ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 4 квітня 2008 р.

Знавці маркетингу

The Marketing Mavens

Сучасний підхід до маркетингу був сформований в еру, коли постачальники (компанії, які виробляють продукти та пропонують послуги) перебували у надзвичайно вигідному положенні. Той час давно минув. Сьогодні споживачі зайняли те вигідне положення, в якому колись перебували компанії. В часи економічної глобалізації, всі ми живемо у світі надмірної пропозиції та дефіциту попиту. Мільйони постачальників борються за місце у думках та гаманці дуже обмеженого кола споживачів.

Ноель Капон (Noel Capon), автор книги "Знавці маркетингу" (The Marketing Mavens), намагається виявити, що відрізняє тих людей, які знають, як досягнути успіху у цьому новому мінливому середовищі.

Книга "Знавці маркетингу" базується на чотирирічному дослідженні, яке охопило двадцять п'ять галузей. Метою дослідження було виявити лідерів та визначити, що саме вони роблять інакше, ніж інші компанії. Висновок виявився надзвичайно простим і логічним: Справжні знавці маркетингу зосереджують всю увагу компанії на споживачеві, перетворюючи маркетинг на роботу кожного працівника у компанії.

Використовуючи широкий спектр різноманітних прикладів, починаючи від ESPN і закінчуючи Mayo Clinic, доктор Капон наочно показує, яким чином знавці здатні досягнути поставлених цілей.

І хоча справжні "знавці маркетингу" — це рідкісний тип, все ж на них можна натрапити у деяких організаціях. При чому знавцями маркетингу можуть виявися як керівники компанії, так і менеджери найнижчих ланок. Спілкуючись із ними Ноель Капон виявив п'ять основних ознак справжнього знавця маркетингу:

  • він вміє обрати правильний ринок;
  • знаходить специфічний сегмент, в якому здатен домінувати;
  • знаходить найкращу пропозицію цінності для споживача та легко відвойовує конкурентну перевагу;
  • повністю націлений на інтереси споживача;
  • вимірює виключно ті індикатори, які справді мають значення.

По суті у своїй новій книзі Ноель Капон змінює статус маркетингу, зміщуючи фокус із фунції продажу та комунікації на сферу, яка зрештою стає рушієм всіх ключових рішень бізнесу. Ставлячись до маркетингу як до функції, притаманній кожній людині у компанії, а не лише обмеженому колу обраних — ви майже напевне допоможете своєму бізнесу досягнути нового рівня розвитку та залучите нових клієнтів.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27-28 квітня 2017
Київ
Управління запасами — збільшення прибутку компанії (Олена Павлова)
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Экономист под прикрытиемЭкономист под прикрытием
Искусство влияния. Убеждение без манипуляцийИскусство влияния. Убеждение без манипуляций
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Кради как художник. 10 уроков творческого самовыраженияКради как художник. 10 уроков творческого самовыражения
Удача в бизнесе. Как повысить ваши шансы на успехУдача в бизнесе. Как повысить ваши шансы на успех

Відгуки

Смерек Віталій, smerekvitalik@rambler.ru
Книжка мабуть буде цікавою, але є сумніви чи може вона бути корисною на практиці. Бо наведені автором пять основних ознак справжнього знавця маркетингу вже давно "танцюють в повітрі" і багатьом відомі. Для практиків було б корисним, власне не декларативні знання (чому ?), а ппроцедурні (як досягнути цих пятьох ознак). От тоді книга була б і цікавою, і корисною.
2008-04-05 12:10:54
Відповісти



система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)