РЕЦЕНЗІЇ | Книга 12 вересня 2007 р.

Бізнес як диво

Business As Unusual

Аніта Родік (Anita Roddick) — одна з найбільш обговорюваних, контроверсійних та успішних підприємців нашої ери. Її автобіографія "Бізнес як диво" (Business As Unusual) пропонує історію самої авторки та її компанії The Body Shop, відкриваючи перед читачами всі її зльоти та падіння із 1990-го року. Паралельно вона досліджує зростання консюмеризму та намагається передбачити можливі шляхи еволюції бізнесу у новому тисячолітті.

Родік дотикається до широкого кола особистих та політичних питань — від самооцінки до нехтування людських прав, пов'язаного з глобалізацією — а також пропонує власну візію потреб етичної економіки. Авторка доводить, що природнє людське прагнення до змін ніколи не повинно недооцінюватися, а суспільна свідомість завжди змушує корпорації переосмислювати свої дії. Розширюючи роль та відповідальність підприємця, а разом із нею — визначення та мету бізнес-етики, корпоративний світ готується до неминучих змін.

Сама Аніта Родік створила свою компанію The Body Shop у 1976-му році у Брайтоні (Англія). Визначальною ознакою цієї організації стала її спрямованість на суспільство та людські права. По суті ж Родік стала першою людиною, яка застосувала у своєму бізнесі те, що сьогодні ми називаємо корпоративною соціальною відповідальністю.

Ярослав Федорак, за матеріалами Chelsea Green Publishing.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
6-7 вересня 2017
Київ, Конференц-центр
Ефективна закупівля від А до Я (Вікторія Березіна)
6 вересня 2017
Одеса, Atlantic Garden Resort
Топ-менеджер номер 1 (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Высшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минутуВысшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минуту
Як ви збудуєте своє життя?Як ви збудуєте своє життя?
Lift. Поднимите энергию на максимально возможный уровеньLift. Поднимите энергию на максимально возможный уровень
Игнорируй всех, или Как стать креативнымИгнорируй всех, или Как стать креативным
Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)