський облік: стратегія управління компанією (Олена Павлова)
30 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
4-6 липня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатетьКак работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатеть
Важно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь статьВажно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь стать
Однозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном делеОднозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном деле
Нетворкинг для интровертовНетворкинг для интровертов
Муза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеиМуза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеи


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)