РЕЦЕНЗІЇ | Книга 26 листопада 2007 р.

Як розмовляти з клієнтами

How to Talk to Customers: Create a Great Impression Every Time with MAGIC

Книга "Як розмовляти з клієнтами: Магія створення найкращого враження" (How to Talk to Customers: Create a Great Impression Every Time with MAGIC) настільки цікава і легка для сприйняття, що її можна прочитати за один вечір. Вона насичена безліччю як позитивних, так і негативних прикладів із реального життя, які найкраще ілюструють авторську точку зору. Кожен розділ закінчується підсумком основних концепцій, розглянутих у ньому.

Автори Беренбаум та Ларкін (Berenbaum, Larkin) створили чудовий акронім до слова "магія" — "подаруйте клієнтові найкраще враження" (MAGIC — Make A Great Impression on the Customer).

Книга "Як розмовляти з клієнтами" об'єднує в собі всі основні концепції взаємодії зі споживачем. Тут ви знайдете інформацію фактично про кожен інструмент створення ефективних стосунків зі споживачем, від правильного використання слів, вміння слухати, до навичок роботи із голосовою поштою. Сильною стороною книги можна вважати наявність списку інструментів взаємодії зі споживачем, наприклад: вхідні дзвінки, вихідні дзвінки, особиста комунікація тощо.

Проте все ж книга орієнтована більше на новачків у сфері взаємодії з клієнтами. Людина, яка вже багато років займається створенням CRM-систем навряд чи знайде у ній щось нове для себе.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
29-30 червня 2017
Київ, Нивки-Холл
Управлінський облік: стратегія управління компанією (Олена Павлова)
30 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
4-6 липня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Управляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, планУправляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, план
Жесткий тайм-менеджмент. Возьмите свою жизнь под контрольЖесткий тайм-менеджмент. Возьмите свою жизнь под контроль
Дар лидера. Как научиться влиять на людейДар лидера. Как научиться влиять на людей
Поднимая планку. Как работать эффективнее, мыслить масштабнее и успевать большеПоднимая планку. Как работать эффективнее, мыслить масштабнее и успевать больше
Преврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностьюПреврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностью


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)