РЕЦЕНЗІЇ | Книга 26 листопада 2007 р.

Як розмовляти з клієнтами

How to Talk to Customers: Create a Great Impression Every Time with MAGIC

Книга "Як розмовляти з клієнтами: Магія створення найкращого враження" (How to Talk to Customers: Create a Great Impression Every Time with MAGIC) настільки цікава і легка для сприйняття, що її можна прочитати за один вечір. Вона насичена безліччю як позитивних, так і негативних прикладів із реального життя, які найкраще ілюструють авторську точку зору. Кожен розділ закінчується підсумком основних концепцій, розглянутих у ньому.

Автори Беренбаум та Ларкін (Berenbaum, Larkin) створили чудовий акронім до слова "магія" — "подаруйте клієнтові найкраще враження" (MAGIC — Make A Great Impression on the Customer).

Книга "Як розмовляти з клієнтами" об'єднує в собі всі основні концепції взаємодії зі споживачем. Тут ви знайдете інформацію фактично про кожен інструмент створення ефективних стосунків зі споживачем, від правильного використання слів, вміння слухати, до навичок роботи із голосовою поштою. Сильною стороною книги можна вважати наявність списку інструментів взаємодії зі споживачем, наприклад: вхідні дзвінки, вихідні дзвінки, особиста комунікація тощо.

Проте все ж книга орієнтована більше на новачків у сфері взаємодії з клієнтами. Людина, яка вже багато років займається створенням CRM-систем навряд чи знайде у ній щось нове для себе.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Удача в бизнесе. Как повысить ваши шансы на успехУдача в бизнесе. Как повысить ваши шансы на успех
Корпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларовКорпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларов
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Сделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой следСделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой след
Доктрина шокаДоктрина шока


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)