РЕЦЕНЗІЇ | Книга 30 листопада 2007 р.

Невпинні

Unstoppable

Протягом наступних десяти років близько три чверті компаній зіткнуться із потребою перевизначення ніші свого бізнесу та власних ключових компетенцій. Перебуваючи під натиском всесвітньої конкуренції, перед обличчям непевного майбутнього, все більше та більше топ-менеджерів схилятимуться до необхідності проведення фундаментальних змін у своєму ключовому бізнесі. Навіть якщо при цьому продовжуватимуть виробляти товари та надавати сервіси, які дозволяли втриматися на плаву.

Книга Кріса Зука (Chris Zook) "Невпинні" покликана допомогти топ-менеджерам реалізувати недооцінені, непомічені та забуті активи компанії, які здатні сприяти новому виткові розвитку та зростання організації. Книга базується на детальному дослідженні, яке, зокрема, включає понад 30 інтерв'ю з генеральними директорами таких компаній як De Beers, American Express та Samsung. Вона показує читачам, як визначити, коли ключовий бізнес потребує переосмислення та перевизначення, а також яким чином можливо розпізнати та застосувати приховані активи компанії, які можуть стати надійною основою для завтрашнього зростання.

"Невпинні" — це своєрідне продовження попередньої серії книг автора "Прибуток від ключового бізнесу" (Profit from the Core) та "Поза ключовим бізнесом" (Beyond the Core). Нова книга наочно показує, яким чином компанія, яка вичерпала потенціал своєї попередньої стратегії зростання, здатна трансформуватися таким чином, щоб продовжувати результативно розвиватися у майбутньому.

Ярослав Федорак, за матеріалами сайту UnstoppableGrowth.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2018
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
30 січня 2018
Київ, Готель «Адріа»
Управління запасами: «ключ від сейфа, де гроші лежать» (Микола Іванов)
1 лютого 2018
Київ, Готель «Мир»
Як досягати цілей компанії за рахунок ефективного управління співробітниками (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)
О чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатамиО чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатами
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств
Чек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиямЧек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиям
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)