РЕЦЕНЗІЇ | Книга 25 квітня 2007 р.

Найкраща пропозиція цінності

Core Value Proposition: Capture the Power of Your Business Building Ideas

Книга Джека Харді (Jack Hardy) "Ключова пропозиція цінності: Відчуйте силу рушійних ідей вашого бізнесу" (Core Value Proposition: Capture the Power of Your Business Building Ideas) має на меті пояснити концептуальне значення будь-якого бізнес-починання. Джек Харді переконаний, що основною операційною метою будь-якої ініціативи є прагнення створити нову, набагато кращу пропозицію цінності. Яка буде сприйнята споживачами набагато краще, ніж продукція конкурентів. Щоб досягнути цієї мети, він пропонує сфокусуватися на п'яти елементах "ключової пропозиції цінності": ключовій ідеї, перевагах для споживача, цільовому ринку, очікуваному сприйнятті, та винагороді. Автор належить до тієї нечисленної когорти письменників, які розуміють, що цінність бізнесу є різною для власників, співробітників, партнерів та акціонерів. Тому він пропонує спеціальну схему "звуження фокусу", яка має на меті вибір із кількох альтернатив. Наприклад, обравши п'ять найкращих бізнес-ідей, слід вибрати три з них, які будуть найбільш привабливими для акціонерів, а потім з цих трьох обрати одну, яка виявиться найбільш привабливою для споживача.

Сам Харді — людина, яка довгий час займалася самоосвітою у сфері маркетингу, аж поки не досягнула посади директора з маркетингу, а потім — і генерального директора у західному відділенні компанії Colgate-Palmolive. Його невелика книга, видана власними силами, по-суті є компіляцією особистого досвіду. Вона може стати чудовим дороговказом для менеджерів та підприємців, які прагнуть обрати найбільш дієву ідею для подальшого розвитку свого бізнесу. Книгу не можна назвати повноцінним підручником зі стратегії, та, відверто кажучи, автор і не прагнув цього. Єдине, чого він хотів досягнути — створити потужний набір інструментів для відповіді на запитання, яку саме ідею слід обрати в тому чи іншому випадку. При цьому всі поради автора випробувані на його власному досвіді.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
22-23 серпня 2018
Київ
Лідерство і управління командою (Вікторія Березіна)
5-6 вересня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
7 вересня 2018
Київ
Маркетинг на 360° (практикум з маркетингу від Гарретта Джонстона)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Триггеры. Формируй привычки — закаляй характерТриггеры. Формируй привычки — закаляй характер
Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективнымИскусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным
Власть. Почему у одних она есть, а у других нетВласть. Почему у одних она есть, а у других нет
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Харизма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатлениеХаризма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатление


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)