ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 11 березня 2008 р.

Стратегія глобального мислення: Як посилити великі ідеї і відмовитися від дріб'язкового мислення

Big Think Strategy: How to Leverage Bold Ideas and Leave Small Thinking Behind

Надзвичайно цікава і легка для прочитання книга Бернда Шмідта (Bernd Schmitt) "Стратегія глобального мислення" (Big Think Strategy) спонукає компанії мислити глобальними категоріями. Виступаючи проти інкременталізму (методу додавання до проекту багатьох, часто незапланованих, дріб'язкових виправлень замість менш численних, але більш глобальних змін) автор доводить, що задля забезпечення власної успішності організаціям слід навчитися мислити і діяти глобально.

У своїй книзі Бернд використовує безліч реальних прикладів, які допомагають унаочнити ідею "глобального мислення" та "дріб'язкового мислення". Він спонукає читачів до виходу за рамки конвенційного мислення, наводячи приклади не лише зі сфери бізнесу, але й із інших сфер людського життя, таких як перебудова Нового Орлеану та внесення у проект численних парків задля зрошення міста; розробка проекту Wikipedia та створення "Троянського коня".

Шмідт дотримується традиційної моделі формулювання та реалізації стратегії. Він пропонує детальну інструкцію застосування своїх ідей та ілюструє їх на трьох рівнях (внутрішньому, середньому та зовнішньому). Внутрішній рівень пов'язаний із підсиленням глобального мислення та боротьбою із "дріб'язковим мисленням". Середній рівень відповідає за лідерство. Зовнішній рівень покриває теми організованого стимулювання, балансу між працею та винагородою за нею, специфічного менталітету, підприємницького духу та ін.

У книзі лише 159 сторінок, які пропонують легкі для розуміння та впровадження концепції. Книга стимулює уяву і варта того, щоб із нею познайомитись.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)
18-19 травня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Складська логістика торгового підприємства (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Преврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностьюПреврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностью
Forbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджментаForbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджмента
Бойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзникаБойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзника
Футбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутриФутбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутри
Работай легко. Индивидуальный подход к повышению продуктивностиРаботай легко. Индивидуальный подход к повышению продуктивности

Відгуки

Смерек Віталій, smerekvitalik@rambler.ru
Книгу цю я не читав, але думаю вона буде корисною для наших читачів. Бо в нас не хочуть і не вміють мислити глобально. Наші менеджери своїми думками не виходять за межі України, а самі "просунуті" за межі СНГ.
2008-03-18 14:29:30
Відповісти



система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)